ייעוץ מודינג, מה מומלץ? - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ייעוץ מודינג, מה מומלץ?


Guy950

Recommended Posts

היי, יש בידי מחשב שנקנה לפני 5 שנים בעל מארז ז'אנרי וכמובן הרכבה מחורבנת. אז החלטתי לסדר את המחשב מבפנים ומבחוץ וחשבתי לשאול מה לדעתכם יתאים?

http://i39.tinypic.com/2s0bsyw.jpg

http://i43.tinypic.com/n66sdf.jpg

זה המארז מבחוץ, חשבתי להוריד את המדבקות מקדימה ולצבוע אותו בשחור מקדימה, כמובן שזה המודינג הראשון שלי אז אני לא מצפה לשחור מבריק אלא פשוט לשחור. כמו כן בצד חשבתי לעשות 2 פסכים אלכסונים בכחול או אדום ואולי לעשות פתח נוסף למאוורר. אני לא הולך רחוק מדי קדימה ומתחיל לעשות חלון, אין לי את הכלים ואת הידע בשביל לעשות שינויים רציניים. בנתיים זה מודינג קל. אבל מה לדעתכם אני עוד יכול לעשות על פני המארז? בנוסף אני מתכוון להעיף את אחד הצורבים, איך אני משיג מכסה שיתאים לגודל הזה?

מבפנים אני מתכוון לאסוף את הכול עד עובי של כלום, המארז לא סודר כלל ולמעשה אני לא מתפלא שהוא חם. היום ניסיתי להוסיף לו זיכרון אחרי שהיה דולק שעה והטמפ' בתור המחשב הייתה לוהטת. ככה הוא מסודר מבפנים

http://i43.tinypic.com/dmpcnl.jpg

http://i39.tinypic.com/icpaj9.jpg

אני הולך להחליף את קירור המעבד ולנקות את הקירורים מאבק ולאסוף את החוטים. יש לכם עצות איך לצמצם את כמות החוטים או לעשות סדר חדש ברכיבים?

מה שכן אני מתכוון להוציא את כל הדבר מהמארז במילא, השתמשתי באקדח אוויר כדי לנקות את המחשב מבפנים וזה פשוט לא עזר, האבק מאוהב קיצונית במחשב הזה!

http://i40.tinypic.com/a5bfm.jpg

אז למעשה מה שאני רוצה מכם זה עצות מה כדאי לי לעשות על פני המארז בתור ראשון, אני פתוח לכל העצות חוץ מלעשות חלון ואיך אני יכול לצמצם את כמות החוטים בתוך המארז?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...