Iv0ry פורסם 2009 במרץ 6 Share פורסם 2009 במרץ 6 הסניף של אייבורי מאד קרוב לבית שלי והם מוכרים את המסך הכי זול http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=3049&CatCode=139עכשיו, אני מפחד מהאחריות שלהם אבל ראיתי בלינק שכתוב -"אחריות ע"י חיון" אז אני פונה לחיון ואז מקבל אחריות או שאני צריך לפנות לאיבורי? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Henz16 פורסם 2009 במרץ 6 Share פורסם 2009 במרץ 6 האחריות מתבצעת ע"י חיון (יבוא רשמי של סמסונג) -ולכן אין לך שום סיבה לפחד מהאחריות המפוקפקת של אייבורי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Iv0ry פורסם 2009 במרץ 6 מחבר Share פורסם 2009 במרץ 6 גם במקרה של החלפה לחדש כן? (נגיד במקרה של פיקסל שרוף)תודה על התגובה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
דנדן פורסם 2009 במרץ 6 Share פורסם 2009 במרץ 6 הצעה, תשלח לחיון מייל ותבדוק אם הם עובדים עם IVORY ובמידה וכן איך התהליך מתבצע במידת הצורך.כבר נתקלתי באדם שקנה לפטופ מIVORY כי כתוב שהאחריות היא מול היבואן הרישמי, וכשהוא היה צריך לממש את האחריות, הם אמרו לו שבנושא הזה רק IVORY מטפלים, ולקח להם מעבר לחודש לטפל בו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.