חזון התעופה האישית סוף סוף התגשם במלואו ובעלות שכול אחד יכול לעמוד בה - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חזון התעופה האישית סוף סוף התגשם במלואו ובעלות שכול אחד יכול לעמוד בה


ASI89

Recommended Posts

נו באמת... לזה אתה קורא התגשמות חזון התעופה האישית, ועוד בעלות שכל אחד יכול לעמוד בה? ראיתי את חציית התעלה בשידור חי, ושמעתי את ההסברים על המורכבות האדירה של הפרוייקט הזה. הכנפיים האלה אפילו לא יכולות לנחות, אז הוא נאלץ לשחרר את עצמו מהן באוויר ולנחות עם מצנח. חוץ מזה, הם נבנו אישית בשבילו, והוא בילה המון זמן בתעלת אוויר ובאימונים, כי הדבר הזה ממש לא יציב ונוטה להסתחרר.

ממש לא פרקטי. הפרוייקט הזה מדהים, אבל רק כאתגר אישי וממש לא כתעופה אישית בטוחה וזולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו באמת... לזה אתה קורא התגשמות חזון התעופה האישית, ועוד בעלות שכל אחד יכול לעמוד בה? ראיתי את חציית התעלה בשידור חי, ושמעתי את ההסברים על המורכבות האדירה של הפרויקט הזה. הכנפיים האלה אפילו לא יכולות לנחות, אז הוא נאלץ לשחרר את עצמו מהן באוויר ולנחות עם מצנח. חוץ מזה, הם נבנו אישית בשבילו, והוא בילה המון זמן בתעלת אוויר ובאימונים, כי הדבר הזה ממש לא יציב ונוטה להסתחרר.

ממש לא פרקטי. הפרויקט הזה מדהים, אבל רק כאתגר אישי וממש לא כתעופה אישית בטוחה וזולה.

בוז,בוז,בוז לכול מילה ואות בתגובה שלך.

במילים דומות השתמשו גם חסידי הצפלינים (כדורים פורחים-בשפת העם),כלפי האחים רייט שהיו הראשונים לטוס בכלי טייס כבד מהאוויר.

אגב,למיטב זכרוני,קצת קשה לקרוא לטיסה הראשונה שלהם,ממש בשם "טיסה",מפני שהיא בוצעה בגובה אפסי מעל הקרקע

נמשכה 12 שניות ולאורך של כ-39 מטר בלבד.

אם הגישה שלך ,כמו הציניקנים דאז הייתה מתקבלת, אז כיום, אם היית רוצה להגיע לניו-יורק היית צריך לצאת למסע ימי בספינה שהיה נימשך כחודשיים

או להיטלטל 3 שבועות בצפלין מזורגג.

ואם היית חי בימי הביניים אז ככול הנראה היית רוקד יחד עם שאר חבריך באינקויזיצייה במעגל מסביב לקופרניקוס-שהועלה על המוקד ככופר.

(קופרניקוס היה הראשון שטען שכדור הארץ מסתובב מסביב לשמש בניגוד לטענה של הכנסייה שהשמש מסתובבת מסביב לכדור-הארץ).

קיבנימט, תסתכל איפה אנחנו נמצאים היום בזכות פורצי דרך ממציאים\יזמים כמו האחים רייט.

מי בכלל האמין לפני 100 שנה שאתה תוכל לעלות על מטוס ב-6 בבוקר ולנחות ב-16:00 בניו-יורק ,אחרי 10 שעות טיסה בלבד-??

ולשם השכלה כללית כדי שתדע שכול הרעיון של האחים רייט התחיל בכלל מצעצוע!!!

קבל ציטוט:

"האחים רייט היו הראשונים שהצליחו לבנות מטוס שמיש, בעל מנוע ויכולת בקרה, כמו כן הם תרמו רבות להבנת האמצעים הדרושים למטוס ולהתפתחות הטכנולוגיה הנוגעת בתעופה

. עיסוקם בכלי הטיס החל כאשר אביהם הביא להם מכונת?תעופה צעצוע, עשויה מנייר עם רצועת גומי, שסובבה מדחף קטן. האחים פיתחו את הרעיון עד לבניית כלי הטיס שלהם."

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%90%D7%97%D7%99%D7%9D_%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%98

יש לך עוד כמה שגיאות גסות:.

1.העלות היא כ-20,000 דולר,שזה פחות ממחירה של פונטו עלובה בישראל( 80,000 שקל ),כך שכול שכיר שעובד במפעל מושתן יכול לממש חלום שכזה,

אם הוא יכול לממן מזדה (הרכב הנפוץ ביותר בארץ שעולה כ-120,000 שקל).

