עבור לתוכן

מה אתם יכולים להגיד על אבנט כחול?

Featured Replies

פורסם

מצטרף לשאלה

מה בעצם הדרישות? איך מתקבלים לשם?

  • תגובות 87
  • צפיות 38.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני מכיר 2 אנשים בוגרי מגמת אלק בלי בגרות מלאה, עם כמה נכשלים שהגיעו לשם. ככה שניראה לי שזה עניין של מזל.

פורסם

יש יותר מדיי "היי" מסביב לקורס הזה.

זה קורס שנחשב לטוב ביותר (מישהו מכיר קורס טוב יותר) ברשתות ותקשורת (שים לב - לא באלקטרוניקה).

למי שלמד בטכני (שוחרים), זה בכלל לא מזל. רשל"ב אלק' קובע/ת מי ילך לאן.

אצל אנשים "רגילים" אני לא יודע איך זה הולך.

פורסם

יש יותר מדיי "היי" מסביב לקורס הזה.

זה קורס שנחשב לטוב ביותר (מישהו מכיר קורס טוב יותר) ברשתות ותקשורת (שים לב - לא באלקטרוניקה).

במה עוסק הקורס הזה, ובמה הוא בדיוק שונה מאבנט כחול ?

יוצאי טכני (אלקטרוניקה) יכולים להגיע אליו ?

פורסם

הקורס עוסק ברשתות ותקשורת (כל הרשת של צהל, צהלנט) לומדים שם על אנטנות,מגברים, וכל מה שקשור לרשתות ותקשורת אם היית בטכני למדת קצת ממה שתלמד שם.

מדובר על אבנט כחול אם לא הבנת.

וכן, אם למדת בטכני רק בוגרי קורס אלק' נשלחים אליו

פורסם

אני מכיר 2 אנשים בוגרי מגמת אלק בלי בגרות מלאה, עם כמה נכשלים שהגיעו לשם. ככה שניראה לי שזה עניין של מזל.

+1

הדרישות הם *ממש* לא גבוהות, ולמרות שיצא לקורס שם כזה הוא לא ממש קורס נכסף שהמון משתוקק להכנס אליו.

פורסם
  • מחבר

תקנו אותי אם אני טועה המסקנה היא שהקורס עכשיו לאומת בעבר נהיה גרוע

ולמה הקוונה בעבודה לא רעה בכלל? תן דוגמאות לעיסוק ולשכר

פורסם

כפי שאמרתי, אפשר גם בלי.

פורסם

+1

הדרישות הם *ממש* לא גבוהות, ולמרות שיצא לקורס שם כזה הוא לא ממש קורס נכסף שהמון משתוקק להכנס אליו.

אז מה עדיף? דרג א'?

פורסם

כן, הייתי הולך על אוויוניקה של F15\16 אם הוצע לכם.

שמעתי גם שהתנאים של אוויוניקה F16 השתפרו פלאים ולא סוגרים כקרביים כמו בעבר.

פורסם

:lol: :lol:

כן ולעבוד עד 1 בלילה כמו איזה חמור...

פורסם

לקורס הזה יש שם של טחינה, סגירות, עבודה שחורה נטו. כמובן דרג א'.

מה שכן חבר שלי היה בקורס שם והוא נהנה מאוד. אז זה תלוי בבנאדם, בגישה שלו ועם מי הוא משרת.

פורסם
  • מחבר

מה זה הדרג א' שאתם מדברים עליו? איך אני עובר לדרג אחר (יותר טוב)?

פורסם

אוויוניקה זה לא דרג ד' בכלל ? ???

פורסם

בעייה לעבור מדרג א' ,דרג א' זה טייסת טיסה ז"א אתם הטכנאים שעובדים על המטוס לפני שהוא טס ,ככל שהדרגים יורדים כגון ב' ,ג' ו- ד' אז אתה יותר מתרחק מהמטוס, דרג ב' זה מוסך ששייך לטייסות התחזוקה ,דרג ג' שייך יותר לגף המנועים ,שם מתעסקים אך ורק בתחזוקת מנועים, דרג ד' זה מעבדות שמן ,דלק שבהם מבצעים אנאליזות / דגימות שמגיעות מטייסת הטיסה או מהמוסך , עכשיו, דרגי ב' ,ג' ו ד' שייכים לטייסת תחזוקה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים