עבור לתוכן

יש לי בעיה מעצבנת בIPOD TOUCH, כל הזמן מופיע לי ההודעת כיבוי

Featured Replies

פורסם

כל כמה שניות מופיעה לי ההודעה של הכיבוי

''SLIDE TO SHUTDOWN''

אני לא נוגע בכלום ושום כפתור לא לחוץ וזה לא מפסיק

ממש אי אפשר להשתמש במכשיר כי כל 3-5 שניות זה מקפיץ את ההודעה הזאת

התחיל לי פתאום לבד, לא עשיתי שום שינוי בזמן האחרון.

פורסם

נוזלים הגיעו לסביבת הIPT שלך לאחרונה?

גם אם לא קח אותו לIDIGITAL מדובר בבעיית חומרה.

פורסם
  • מחבר

נוזלים הגיעו לסביבת הIPT שלך לאחרונה?

גם אם לא קח אותו לIDIGITAL מדובר בבעיית חומרה.

לא...

יש עליו INVISIBLE SHILD ועל זה יש לו קייס, הוא בסך הכל בן חודש וחצי.

הדבר הכי קשה שהוא עבר עד עכשיו זה שכחתי אותו בתא-כפפות באוטו, אבל עדיין לא בא עליו שמש ישירה.

זה באמת בעייה חמורה??? הלחצתי אותי עכשיו[br]פורסם בתאריך: 9.06.2009 בשעה 07:55:55


פאאאק הלך האיפוד

עשיתי לו עכשיו ריסטור וזה לא עזר!!

איך דבר כזה קורה?! בקושי יצא לי להשתמש בו

וזה עוד 32 ג'יגה! עלה לי פאקינג 2300 שקל

והכי גרוע, קניתי אותו בארצות הברית אז בטח אין לי אפילו אחריות

פורסם

א. אומרים לך שזה בעיית חומרה, ככה שריסטור לא יעזור

ב. יש אחריות ביןנלאומית על כל המוצרים, בלי קשר איפה קנית ואיפה אתה מממש את החריות

ג. קורה שיש מוצרים פגומים, אל תילחץ, לך לאיידיגיטל (עם קבלה) והם יחליפו לך

פורסם
  • מחבר

באופן מפתיע זה פתאום הפסיק

אם אני יבוא לIDIGITAL ואני לא יצליח להראות להם את הבעיה, האם הם עדיין יסכימו להחליף לי את המכשיר?

פורסם

זאת הבעיה שלך, הinvisible shield, שאתה מתקין אותו אתה משתמש בנוזלים, הקטע שאחרי שהנוזלים נכנסים (בדר"כ דרך החריצים של כפתורי הVOLUME או הPOWER) זה לא באותו רגע מתחיל לשגע את הIPOD לאחר כמה ימים או יותר זה משגע את הIPOD.

עוד משהו, יש לך אחריות על הIPOD בינלאומית, תביא קבלה ואת הIPOD בלבד בלי הקופסא ושאר הדברים לך לIDIGITAL ותוך שבוע +/- תקבל IPOD חדש.

נ.ב. בIPOD אמריקאי אתה מקבל 100% מהVOLUME שהוא יכול להוציא לאוזניות, בIPODים אירופאיים יש הגבלה ל80% מהVOLUME (בגלל האיחוד האירופאי שלא מרשה לנגני מוזיקה להוציא יותר מאיזה מספר של דציבלים), והIPOD שאתה מקבל מIDIGITAL הוא אירופאי, אם תרצה להחזיר את ה20% שלך (הם ממש ממש מורגשים) תשלח לי ה.פ. ואני אגיד לך איך עושים את זה (עם פריצה)

פורסם
  • מחבר

הלכתי לIdigital

הגעתי לשם והחנות הענקית שלהם הייתה ריקה

רק שני אנשים בתור, חיכיתי משהו כמו חצי שעה שם עד שסוף סןף מישהו הועיל לעזור לי

הבאתי לו את כל הקופסא עם כל הניירת שהייתה לי והוא אמר לי שהוא לא יכול לעזור לי כי לא כתוב בחשבונית את המספר הסידורי של האייפוד, כזה טמטום בחיים לא ראיתי.

בקיצור אחרי שאני מנסה להסביר לו שהאייפוד נקנה מכלבו ענק בארצות הברית ולא מחנות רשמית של אפל אז מן הסתם שהם לא יפתחו את המכשיר ויכניסו את המספר סידורי שלו, בסופו של דבר הם אמרו לי שאני צריך להתקשר לאפל בארצות הברית ולדבר עם נציג שלהם ולהסביר לו את הבעיה ואם הוא יסכים לעזור לי אזה אני יצתרך לשלוח לו את האייפוד לארה''ב ואולי רק אולי אחרי חודש אני יקבל אייפוד חדש, אבל 99 אחוז זה שהם לא יעשו כלום.

בקיצור הלכו לי 2300 שקל על חתיכת חרא מעוצבת, ושוב Idigital הוכיחו לי שהם חברה זבל שלא יודעים לתת שום שירות ורק יודעים למכור במחירים גבוההים.

ואפל פשוט מוכרים אשליות לאנשים.

לא פעם ראשונה ושניה שאני קונה אייפוד חדש ואחרי כמה ימים בודדים הוא שובק חיים.

