פורסם 2009 במרץ 1116 שנים אז ככה בזק או בזק בין לאומי שלצערי אני מנוי על 'שירותיהם'משרתים אותי לאחרונה ברוחב פס מקרטע קופצני ואיטי להחריד, דווקא בגלישה רגילה הכל בסדר, [אצלי רק] בהורדות מRAPIDSHARE אני מדבר,טוב, הולכים להתלונן לגוגל לראות מי עוד מתלונן, ויש פה ושם דיונים קצרצרים, הגעתי לכאן, והדיונים בנושא הזה ארוכים מפותחים ומפוצלים לשתי נושאים,1] בעיה כללית של גלישה איטית להחריד לאחרונה,http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=398371.02] הרגשה שבזק\בזב"ל החלו בחסימה\תעדוף של תעבורת שיתוף קבצים,http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=396454.0הנדון שם הוא על חסימת קליינטי P2P, שזה תופעה מקובלת איכשהוא לעיתים בעולם, החידוש הגדול והמכוער המגיע מבית בזק\בזב"ל הוא על חסימת HTTP DDL כדוגמת RAPIDSHARE , שזה צעד חריג מאוד בקהילת הספקיות,הנידון בנושא זה אינו חדש כלל, הוא בן שבועיים ובמונחי חדשות הוא ישן ומיושן, מה שמעלה את השאלה המתבקשת מאליה, איך זה ששום עיתון לא התנדב לספר לנו על זה, ולהרוויח על הדרך אייטם חדשותי גדול, ואם זה לא רווח אז מה זה רווח?עד כאן, הכל מסריח עד לשמיים, ולא טוב ולא יפה.בהמשך הגיגול, תחת אופציית חפוש בחדשות הגעתי לנושא חדש מלפני שעתיים וכאן מתחילה דרמה אמיתית, הנה ציטוט מגוגל ניוז:תולעת מחשבים חדרה לשרתי בזק וגרמה לתקלת אבטחה חמורה - אך החברה השתיקה האירועגלובס - לפני 2 שעותתקלת אבטחה חמורה אירעה בשרתי בזק לפני מספר שבועות בעקבות חדירת תולעת מחשבים שמערכות האבטחה בחברה לא הצליחו לאתר. לבזק לקח למעלה משבוע ימים כדי להתגבר על התקלה, שבעטיה נפלו מערכות חיוניות. תולעת המחשבים תקפה גם את פלאפון, החברה-הבת של בזק, אך בניגוד לבזק, שם הצליחו לאתר את הבעיה ולהתגבר עליה בזמן קצר יחסית תוך צמצום הנזק. ל"גלובס" נודע כי האירוע החמור הושתק, בזק נמנעה מלדווח עליו ופעלה למזער את הנזק. בעקבות חומרת האירוע, שהתרחש לפני מספר שבועות במתקן של בזק במרכז הארץ, החליטו בחברה להקים חמ"ל ייעודי כדי ...שרתי בזק הותקפו לאחרונה ע"י וירוס כלכליסטנכנסתי לקישור של גלובס, וחטפתי שגיאת 404, דהינו הדף לא קיים, מי אמר שבזב"ל לא עובדים תוך שעתיים...הנה: http://www.globes.co.il/news/article...433279&fid=594כלכליסט המתון והלא מפחיד, חי לבנתיים:http://www.calcalist.co.il/local/art...238422,00.htmlולמקרה שימות:שרתי בזק הותקפו לאחרונה ע"י וירוסבמשך מספר ימים נאבקו אנשי החברה, יחד עם מומחי אבטחה, בווירוס מתוחכם שתקף את מערכותיה. בזק: "למרות שמערכות מסויימות נפגעו, השירות ללקוחות לא נפגע"אמיר טייג11.03.09, 19:09חברת בזק וחברות תקשורת נוספות בישראל - ביניהן חברה ממשלתית וחברה פיננסית - סבלו לפני מספר שבועות מהתקפת וירוס שחדר לשרתי החברה. במשך מספר ימים נאבקו אנשי החברה בווירוס, בניסיון להוציאו מהמערכות שלהן.יצויין, כי הווירוס לא היה קטלני למחשבי החברה, אך בשל תיחכומו הרב, היה קשה לעצירה. בזק הפעילה מספר חברות המתמחות באבטחה ולבסוף הצליחה "למגר" את הווירוס משרתיה.מבזק נמסר, כי "החברה פעלה במהירות וביעילות נגד המתקפה, בשיתוף עם גורמי אבטחה וחברות אחרות בישראל ובעולם. למרות שמערכות מסוימות של בזק נפגעו לזמן מוגבל מהווירוס, הרי שמערכות התקשורת, המשרתות את הלקוחות, לא נפגעו והמשיכו לפעול באופן מלא וסדיר".תוך כדי כתיבה, רפרשתי את הדף של גוגל ניוז, אופס, גם מגוגל ניוז כתבת גלובס נעלם!!!http://news.google.co.il/news?pz=1&n...9-QFe7jLBKlOfMבהמשך, זה עלה שוב, מפוצל, לא כשרשור של 2 כתבות, אלא בנפרד, וגלובס נולד מחדש: http://news.google.co.il/news?pz=1&n...91%D7%96%D7%A7אם ברגע זה מוחכם קודח מתמיד, נסו גם לקשר את הוירוס, לחסימות של בזב"ל...ואם בזב"ל עסקינן, לא הייתם רוצים לשים את ידכם להצצה חטופה בתוכנת הסינון הזאת?תוכלו רק לדמיין את שורות הקוד המכילות: וותיקים, חדשים, פסיביים, דעתניים, P2P, HTTP DDL, שעות עומס, מקושרים בתקופת התחייבות, נפח הורדות, גודל קבצים, [אולי גם: בוזגלו, וסילברסטיין??], ועוד משתנים חטטניים לרעה...