2.הטענה שלך :"אז הוא נאלץ לשחרר את עצמו מהן באוויר ולנחות עם מצנח",היא בולשיט טהור.

כדאי שתיגש בדחיפות לאופטומטריסט להתאמת אם אתה לא מסוגל לראות בקטע וידיאו קצר שהוא לא רק שאינו משתחרר מהכנף,

אלא שהיא משמשת להאטת המהירות כאשר הוא פותח את המצנח לנחיתה.

אם לא הבנת אני אחזור על דבריי:

הוא נוחת עם הכנף עליו תוך העזרות במצנח!!!

הכנף משמשת לטיסה ולהאטה בשלב הסופי (אחרי שהוא פותח מצנח).

המצנח משמש לביצוע הנחיתה עצמה.

אין ספק שיש צורך במזעור נוסף ושיפורים רבים אבל צריך להיות ממש טיפש\נבער מדעת\עיוור כדי להפגין זלזול בפוטנציאל העצום שאנחנו רואים כאן.

כמובן שיהיו EARLY ADOPTERS חובבי ספורט כמוני,

וכמובן יעשו בזה שימוש יחידות מיוחדות בפעולות קומנדו כירורגיות,בעומק שטח האויב,

מתחת לגובה כיסויי הראדאר(שים לב ש-JETMAN עבר כ-40 קילומטר בתוך דקות ספורות).

אני מבטיח לך שברגע זה ממש,טובי המומחים ברפא"ל עמלים שעות ארוכות במנהרות רוח על מנת לשפר את המכשור ששימש את JETMAN .

(אגב,רוב הציוד זמין כבר עכשיו לרכישה ON-LINE ,כך שלא מדובר במשהו דמיוני הלקוח מאיזה סרט ג'ימס בונד 007 הוליוודי ).

OPEN YOUR MIND, DUDE

תחליף דיסקט,עם הגישה שלך כולנו היינו עדיין מגיעים לעבודה על גביי חמור-אי -א, אי-א,אי-א :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיטה נוספת שמבוססת על ישנה אומנם,אבל עדיין יעילה,בטוחה זולה ועל פניו נראת קלה ללימוד וליישום תוך זמן קצר:

המציאות שהכרנו עד כה עומדת להשתנות מפני שתיווצר בעיה גדולה מאוד עבור חלק ניכר מהמדינות לשמור על ריבונותן.

תפוצה נרחבת של הטכנולוגיות לתעופה אישית תהפוך את השמירה על הגבולות לקשה עד לא ישימה ,ומייתרת לפחות באופן חלקי את הצורך בשדות התעופה,משטרת הגבולות וכיוצא בזה.

תארו לכם שבעוד זמן לא רב,נוכל לטוס לקפריסין\טורקייה מהחצר הפרטית מבלי לעבור דרך ביקורת הדרכונים המזורגגת של נתב"ג.

מעניין מה יעשו אז ,גופים כמו משטרת הגבולות,משרד הפנים וגופים נוספים שבעצם יאבדו חלק גדול מיכולת הפיקוח ,הבקרה והשליטה שלהם ??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנחנו לא קונים מטוסי F16 סתם ככה, בהתחשב שיש מכ"מ שמנטר אפילו את פני הים בחופי אין פה יותר מידי אפשרות לטוס מתחת למכ"מ אנחנו בגודל של מגרש חניה לא קשה לכסות את כל המדינה מכמה מקומות בודדים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנחנו לא קונים מטוסי F16 סתם ככה, בהתחשב שיש מכ"מ שמנטר אפילו את פני הים בחופי אין פה יותר מידי אפשרות לטוס מתחת למכ"מ אנחנו בגודל של מגרש חניה לא קשה לכסות את כל המדינה מכמה מקומות בודדים.

בואו נבדוק את העובדות הבאות:

1.העלות היא 20,000 דולר בלבד לכלי.

2.הטווח של הכלי הזה עומד על קרוב ל-1000 קילומטר

3.הוא עשוי כמעט כולו ממוטות אלומיניום מתפרקות וקלות

4.מהירותו עומדת על 200 קמ"ש .

משמעות הדברים פשוטה מאוד:

במוקדם או במאוחר הוא יהפוך ללהיט היסטרי וייוצר בכמויות אדירות על-ידי מפעלים סיניים ששמים קצוץ על זכויות פטנטים.

הוא יוברח לארץ בכמויות גדולות ועלותו תהיה נמוכה בהרבה מהסכום שדורשים עבורו עכשיו בארצות הברית.

יהיו כול כך הרבה כלים כאלו באוויר שלא יהיה ניתן לפקח על כולם.

כול מערך הרדאר שמכסה את המיים הטריטוריאליים של (כ-22 קילומטר בסך הכול מחופי הארץ) בנוי למנוע תנועה נכנסת.

