המלצות לצורב DVD - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המלצות לצורב DVD


Forge

Recommended Posts

מאסתי בריבוי המדיות הצרובות שיש לי בחדר והחלטתי שהגיע הזמן לשדרג לצורב , הענייו הוא שיש הרבה פורמטים וכנראה שאין עדיין תקן אחיד וברור לכל היצרנים.

רציתי להעזר בעצתכם בבחירת כונן המתאים לצרכים שלי, שהם: בעיקר גיבוי מידע,מדי פעם אולי לעשות RIP לסרט, או סתם לנסות ולצרוב קטע וידאו מהמחשב בפורמט של , ולראות אותו במכשיר ביתי.

אני יודע שבעבר, משתמשים נתקלו בבעיה כאשר הם צרבו סרט, ולאחר מכן היה באפשרותם לראות אותו רק דרך הכונן של המחשב. ואני בטוח שיש עוד בעיות שעוד לא נתקלתי בהן. אשמח לקבל חוות דעת נוספות ובכלל דגמים אשר נחשבים כבחירה בטוחה.

אני לא נוקב בסכום כסף מכיוון שאין לי מושג מה אני רוצה בדיוק, אבל בגדול מדובר בסכום של עד 200$ (לא לדאוג, אני קונה את זה בחו"ל)

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמתי לב גם שהוא קיבל EDITORS CHOICE וב CDRINFO מקבלים EDITORS CHOICE רק דברים טובים.

חוץ מזה זה יש את שגם צורב את שניי השיטות ואולי קצת יותר טוב אבל הוא ממש ממש יקר והפיונייר עולה רק 1200שקל.

וזה אכן צורב מצויין מספיק מעל ומעבד למה שהוא צריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמתי את העין על הדגם הזה :

Optorite DD0203 4/2.4/12//24/10/40 DVD±RW

תסתכל בביקורת שנתנת , הוא עולה על הפיוניר בכל פרמטר וקיבל ביקורות מעולות ותנחש מה , הוא עולה 1200 ש"ח 8)

אני מחכה שיצא -rw שיצרוב דיסק שלם על 7-8 דקות , ואותו אני אקנה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא הייתי קונה צורב של חברה חדשה שלא הוכיחה את עצמה בשוק.

לגבי מהירות צריבה דיסקים של X4 עולים המון יחסית שלא נדבר על דיסקים יורת מהירים שיש כאלו רק בפורמט פלוס ודיסק בפורמט פלוס שהוא X2 עולה 25 שקלים כשמינוס באותה מהירות עולה 10שקלים.

תחשבו כמה יעלה X6 או X8 של פלוס שזו המהירות שהצורב פלקסטור החדש שיצא עוד מעט יצרוב.

כך שאם הזמן פקטור משמעותי בשבילך אז תחשוב שתבזב המון כסף על דיסקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני שהייתי משקיע בצורב הייתי מוודא שיש לו firmware ל- multizone.

נכון להיום לאף אחד מהמודלים הדואלים (שתומכים בפלוס ומינוס) כלומר ל- Pioneer A06, DRU500/510, Optorite DD0203 אין firmware ל- multizone.

אם הייתי צריך לקנות כונן היום, ההימור שלי הוא של- Pioneer A06 יהיה firmware hack ל- multizone לפני השאר (לפי מה שראיתי בסוני ההקארים אפילו לא מצליחים לקרוא את הeprom הקיים, וה- optorite זה כונן חדש לגמרי אז לך תדע אם יצליחו לפצח אותו). ה- A06 לעומת זאת הוא סביר להניח אבולוציוני של ה- A05 וקודמיו, ולכן אם הצליחו לעשות להם firmware כנראה שיהיה גם ל- A06.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה דיי מטופש לעשות שידרוג של קושחה לצורב דיוידי שיהיה מולטיזון מכיוון שכל כמה זמן יוצא שידרוג קושחה מקורי לצורב שמשפר את ביצועיי הצורב בצריבה וזמני גישה שלו וקריאתו של מדיות שונות ואם אתה עושה שידרוג ל מולטיזון אתה חייב להישאר עם אותה קושחה.

חוץ מזה למה אתה צריך צורב דיוידי מולטיזון ? בשביל לקרוא סרטי דיוידי אז יש בשביל זה קורא דיוידי רגיל שאותו אפשר לעשות ל מולטיזון בלי שום בעיה, במקום לתכון את הצורב בקריא עדיף כבר להתשמש ב DVDROM.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב, הכונן מיועד בעיקר לגיבוי אך גם להעתקת מקוריים אחד לאחד וגם ל- RIP למחשב.

הדבר היותר חשוב הוא התמיכה בכל הפורמטים הקיימים ובכמה שיותר סוגים של מדיות (4.7-17GB), כמובן שמולטיזון הוא דבר חשוב אז אם כך נראה שזו נק' שרצוי להתעקש עליה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי דעתי לקנות עכשיו את DRU510A בימינו שעולה קרוב ל 2000ש"ח זה מיותר כש ה פיוניייר A06 עושה בדיוק את אותה העבודה באותם מהירויות צריבה וגם תומך בשניי הפורמטים.

לפותח התרד: לגבי גדלי המדיות אז אין כרגע מדיה יותר גדולה מ 4.7גיגה כך שזה לא משנה איזה צורב תקנה עכשיו אם תיצא מדיה בגודל שונה הכוונה גדול יותר הצורב שיהיה לך לא יתמוך בא רוב הסיכויים כי אם יהיה שינויי הוא יהיה שינוי דרסטי בכמה ג'יגות ולא מה שעשו בזמנו עם ה CDROM שהוסיפו לאותה מדיה עוד 6דקות ואחר כך עוד 10 שזו בעצם נשארה אותה מדיה והצורב תריך לעשות OVERBURN בשביל לצרוב מעל 80דקות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...