או התוכנה הזאתי שמחייבת אותכם להקיש בכל פניה על בחירה בשירותי תמיכה או בקניית מוצרים, ומנתבת אותכם להמתנה בת שניה לקניה, או להמתנה בת 40 דקות עבור תמיכה ממורטטת??---------------------------המשך עריכה:המשך לא משמח מבית גוגל:כאן תמצאו רק 2 אזכורים בחדשות על הנושא, כלכליסט, וגלובס ז"ל,http://news.google.co.il/news?ned=iw_il&hl=iw&q=%D7%91%D7%96%D7%A7חפשו בגוגל כך:http://www.google.co.il/search?hl=iw&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Ahe%3Aofficial&hs=juV&q=%D7%AA%D7%95%D7%9C%D7%A2%D7%AA+%D7%9E%D7%97%D7%A9%D7%91%D7%99%D7%9D+%D7%97%D7%93%D7%A8%D7%94+%D7%91%D7%96%D7%A7+%D7%95%D7%92%D7%A8%D7%9E%D7%94+%D7%90%D7%91%D7%98%D7%97%D7%94+%D7%97%D7%9E%D7%95%D7%A8%D7%94+-+%D7%90%D7%9A+%D7%94%D7%97%D7%91%D7%A8%D7%94+%D7%94%D7%A9%D7%AA%D7%99%D7%A7%D7%94+%D7%94%D7%90%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%A2&btnG=%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%A9&meta=ותגלו אזכור נוסף מבית חדשות MAKO, שלא מופיעה בחיפוש הרגיל!שם מצוטטת גם כתבת גלובס במלואה...הנה MAKOhttp://www.mako.co.il/finances-news/israel/Article-e3a65445556ff11004.htmואם זה יספיק למות גם אז הנה הכתבה:תולעת מחשבים חדרה לשרתי בזק וגרמה לתקלת אבטחה חמורה - אך החברה השתיקה האירועבזק נמנעה מלדווח על האירוע ופעלה למזער את הנזק. בעקבות חומרת האירוע, שהתרחש לפני מספר שבועות במתקן של בזק במרכז הארץ, החליטו בחברה להקים חמ"ל ייעודי כדי להתמודד עם התקלהתקלת אבטחה חמורה אירעה בשרתי בזק לפני מספר שבועות בעקבות חדירת תולעת מחשבים שמערכות האבטחה בחברה לא הצליחו לאתר. לבזק לקח למעלה משבוע ימים כדי להתגבר על התקלה, שבעטיה נפלו מערכות חיוניות. תולעת המחשבים תקפה גם את פלאפון, החברה-הבת של בזק, אך בניגוד לבזק, שם הצליחו לאתר את הבעיה ולהתגבר עליה בזמן קצר יחסית תוך צמצום הנזק.ל"גלובס" נודע כי האירוע החמור הושתק, בזק נמנעה מלדווח עליו ופעלה למזער את הנזק. בעקבות חומרת האירוע, שהתרחש לפני מספר שבועות במתקן של בזק במרכז הארץ, החליטו בחברה להקים חמ"ל ייעודי כדי להתמודד עם התקלה. הצוותים בבזק אף נאלצו לעבוד בסוף שבוע כדי לסיים כמה שיותר מהר את האירוע.בזק לא הייתה החברה היחידה שסבלה מחדירה לשרתיה וביחד איתה הותקפו חברות נוספות, לא רק מתחום התקשורת אלא גם מתחום הפיננסים ומוסדות ממשלתיים. מדובר בווירוס נדיר, הנקרא "Downadup" או "Conficker", שחדר למערכות המחשב דרך פירצה במערכות מיקרוסופט והצליח לשכפל את עצמו תוך ביצוע מוטציה בתכונות. הווירוס פגע במערכות העדכון של השרתים הארגוניים ומנע אפשרות להפעיל עדכון של מיקרוסופט שאמור למנוע את חדירת הווירוס.בבזק אישרו את דבר פגיעת הווירוס במערכות החברה וציינו כי "החברה פעלה במהירות וביעילות נגד המתקפה בשיתוף עם גורמי אבטחה וחברות אחרות בישראל ובעולם. למרות שמערכות מסוימות של בזק נפגעו לזמן מוגבל מהווירוס, הרי שמערכות התקשרות המשרתות את הלקוחות לא נפגעו והמשיכו לפעול באופן מלא וסדיר".
פורסם 2009 במרץ 1116 שנים באמת מגעילים צילצלתי אליהם וביקשתי לנסות את האינטרנט שלהם ל 24 שעות והם סרבו לעשות את זה בלי תשלום כשבברק (בזמנו) הציעו לי שבוע שלם בלי תשלום ובלי התחייבות לנסות את האינטרנט. שאלה אותי הבחורה אם אני רוצה שיצלצלו אלי מחר ואמרתי לה לא... ולמחרת ב 8 בבוקר מעיר אותי הטלפון ובכל זאת התקשרו אלי... אמרתי לה שהם חוצפנים ושאני לא רוצה שום קשר איתם...
פורסם 2009 במרץ 1116 שנים הכל בגלל הלקוח הישראלי שמשלם 29 ש"ח לחודש ומצפה לקבל רוחב פס מלא.בולשיטזאת חוצפה לתת לאנשים אינטרנט ב 29ש"ח ולא לספק רוחב פס מלא לפי ההבטחה.לא יכולים לספק מה שמציעים ב29 ש"ח? שיעלו מחירים.זאת אינה הבעיה של אף לקוח - זאת בעיית הספק. ורק הספק.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.