אין הוא כלל מסוגל למנוע תנועה יוצאת מפני שבמהירות טיסה של יותר מ- 200 קילומטר בשעה,אפשר לצאת מהשטח הריבוני של מדינת ישראל

תוך כחמש דקות.

אתה בטח ראית את כול אותם קורקינטים עם מנועי בנזין שנוסעים ברחובות הערים השונות.

כולם ללא יוצא מהכלל הוברחו לארץ בשיטות שונות ומשונות.

אותו דבר יקרה גם עם כלי התעופה האישיים הללו והמדינה יכולה לעשות מעט מאוד אם בכלל כדי לעצור זאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חמש דקות אחרי שהאדם הראשונה שינסה לטוס בלי אישור יופל ע"י F15, אף אחד לא יטוס יותר בזה. בשמיים אין סובלנות, כלי לא מזוהה מופל מיד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חמש דקות אחרי שהאדם הראשונה שינסה לטוס בלי אישור יופל ע"י F15, אף אחד לא יטוס יותר בזה. בשמיים אין סובלנות, כלי לא מזוהה מופל מיד

אין לי מושג באיזה בית אבות התחבאת עד עכשיו,אבל מה שאתה אומר לא נכון כבר עכשיו.

יש הרבה מאוד כלי תעופה בשמיים כמו מצנחי רחיפה ממונעים שלא מתאמים את מועד המראתם,נחיתתם ואת נתיב טיסתם עם נתב"ג\מינהל התעופה האווירי

אני אישית מוכן לעשות תחרות עם מטוס F15,F16 או F-ZOBI אשר ממוקם בשדה התעופה בחצרים\רמת-דויד.

עד שהטייס יטפס לקוקפיט,יבצע בדיקת מערכות,יפתח מבערים ויגיע אליי,אני כבר אהיה רחוק מאוד מגבולות הארץ בדרך לפריסין :smile1: :smile1:

(להזכירך הכלי הזה עובר את שטח המיים הטריטוריאליים של מדינת תוך 5 דקות ומסוגל להמריא מכול מקום ,כולל את חוף הים עצמו)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה בדחן...

אתה חושב שלישראל יש רק שמכסים את המרחב האווירי???

תחפש קצת על נ"מ באינטרנט...

בוא נגיד ככה. שלא משנה איפה אתה טס בארץ. יהיה אפשר להוריד אותך תוך דקות

או באמצעות טיל או באמצעות מטוס.

ותפסיק לזיין תשכל על מוברחים מסין

כי לתפוס כלי תעופה זה פי 1000 יותר קל מאשר לתפוס קורקינט מסכן.

ולצערי כלי תחבורה זה בחיים לא יתפוס בארץ בגלל שיש יותר מידי תנועה אווירית כבר עכשיו

בגלל שהארץ שלנו לא גדולה ויש המון כלי טייס ואזורים שהם סגורים מבחינה אווירית

(בסיסי חיל האוויר, שדות התעופה, מקומות רגישים ועוד...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בואו נבדוק את העובדות הבאות:

1.העלות היא 20,000 דולר בלבד לכלי.

2.הטווח של הכלי הזה עומד על קרוב ל-1000 קילומטר

3.הוא עשוי כמעט כולו ממוטות אלומיניום מתפרקות וקלות

4.מהירותו עומדת על 200 קמ"ש .

בואו באמת נבדוק שתים מה"עובדות" האלה:

"הטווח של הכלי הזה עומד על קרוב ל-1000 קילומטר". להזכירך, הטיסה מעל התעלה ארכה כמה דקות, והמרחק אינו יותר מכמה עשרות קילומטרים. נכון לעכשיו לפחות, אין שום פתרון פרקטי לנשיאת כמות מספקת של דלק לטיסות ארוכות יותר.

"מהירותו עומדת על 200 קמ"ש". כשמדברים על כלי טיס, בעיקר כלי טיס כמו זה המדובר, חשוב לדבר לא רק על המהירות המקסימלית אלא גם על המינימאלית ("מהירות הזדקרות" הוא המונח הרשמי). מתחת למהירות זו העילוי שהכנפיים מספקות אינו מספיק להרמת כלי הטיס והטייס נאלץ להרים את אף המטוס עוד ועוד מה שמאט אותו עוד יותר עד ל"עצירה" באוויר והתרסקות. עבור כלי קטן כל כך מבחינת שטח הכנף מהירות זו גבוהה לאין ערוך מהמהירות שתאפשר נחיתה ללא מצנח (שיש לקפל ידנית אח"כ).

