עבור לתוכן

לגבי מדיניות אחריות של פיקסלים שרופים?

Featured Replies

פורסם

אז ככה יש לי מחשב של גיגהבייט ויש לי בו כמה פיקסלים שרופים בקצוות של המסך משהוא שלא ממש מפריע אבל בכל זאת חשבתי שבמסגרת האחריות אני זכאי להחלפת מסך או משהור וקיבלתי תגובה מאד מוזרה, נאמר לי ששבועיים אחרי שהמחשב אצלי אין אחריות על פיקסלים ? (המחשב אצלי כבר שנה)

האם זה נכון? מה המדיניות בשאר החברות?

נראה קצת תמוהה בעניי שאין אחריות על פיקסלים שרופים?

אשמח לדעות ולאנשים שהולחף להם מסך.

תושה רן

פורסם

קיבלת תעודת אחריות עם המחשב? מה כתוב שם?

פורסם
  • מחבר

אם הייתה לי הייתי מעיין בה , קניתי מ KSP אז הקבלה היא בעצם האחריות, למרות שעכשיו שאני חושב על זה מעבר לדף יש תנאי אחריות כללים של KSP אני אסתכל, אבל שאלתי פה כדי שאנשים בעלי ניסיון כמוך יגידו מה המידיות בד"כ במקרים כאלה כדי לדעת מה הרמה של האחריות של "מור לוי" כי אני לא מאמין שיש להם מה לשקר שם אם הוא אמר שאין אחריות אני מאמין שהוא מגובה גם בתנאי האחריות של החברה.

פורסם

אין לי מושג מה האחריות הספציפית של מור לוי.

תתקשר אליהם ובקש לקבל עותק של תעודת האחריות על המחשב.

הם חייבים לספק לך.

בדוק מה כתוב בתעודה.

אם לא כתוב שום דבר בתעודה לגבי פיקסלים מתים, אתה רשאי לתבוע אותם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים