עבור לתוכן

בעקבות הגלולה האדומה

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

וירוסים במטריקס הכוונה לתאומים האפורים האלה. זבל קולנועי.

לגבי הדיאלוגים, זכור לי במיוחד המריחה של הדיאלוג עם האורקל. כל מה שהיא רוצה להגיד היא אומרת ומבינים כבר בחצי דקה הראשונה אבל זה ממשיך וממשיך וממשיך.

ואין אפקטים חדשים ממש (ולא, תעופה זה לא נחשב אפקט חדש) וכל פעם שיש אפקט מקבלים את הרושם ש"כן כן יש לנו את אותם אפקטים מהסרט הקודם רק יותר זמן!"

ועוד משהו אבל זה כבר שאלה של טעם, כל הסצנות בין טריניטי לניאו, בייחוד שה"תוכנה" (dumb asses) מבקשת מנירו לנשק (אבוי) אותה - זה סרט טורקי פה??

הדבר היחיד שהיה שווה את הכסף ששילמתי לראות את זה בקולנוע זה הקטילות אח"כ עם חברים.

עשו לי מערכת הפעלה מהמטריקס... סלי מחזור, BUFFERים, תקיעות במחיקה, וגולת הכותרת - BACKDOORS! שזה כמובן דלתות נסתרות... אפילו למתרגמי שמות סרטים לעברית יציאות כאלה טפשיות הן נדירות...

מעניין אם החבר'ה בנבוכדנאצר מריצים על המטריקס SOFTICE שם במסכים ::) (תוכנת DEBUGGING נפוצה לWIN NT/9X [אולי יש גם למערכות הפעלה אחרות זה לא הפואנטה עכשיו])

וירוסים מי אמר שהם וירוסים ? הם פשוט תוכנות שנוצרו במטריקס הישן ונשארו כמה דורות אחרי שהם היו אמורים להימחק, או שזה הצרפתי ששמר אותם אצלו ובגלל זה הם לא נמחקו ועכשיו הם משרתים אותו.

אין שם מריחה זה די מעניין (כנראה שלא אותך), ומי יודע אולי היא אמרה משהוא שיהיה חשוב להמשך העלילה.

למה שהיו אפקטים חדשים ??? מה אתה חושב שכל סרט הם ימציאו מחדש את הדרך שבה עושים אפקטים בהוליווד? הם עשו את זה בסרט הראשון וזה מספיק.

ומי צריך אפקטים חדשים כשיש לך את המרדף הכי טוב אי פעם וכל קטע אקשן הוא יותר טוב מבכל סרט אחר שיצא לקולנוע (אולי T3 לא אבל לא ראיתי אותו)

זה [glow=red,2,300]ספוילר[/glow](פחות או יותר) אז תיזהרו !!!!:

בקשר קטע מהסרט הטורקי, הקטע הוא שבסרט הבא אתה תבין שהבחורה היא כנראה האמא של המטריקס ולא הנביאה כמו שניאו חושב, והאמא היא התוכנה שנוצרה כדי ללמוד על הרגשות של בני האדם כדי לאפשר לתוכנה (מטריקס) להשתפר אחרי כל גירסה חדשה

וכנראה שהיא נישקה את ניא בגלל סיבה, אני לא חושב שהיא התחרמנה מניאו.

  • תגובות 38
  • צפיות 2.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

בכל מה שקשור לאקש אין יותר טוב מזה, נכון שיש קטעים מוזרים באקשן אבל עדיין זה סרט האקשן הטוב ביותר, לא רוצים עלילה תסתמו את האוזנים בין האקשן לדיבורים.

האקשן לבד שווה את הכסף 8)

פורסם

בקשר קטע מהסרט הטורקי, הקטע הוא שבסרט הבא אתה תבין שהבחורה היא כנראה האמא של המטריקס ולא הנביאה כמו שניאו חושב, והאמא היא התוכנה שנוצרה כדי ללמוד על הרגשות של בני האדם כדי לאפשר לתוכנה (מטריקס) להשתפר אחרי כל גירסה חדשה

וכנראה שהיא נישקה את ניא בגלל סיבה, אני לא חושב שהיא התחרמנה מניאו.

אתה מקשיב לעצמך? :P

I REST MY CASE! ;D

(לא אישי)

וכן, בסרט חדש אני מצפה שיהיו אפקטים חדשים. לא להמציא את כל הקונספט מחדש, אבל כמה אפקטים חדשים זה לא בקשה מוגזמץ מסרט חדש.

והמרדף היה טוב. אבל הוא ממשיך. וממשיך. וממשיך. וממשיך. וממשיך. וממשיך. וממשיך, ולא קורה כמעט שום דבר מפתיע בו, אלא הוא פשוט ממשיך

וממשיך וממשיך וממשיך וממשיך וממשיך.... בכלל הסרט הזה טוב מאוד בשביל לאמן את הFORWARD BUTTON בDVD/VCR

עריכה: למען הסר הספק, ראיתי את זה בקולנוע...

פורסם

השני היה יותר טוב מהראשון

אבל! וזה אבל גדול! צריך להתעלם מהחרא הקיטשי

שאני מאמין שהאולפנים ששילמו 300+מיליון הכניסו

הצינות נמתחות באמת אבל רק כדי להדגיש!

לדוגמא הקטע שניאו נלחם בסמית'ים

הוא מכסח אותם אבל אז באים עוד

אז הוא לוקח את המוט ואז שוב באים עוד

זה להראות איך בבאים ניאו יצטרך לעבור שינוי כלשהו כדי לנצח אותם

(שחלק מהשינוי הזה רואים בסוף הסרט)

המרדף היה מעולה

ואני בטוח שלתאומים יש משמעות עמוקה (מעבר לקרב המדהים נגדם)

וגם לנשיקה (שקורת גם במשחק אז בטוח יש משמעות)

הקטע היחיד שבאמת שנאתי הוא שהוא מחייה את טריניטי בסוף

פורסם
  • מחבר

השני היה יותר טוב מהראשון

אבל! וזה אבל גדול! צריך להתעלם מהחרא הקיטשי

שאני מאמין שהאולפנים ששילמו 300+מיליון הכניסו

הצינות נמתחות באמת אבל רק כדי להדגיש!

לדוגמא הקטע שניאו נלחם בסמית'ים

הוא מכסח אותם אבל אז באים עוד

אז הוא לוקח את המוט ואז שוב באים עוד

זה להראות איך בבאים ניאו יצטרך לעבור שינוי כלשהו כדי לנצח אותם

(שחלק מהשינוי הזה רואים בסוף הסרט)

המרדף היה מעולה

ואני בטוח שלתאומים יש משמעות עמוקה (מעבר לקרב המדהים נגדם)

וגם לנשיקה (שקורת גם במשחק אז בטוח יש משמעות)

הקטע היחיד שבאמת שנאתי הוא שהוא מחייה את טריניטי בסוף

לפחות מישהו מבין ::)

בקשר להחיאה של טריניטי אני בטח ב 100% שיש הסבר הגיוני בסרט הבא

פורסם
  • מחבר

אתה מקשיב לעצמך? :P

I REST MY CASE! ;D

(לא אישי)

וכן, בסרט חדש אני מצפה שיהיו אפקטים חדשים. לא להמציא את כל הקונספט מחדש, אבל כמה אפקטים חדשים זה לא בקשה מוגזמץ מסרט חדש.

והמרדף היה טוב. אבל הוא ממשיך. וממשיך. וממשיך. וממשיך. וממשיך. וממשיך. וממשיך, ולא קורה כמעט שום דבר מפתיע בו, אלא הוא פשוט ממשיך

וממשיך וממשיך וממשיך וממשיך וממשיך.... בכלל הסרט הזה טוב מאוד בשביל לאמן את הFORWARD BUTTON בDVD/VCR

עריכה: למען הסר הספק, ראיתי את זה בקולנוע...

אני לא מבין למה אתה רוצה שכל סרט יביאו אפקטים חדשים ?! לא היו אפקטים חדשים בקולנוע ב100 שנים האחרונות (חוץ מהמחשב ומצלמות שמצלמות בהילך איטי) פשוט בכל סרט הם יותר טובים כמו שהבולט טים השתפר מהמטריקס הראשון של ניאו והסוכן למטריס השני של ניאו ושתי המשאויות (זה היה מדהים).

אולי האפקטים לא חדשים אבל אין סרט שעושה את זה יותר טוב מהמטריס.

:oבקשר למרדף, אם לא אהבת את המרדף אז משהוא לא בסדר אצלך :P

פורסם

האפקט עיקום הוא אחד הדברים הכי יפים שיש בסרט!

(במשאיות, כשהוא עומד לטוס והוא שולח גל כזה

הפגיעה בקרקע באנימטריקס)

מספיק טוב בשבילי

פורסם

אני לא אוהב את השני לא בגלל הסיום אלא בגלל הרעיונות החדשים והדי פלצניים שהכניסו.

וירוסים במטריקס? סל מחזור-מערב פרוע? give me a break

וכל דיאלוג שם ממוצה בדקה הראשונה שלו אבל לאאאא הוא נמשך ונמשך ונמשך...אותו דבר עם סצנות הקרבות, מרחו כל סצינה וכל אפקט שהיה קיים כבר פשוט מרחו אותו, בלי להוסיף ממש אפקטים חדשים.