באותו העניין, שים לב שלאדם הממוצע אין גלגלים, מה שאומר שאי אפשר להאיץ הדרגתית בהמראה עד שהכנפיים יספקו את העילוי הדרוש. מכאן יש שתי אפשרויות: או להטיל את ההתקן מכלי טיס שכבר נמצא באוויר (כמו שנעשה בפועל) או להמריא אנכית באמצעות כוח מנוע בלבד מה שכמובן יצריך מנועים חזקים (וזללניים) בהרבה.

אני לא אומר שאין סיכוי לפתור בעיות אלה בעתיד - אני רק אומר שנכון לעכשיו, כדאי שתרגע קצת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה בדחן...

אתה חושב שלישראל יש רק שמכסים את המרחב האווירי???

תחפש קצת על נ"מ באינטרנט...

בוא נגיד ככה. שלא משנה איפה אתה טס בארץ. יהיה אפשר להוריד אותך תוך דקות

או באמצעות טיל או באמצעות מטוס.

ותפסיק לזיין תשכל על מוברחים מסין

כי לתפוס כלי תעופה זה פי 1000 יותר קל מאשר לתפוס קורקינט מסכן.

ולצערי כלי תחבורה זה בחיים לא יתפוס בארץ בגלל שיש יותר מידי תנועה אווירית כבר עכשיו

בגלל שהארץ שלנו לא גדולה ויש המון כלי טייס ואזורים שהם סגורים מבחינה אווירית

(בסיסי חיל האוויר, שדות התעופה, מקומות רגישים ועוד...)

מצטער,אני לא רואה מצב שבו נ"מ יופעל כול-כך מהר כלפי כלי טייס זעיר בתנועה שיוצאת מגבולות הארץ.

מלבד זאת,בכלי כזה יש צורך במספר דקות בודדות כדי לצאת מהשטח הטריטוריאלי של מדינת .

כול מערך הנ"מ מיועד ליירט כלי תעופה ניכנס ולא כלי תעופה יוצא.

מהרגע שמזוהה במכ"מ כלי תעופה בתנועה יוצאת ,מופעל נוהל שלם של זיהוי עמית\אוייב שלוקח דקות ארוכות.

גם אחרי שניסיון התיקשורת לא צלח,עוברים עוד דקות ארוכות עד שניתן אישור לירי,אם בכלל.

רואים מייד שאתה מדבר על נושא שאין לך בו שום מושג :bash:

מומלץ שתפסיק לראות סרטי פעולה הוליוודים סוג ז' :screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בואו באמת נבדוק שתים מה"עובדות" האלה:

"הטווח של הכלי הזה עומד על קרוב ל-1000 קילומטר". להזכירך, הטיסה מעל התעלה ארכה כמה דקות, והמרחק אינו יותר מכמה עשרות קילומטרים. נכון לעכשיו לפחות, אין שום פתרון פרקטי לנשיאת כמות מספקת של דלק לטיסות ארוכות יותר.

"מהירותו עומדת על 200 קמ"ש". כשמדברים על כלי טיס, בעיקר כלי טיס כמו זה המדובר, חשוב לדבר לא רק על המהירות המקסימלית אלא גם על המינימאלית ("מהירות הזדקרות" הוא המונח הרשמי). מתחת למהירות זו העילוי שהכנפיים מספקות אינו מספיק להרמת כלי הטיס והטייס נאלץ להרים את אף המטוס עוד ועוד מה שמאט אותו עוד יותר עד ל"עצירה" באוויר והתרסקות. עבור כלי קטן כל כך מבחינת שטח הכנף מהירות זו גבוהה לאין ערוך מהמהירות שתאפשר נחיתה ללא מצנח (שיש לקפל ידנית אח"כ).

באותו העניין, שים לב שלאדם הממוצע אין גלגלים, מה שאומר שאי אפשר להאיץ הדרגתית בהמראה עד שהכנפיים יספקו את העילוי הדרוש. מכאן יש שתי אפשרויות: או להטיל את ההתקן מכלי טיס שכבר נמצא באוויר (כמו שנעשה בפועל) או להמריא אנכית באמצעות כוח מנוע בלבד מה שכמובן יצריך מנועים חזקים (וזללניים) בהרבה.

אני לא אומר שאין סיכוי לפתור בעיות אלה בעתיד - אני רק אומר שנכון לעכשיו, כדאי שתרגע קצת.

פיספסת!!!

בדיון הזה,אני הצגתי 2 אלטרנטיבות לתעופה אישית.

1.באמצעות מנועים סילוניים זעירים.

2.באמצעות מנועים המפעילים רוטורים ליצירת כוח דחף ועילוי.

כול התגובות האחרונות שלי מתייחסות לפיתרון מספר 2 (ראה את הלינק לקליפ בתגובתי האחרונה בסוף הדף הראשון ).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...