פורסם

על האייפוד עצמו מאחורה, וגם בהגדרות בתת-תפריט GENERAL אמור להיות המס' הסידורי

פורסם
  • מחבר

על האייפוד עצמו מאחורה, וגם בהגדרות בתת-תפריט GENERAL אמור להיות המס' הסידורי

כן אני יודע אבל הסתומים האלה בidigtal רוצים שזה יהיה כתוב גם בחשבונית...

כדי להיות בטוחים שלא גנבתי אותו וזייפתי את החשבונית

פורסם

תנסה לבוא לשם ביום אחר. יכול להיות שנפלת על משמרת מטומטת. אח שלי חבר שלי עובד שם, אני יכול לברר לך מתי הוא עובד ;D

פורסם
  • מחבר

תנסה לבוא לשם ביום אחר. יכול להיות שנפלת על משמרת מטומטת. אח שלי חבר שלי עובד שם, אני יכול לברר לך מתי הוא עובד ;D

לא אני לא חושב שזה קשור למשמרת, זה פשוט שאידיגיטל האלה כמו הקודמים שלהם, לא בדיוק רוצים לעזור לך כל עוד לא קנית את החומרה מאצלהם, ובטח גם אם קנית אז הם ימררו לך את החיים עד שאתה תקבל את מה שאתה רוצה. (ואצלהם זה עולה הכי יקר בארץ ובטח גם בעולם)

פשוט חבל שמוצר כל כך יקר אין עליו שום שירות ושום אדם לפנות אליו מלבד החלאות האלה.

פורסם

זה לא נכון אני קניתי את הIPOD שלי מחנות APPLE בארה"ב והחליפו לי אותו כמה פעמים בלי בעיות בכלל בIDIGITAL.

פורסם

עד כמה שאני יודע הם רוצים לראות את המספר הסידורי על הקבלה כדי לדעת בבירור שהאייפוד עדיין באחריות... אם אין על הקבלה מספר סידורי אז זה יכול להיות קבלה של חבר שלך שקנה את זה אתמול ואתה קנית את האייפוד לפני שנה וכו'

בעיקרון אני לא יודע למה אין להם גישה למידע שכזה לפי המספר הסידורי (אפל יודעת מתי כל אייפוד נקנה)

פורסם

לא אני לא חושב שזה קשור למשמרת, זה פשוט שאידיגיטל האלה כמו הקודמים שלהם, לא בדיוק רוצים לעזור לך כל עוד לא קנית את החומרה מאצלהם, ובטח גם אם קנית אז הם ימררו לך את החיים עד שאתה תקבל את מה שאתה רוצה. (ואצלהם זה עולה הכי יקר בארץ ובטח גם בעולם)

פשוט חבל שמוצר כל כך יקר אין עליו שום שירות ושום אדם לפנות אליו מלבד החלאות האלה.

תפסיק להתנהג כמו ישראלי מצוי שמוציא את התסכול בחיים על צעירים בני 20 נטולי סמכויות לחלוטין שבסך הכל עובדים לפני הנהלים. אף אחד לא עשה לך דווקא. לקרוא לאותם אנשים חלאות זו חוצפה ממדרגה ראשונה. אני שמח שלא עזרו לך.

נ.ב

האמת לא. ישראל נמצאת באמצע במדד היוקר של מוצרי אפל בעולם. העיקר להתבכיין. ישראלי קמצן.

פורסם
  • מחבר

תפסיק להתנהג כמו ישראלי מצוי שמוציא את התסכול בחיים על צעירים בני 20 נטולי סמכויות לחלוטין שבסך הכל עובדים לפני הנהלים. אף אחד לא עשה לך דווקא. לקרוא לאותם אנשים חלאות זו חוצפה ממדרגה ראשונה. אני שמח שלא עזרו לך.

נ.ב

האמת לא. ישראל נמצאת באמצע במדד היוקר של מוצרי אפל בעולם. העיקר להתבכיין. ישראלי קמצן.

כן אני ישראלי ואני גאה, בניגוד אלייך כנראה..

וקמצן?? לא לא ממש לא..

ואני לא מתבכיין, אבל מה בדיוק רצית שאני יצחק? שילמתי 2300 שקל ובמקום לקבל שירות מהחברה שמייצגת את המוצר שקניתי אני מקבל יחס מגעיל ואומרים במילים יפות ''בעיה שלך, הייתה צריך לשלם עוד כסף ולקנות אצלנו''

ואני ממש לא מבין מאיפה הבאת את זה שאני מוציא את התסכול שלי על ילדים בני 20??? או את זה שאני ישראלי קמצן?? חחחח

אני חושב שיש לך בעיות אישיות ואתה מוציא את התסכול עלי

[br]פורסם בתאריך: 12.06.2009 בשעה 09:35:41
וO.K

הבעיה שאני קניתי את האייפוד בחנות מחשבים בארצות הברית. לא קניתי אותו מחנות רשמית של אפל.

והם יכולים לבדוק דרך המחשב מתי נגמרת לי האחריות, הוא אמר שהיא נגמרת ב10.4.2010

אין לי מושג מה הקטע הזה שבגלל שאין חשבנוית מקורית של אפל עם המספר סידורי אז הם לא מוכנים לתת שירות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים