רוצה נגן עם איכות שמע הגבוהה ביותר?+אוזניות - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רוצה נגן עם איכות שמע הגבוהה ביותר?+אוזניות


natan805

Recommended Posts

עדיין לא חשבתי על תקציב אבל אני מעוניין לדעת איזה נגן עם האיכות הגבוהה ביותר ואז אני יחשוב אם להשקיע עליו את המחיר.שמעתי פעם שה vision m עם האיכות הגבוהה ביותר אבל זה אכן נכון לזמנו.

גם לגבי אני רוצה לדעת לגבי איכות שמע the best אבל שיהיו קטנות או כפתור או in ear . ושיהו תואמים לנגן!

.גם שמעתי אז על הe4c.

אם אפשר להביא לי לינק או דגם מדוייק .תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אני לא טועה, בreative vision m עדין נחשב לנגן עם איכות הסאונד הטובה ביותר, אך הוא מאוד מיושן- HD עם מקסימום 60gb ( נגנים כמו zune והקלאסיק באים עם 120GB במחיר נמוך יותר ) והוא שמן ולפי מה שזכור לי הזמן שלו לא מרשים בכלל, הפסיקו את היצור שלו ממזמן ככה שזה בלתי אפשרי להשיג אותו בשום מקום פרט ליד שניה וגם זה לא יהיה קל אני משער.

מצד שני יש את ה-clix2 של iriver שהוא נחשב לנגן ה-flash עם איכות הסאונד הכי טובה ( אך עדין פחות מה-zvm ), לפי מה שאני יודע הוא נגן נחמד ביותר, אך תצטרך לאמר אתה אם הוא מתאים ל, הוא גם בא בנפחים מאוד קטנים.

אך אני מאמין שבסופו של דבר כולם ימליצו לך על ה-cowon d2 (ובצדק) נגן נהדר עם איכות מעולה וזמני מרשימים, מסך מגע, פיזית קטן, בכל מקום מהדרים אותו.

אול אם אתה רוצה למצוא משהו טיפה יותר זול, אתה יכול ללכת על ה-cowon i7 שבעל זהה לפי מה שאני יודע, זמני טובים יותר, אבל הוא מעבר למוסיקה, נגן מינימליסטי ביותר.

מצד שני אם בא לך להוסיף כסף, יש את ה-s9, שוב עם אותה איכות מעולה, מסך גדול יותר ועד כמה תוספות שאני לא אזכיר עכשיו.

לסיום אני אמליץ להסתכל על הנגנים של שגם להם איכות מעולה, אבל אני לא בטוח אם הם מתעלים על ה-cowonים, אני מציע לך לבדוק בעצמך ברשת, ולא להסתמך על כל אחד שנותן את דעתו, כי הנגנים האלה פחות מוכרים בארץ.

כמו שאתה רואה הבאתי פה מידע כללי מאוד ומינימליסטי, אבל גם השאלה שלך היתה כזו :smile1:

אני חושב שמיקדתי לך את הבדיקה של הנגנים שיש פחות או יותר.

אם הנגנים האלה עולים יותר משחשבת אז תגיד ויש גם נגנים זולים יותר שנותנים תמורה מעולה ( כמו ה-sansa clip או ה- 6 ).

בקשר לאוזניות, זה כבר ללא ספק תלוי בתקציב שלך, ופשוט אי אפשר להמליץ בלי תקציב, כי זה לא כמו הנגנים שממחיר מסוים כשאתה עולה בתקציב אתה כבר משלם על הכל פרט לסאונד, אתה חייב לתת תקציב!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד שני יש את ה-clix2 של iriver שהוא נחשב לנגן ה-flash עם איכות הסאונד הכי טובה ( אך עדין פחות מה-zvm ), לפי מה שאני יודע הוא נגן נחמד ביותר, אך תצטרך לאמר אתה אם הוא מתאים ל, הוא גם בא בנפחים מאוד קטנים.

עוד פעם השטויות מ GENERATION MP3?

ה CLIX לא יותר איכותי מה D2 לדעתי, ממש לא.

שים לב שכל מה שהאתר החובבני הזה התייחס אליו בבדיקות היה HISS ברקע של הנגנים ועוצמה. לא התייחסו לשום נתון אודיופילי נורמלי.

הנגן שעדיין מיוצר כרגע בעל איכות הסאונד הגבוהה ביותר הוא D2 לדעתי, I7 עומד יחד איתו למקרה שלא צריך .

(לא ידוע לי על ביקורת מקצועית ל S9 שמתייחסת לאיכות הסאונד)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה ראית ביקורת אחרת שמשווה בין ה-clix2 ל-d2?

כי כן, בתמונה הכללית ה-D2 הוא נגן שנותן תמורה עילאית ובכל מקום לא שוכחים להזכיר את זה, אבל ראית באמת ביקורת שאומרת במפורש שהסאונד ב-D2 טוב יותר מה-clix2? ( אני שואל כי אני בעצמי לא העמקתי בזה יותר מדי ).

בקשר ל-S9, לפי מה שהבנתי הוא לא נופל מה-D2 באיכות הסאונד ואולי אף מתעלה עליו, אך במעט.

http://www.anythingbutipod.com/forum/showthread.php?t=39435

תראה שם שה-O2 הוא בעל הסאונד הכי טוב, אבל בשביל משתמש שמחפש פשוט סאונד, ההוצאה לא שווה את זה ואין צורך במסך הענק, ולפי מה שהבנתי הוא לא נותן תמורה גבוהה כמו שה-D2.

בנוגע לנגנים של , לפי מה שהבנתי מ-ABI, אם אתה משתמש באוזניות אפשר לומר בסיסיות, ברמה של הבאנדל או קצת מעל, אז הוא בעל איכות גבוהה ביותר וכנראה שיותר מה-D2, אבל אם אתה מתכוון להשקיע באוזניות איכותיות באמת, אז פה הוא כבר קצת נופל, ואני מנח שה-D2 יתעלה עליו, אבל את זה אני רק פירשתי מהביקורת וזה לא נאמר בדיוק בהשוואה ל-D2. ( אני מדבר על ה-A820, A810, A720 )

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסופו של דבר, מה שכתוב שם זה שיש הבדלים ממש מזעריים בין שלושת הנגנים, אפילו עם UE11 (ואני בספק שפותח הת'רד ירחיק לכת עד UE11, וגם אז אם ירגיש בהבדל) לא לטובת אף אחד, וב S9 ו D2 יש רשרוש ברקע, מה שלא קיים ב O2.

אבל מצד שני עוצמת הסאונד של השניים גבוהה הרבה יותר משלו..

ולגבי ההשוואה בין ה CLIX ל D2- המקור שלי הוא האוזניים שלי, בשונה ממך כנראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 10 חודשים מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...