עבור לתוכן

הצטרפות לסלקום?

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם

אני מחפש את מספר המוקד של סלקום, אני מחפש כבר כמה דקות באתר שלהם ומסתבר שלכל שירות ומבצע יש מספר...

מישהו יכול לתת לי את המספר של המוקד שלהם או משהו?

תודה.

באיזה חברה אתם?

אתם מרוצים?

כמה יוצא לכם בערך חשבון?

פורסם

אני בסלקום... להגיד לך משהו?

גנבים גנבים גנבים!!!

לא כדאי לך !!!

פשוט תעבור לאורנג' כמה שיותר מהר!

פורסם

כן, כי אורנג' הם חבורת פילנטרופים שמעוניינים לקשר אותך לשאר העולם במהירות, יעילות ובעיקר, בחינם...

פורסם

אני בסלקום ומאוד מרוצה.

השירות לקוחות שלהם נחמד מהיר ונוח, אם יש בעיות עם מכשירים מתקנים ישר.

מחירים סבירים לחלוטין(לא השוותי עם חברות אחרות אבל בסופו של דבר החשבונית שלי ושל חברים שלי באורנג' יוצאים אותו דבר ואנחנו מדברים דומה)

בקיצור אני אוהב אותם, ואני לא אעבור מהם.

פורסם
  • מחבר

אני שוקל לעבור לסלקום, ראיתי שיש את הסלקום אישי הזה. זה דווקא מסתדר לי דיי טוב.

באורנג' אני משלם 60 אגורות לדקה +50 אגורות לSMS... כל חודש יוצא לי 180 שקל חשבון.

בסלקום לפני התוכנית צריך לצאת לי 78 שקל.

מישהו יכול להביא לי את המספר שלהם?

פורסם

תנסה 1800-052-052

פורסם
  • מחבר

זה חצי תמיכה טכנית חצי לקוחות חדשים כזה משהו לא בירור.

יאלה כמה שאלות יש להם. אני לא מוצא משהו מתאים.

פורסם

אני מציע לך לבדוק דבר ראשון התחייבויות שנשארו לך לאורנג'

על המכשיר ועל המסלול.

אחר כך במידה ויש התחייבות, לבדוק מסלולים אחרים באורנג'

ובמידה ואין התחייבויות, ואין לאורנג' מסלול שיותר זול מסלקום, תעבור.

ודרך אגב, מי לעזאזל משלם 50 אג' לSMS???

פורסם

אני שוקל לעבור לסלקום, ראיתי שיש את הסלקום אישי הזה. זה דווקא מסתדר לי דיי טוב.

באורנג' אני משלם 60 אגורות לדקה +50 אגורות לSMS... כל חודש יוצא לי 180 שקל חשבון.

בסלקום לפני התוכנית צריך לצאת לי 78 שקל.

מישהו יכול להביא לי את המספר שלהם?

ואו ממש יקר!:S!

פורסם
  • מחבר

אני מציע לך לבדוק דבר ראשון התחייבויות שנשארו לך לאורנג'

על המכשיר ועל המסלול.

אחר כך במידה ויש התחייבות, לבדוק מסלולים אחרים באורנג'

ובמידה ואין התחייבויות, ואין לאורנג' מסלול שיותר זול מסלקום, תעבור.

ודרך אגב, מי לעזאזל משלם 50 אג' לSMS???

מסתבר שאני...

אין לי התחייבויות אני מספיק זמן באורנג'.

לקחתי את המכשיר לתיקון. הם הוסיפו לי חבילות ל2 מכשירים על סך 50 שקל כל חבילה. במשך חודשיים הם גבו על החבילה שלא השתמשנו בה ולא כלום... חודשיים... 200 שקל סתם. ואז שביקשתי לבטל אמרתי לפקידה שתבטל לי את החבילות האלה [זה היה 3 חבילות שכל אחת 20 X 2 ועוד אחת של 15 משהו כזה] בקיצור היא ביטלה לי גם את הפאנטון שהיו לי שם בערך 35 צלצולים. [הייתי מחליף כל שבוע בערך].

יש למישהו את המספר של המוקד לקוחות הצטרפות משהו שאפשר לברר? תודה

פורסם

על איזה חבילות אתה מדבר?

ברוב המקרים, אם באמת לא ביקשת ולא השתמשת, אתה יכול לגרום להם להחזיר לך את הכףס בחזרה.

כמו כן, בנוגע לFUNTONE, אתה יכול לדבר איתם שיחזירו לך, ואם לא יהיו שם את המנגינות, אז לבקש החזר של 35 מנגינות.

בנוגע לSMS, יש מספיק חבילות שמוזילות את המחיר של הSMS בצורה מטורפת...

בסלקום זה כוכבית 123 אם אני לא טועה, שמישהו יתקשר לשם ויתן לך את המספר הרגיל :)

http://www.cellcom.co.il/Cultures/he-IL/Customer_service/Contact_us/

מקסימום תבקש מהם שיחזרו אליך, דרך השלח פנייה.

פורסם

אני בסלקום ומרוצה מאוד :xyxthumbs:

שירות לקוחות סבבה, תכנים אינטרקטיביים סבבה, מחירים נוחים וכל זה :]

פורסם

אני לקוח סלקום אני מאד מרוצה

אבל אני לא פונקציה אני עסקי ועסקים תמיד מקבלים יחס הרבה הרבה הרבה יותר טוב

פורסם

הייתי אומר לך שהם גנבים ותתרחק מהם אבל כל החברות ככה. אלי אישית התקשרה לפני כחודש נציגת לקוחות שהציעה לי "מבצעים חדשים

ומשתלמים" אחרי שהסבירה לי את כל המבצעים אמרתי לה שכרגע אני משלם כ8 אג' לדקה פחות מהמבצע הכי משתלם שהיא הציעה לי ואין

לי התחייבות (בניגוד למבצעים שהיא הציעה). היא תקתקה קצת על המחשב ואמרה לי : "היתה החודש עליית מחירים, המסלול שלך התייקר

ב9 אג' + מע"מ אז המבצעים כן משתלמים". החצופים האלו החליטו שהמסלול שלי לא משתלם אז הם העלו אותו כדי לכופף לי את היד

לעבור מסלול. אמרתי לה שילכו לחפש את החברים שלהם ואני פשוט אשאר עם הפלאפון שלי מהעבודה (במסלול של פלאפון) וזהו.

פורסם

רק שתדע, שבזמנו, שמעתי על זה שסלקום מעלים מחירים הכי הרבה פעמים בשנה, אחר כך פלאפון, והכי פחות אורנג'.

אבל השאלה גם איפה וכמה כל אחד מעלה...

לא נכנסה כבר הצעת החוק שמרגע שאתה חותם על חוזה סלולרי, אסור להם לשנות לך את התעריפים יותר?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים