פורסם 2009 במאי 1916 שנים הזמנתי היום מסך מהחנות NOTEBOOK CLUB והמסך הוא Dell E2209WA.http://www.notebookclub.co.il/prod-dell-e2209wa.htmראיתי בכל מיני חנויות שמוכרים את אותו המסך רק בלי הE האם יש הבדלים?אני זוכר שבדגמים האחרים E זה בדר"כ פאנל TN ואני רוצה E-IPS...תודה על העזרה,פיטוס.
פורסם 2009 במאי 1916 שנים לא חושב שיש הבדל, ככה לפחות נאמר לי ע"י יעל פתרונות שמספקים את האחריות על המסכים.. אם יש הבדל גם אני אשמח לדעת
פורסם 2009 במאי 1916 שנים מחבר בחנות שאני קניתי הם אמרו שהשירות נעשה ע"י CMSמישהוא יודע עם המסך הזה שהזמנתי הוא זה שעם פאנל E-IPS?
פורסם 2009 במאי 1916 שנים הזמנתי היום מסך מהחנות NOTEBOOK CLUB והמסך הוא Dell E2209WA.http://www.notebookclub.co.il/prod-dell-e2209wa.htmראיתי בכל מיני חנויות שמוכרים את אותו המסך רק בלי הE האם יש הבדלים?אני זוכר שבדגמים האחרים E זה בדר"כ פאנל TN ואני רוצה E-IPS...תודה על העזרה,פיטוס.תגיד מה מדיוניות החלפת הפיקסלים שלהם?
פורסם 2009 במאי 1916 שנים מחבר הם טוענים שרק אם יש 5 פיקסלים מתים הם מחליפים.בפנדה ראיתי שאחרי פיקסל אחד בשבוע הראשון הם מחליפים.מה כדאי לי לעשות והם זה נכון מה שהם אומרים לגבי הפיקסל הראשון בשבוע הראשון?
פורסם 2009 במאי 2016 שנים האחריות לפי מה שCMS אמרו למישהו בפורום היא מ3 פיקסלים מתים ומעלה.אחריות לפי דל העולמית היא לפי 6 פיקסלים מתים ומעלה אם איני טועה (ומפיקסל לבן אחד).האחריות שניתנת על ידי פנדה לשבוע הראשון היא אחריות שלא ניתנת באופן קבוע בכל חנות, ואת זה צריך לבדוק מול החנות עצמה אם היא מסכימה לזה...ת'אמת רציתי לראות אם כתוב משהו בתקנון של האתר (NOTEBOOKCLUB) בנוגע לאחריות וראיתי את זהאחריות ושירותחברת קניות ברשת בע"מ מהווה משווק רשמי בלבד, החברה אינה מייבאת או מייצרת את המוצרים שיש בדעתך לרכוש באתר ולפיכך אינה נושאת במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למוצרים, טיבם והתאמתם לצרכיך ו/או למפרט הטכני.יש להפנות כל תקלה או שאלה בדבר המוצר/ים ו/או מדיניות האחריות בדבר המוצר/ים למרכז השירות. תקלה/ פגם במוצר יכולים להיקבע באופן קונקרטי אך ורק על ידי מרכז השירות, קביעה מצד הלקוח אודות תקלה/פגם במוצר הינה בתוקף "תיאוריה" בלבד ועל כן, יש להפנות כל שיבוש וכל חשד לשיבוש למרכז השירות על מנת לקבוע באופן מעשי-שלפי חוק- את מידת תקינותו המדויקת של המוצר.כתובת, מספר טלפון ושעות הפעילות של מרכז השירות דלעיל ינקבו בחשבונית מס הקבלה.החברה אינה נושאת באחריות לכל נזק שייגרם בשל איחור באספקת המוצרים או כתוצאה מכך שהמוצרים אשר סופקו היו פגומים, מקולקלים או בלתי תקינים.החברה מתחייבת לעשות כל שביכולתה לשמור על פעילות תקינה של האתר ושל הפעולות הנעשות אך אינה מתחייבת שהשירות באתר לא יופרע ויינתן כסדרו בלא הפסקות ותקלות כלשהן.ביטול עסקה והחזרת מוצרים מצד הלקוחבגין מדיניות האחריות הפרטית של חנות קניות ברשת בע"מ, אין להחזיר/ להחליף מוצרים אשר נרכשו בחנות למעט מקרים בהם: * מפרט המוצר אינו תואם למפרט הנקוב בהזמנה.מפחיד!!!
פורסם 2009 במאי 2016 שנים מחבר כעיקרון כל חנות מתנהגת ככה רק לא כותבת את זה... בארץ אף אחד באמת לא אחראי על הסחורה תמיד מפילים את זה על הספק או היבואן...השאלה שלי היא האם זה אותו דגם מסך ב100%?אני לא רוצה לנחות על פאנל TN!!!
פורסם 2009 במאי 2016 שנים רוב הסיכויים שזה אותו פאנל... במיוחד במחיר הזה, אין לך מה לדאוג. וזה ממש לא נכון מה שאתה אומר, רוב החנויות במידה והמוצר מתעכב או מגיע פגום כן מטפלות בנושא בעצמן, אפילו אתרי מכירות כמו ואללה שופ. לפי התקנון הזה הוא אומרים תשלם לנו, ומאותו רגע אתה לא מעניין אותנו יותר, תקבל מוצר תקול הרוס שבור, אתה צריך להתעסק לבד מול היבואן... גם לפי התקנון הזה, החוק של מכר מרחוק לא תקף, מה זה השטויות האלה שאפשר לבטל רק במידה ומפרט המוצר אינו תואם למפרט הנקוב בהזמנה? זכותך המלאה לפי החוק לבטל גם מסיבות אחרות... וכמובן שאם יפנו אליהם מבחינה משפטית הם יאמרו שהכוונה למוצרים שנרכשו ונלקחו בחנות בצורה פיזית ולא באתר, ואם באמת תצטרך לבטל למרות שקנית באתר, הם יגידו לך מה שכתוב בתקנון למזלי לשותף שלי לא היו בעיות בלפטופ של שלו כשהוא קנה מהם, אם הוא היה יודע מראש את הדברים האלה, הוא היה שוקל שנית...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.