כמה זה מזכיר לי את הזוועה... TERMINATOR 3 (ראיתי אותו בקולנוע ברוסיה..)

פורסם

האפקט עיקום הוא אחד הדברים הכי יפים שיש בסרט!

(במשאיות, כשהוא עומד לטוס והוא שולח גל כזה

הפגיעה בקרקע באנימטריקס)

מספיק טוב בשבילי

אם כבר האפקט הכי טוב שהיה להם זה איך שהסוכנים התחנקו מכדורים ובכלל איך שאפשר לזוז נורא מהר בסרט הראשון (למשל כהסוכן מביא ארגופים בניו במהירות).

חבל שבשני כמעט והתעלמו ממנו. היה קטע נורא יפה במטריקס שניו חוזר לחיים ואז כשהוא נלחם עם סמית' אז הוא פשוט זז נורא נורא מהר (כלומר היד שלו) וכאן ברילודד שחכו מזה לגמרי. זה אולי מה שהפריע לי הכי הרבה, העובדה שהתעלמו מהרבה דברים (לא רק זה, יש עוד) שלימדו אותנו בסרט הראשון.

פורסם

בקשר לקטע שניאו מחיה את טריניטי-ניאו הוא האחד, לפחות בתוך המאטריקס, "he can bend the rules" החוקים של המאטריקס לא אומרים שום דבר בשבילו, ובתוך המאטריקס הא יכול לעשות מה שהוא רוצה.

בתוך המאטריקס כולם הם בעצם רק שורות קוד, ושניאו החיה את טריניטי הוא בעצם "bent a rule"

פורסם

אבל למה הוא היה צריך להחיות את טריניטי שאני וחבר שלי ראינו את הסרט שמחנו שהיא מתה ;D אבל אז החרא מחזיר לחיים :-[

פורסם

שניה, אולי לא הבנתי משהו אבל למה לעזאזל הם הי צריכים להכניס את הקטע הקיטשי הזה לתסריט?

להראות שהוא "האחד"? הספיקה לי התעופה וכל שאר התעלולים שהוא מסוגל לבצע, הקטע שהוא מחיה אותה היה כל כך נדוש, עדיף כבר היו נותנים לה למות, זה היה יותר מעניין.

פורסם
  • מחבר

שניה, אולי לא הבנתי משהו אבל למה לעזאזל הם הי צריכים להכניס את הקטע הקיטשי הזה לתסריט?

להראות שהוא "האחד"? הספיקה לי התעופה וכל שאר התעלולים שהוא מסוגל לבצע, הקטע שהוא מחיה אותה היה כל כך נדוש, עדיף כבר היו נותנים לה למות, זה היה יותר מעניין.

טריניטי היא הסיבה שניאו בחר לחזור למטריקס ולהרוג את כול המחוברים (למחוק את המטריקס ולהביא לסוף האנושות) במקום לצאת מהמטריקס לתת לטריניטי למות אבל להשאיר את כולם בחים.

ניאו הוא האחד הראשון שבחר לחזור, כל הקודמים פשוט יצאו מהמטריקס (ומתו ביחד עם כל המורדים במלחמה נגד המכונות) כדי להציל את האנשים שמחוברים למטריקס והמטריקס עבר לגרסה חדשה, ואחד חדש נולד.

גאוני!

פורסם

אני מסכים איתך, אני גם חושב שזה רעיון מצויין.

אבל אמרת שהוא היה הראשון שהחליט לצאת ובכך הוא הרג את כל המחוברים, כשהשאר העדיפו לצאת מהמטריקס ולהלחם במכונות וכך להפסיד ולהביא לעדכון של המטריקס.

אבל בסוף הסרט אנחנו כבר רואים שנשארו מספר ממש קטן של ניצולים כשהם מדברים על איך שהמכונות פלשו...

אז "הלא מחוברים" מפסידים גם ככה?

פורסם
  • מחבר

אני מסכים איתך, אני גם חושב שזה רעיון מצויין.

אבל אמרת שהוא היה הראשון שהחליט לצאת ובכך הוא הרג את כל המחוברים, כשהשאר העדיפו לצאת מהמטריקס ולהלחם במכונות וכך להפסיד ולהביא לעדכון של המטריקס.

אבל בסוף הסרט אנחנו כבר רואים שנשארו מספר ממש קטן של ניצולים כשהם מדברים על איך שהמכונות פלשו...

אז "הלא מחוברים" מפסידים גם ככה?

הם אולי הפסידו בקרב הראשון ורובם מתו אבל זה די ברור שהם ינצחו במלחמה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים