עבור לתוכן

חווית שירות מול HP

Featured Replies

פורסם

לאחרונה פורסמו בפורום מספר תלונות בנוגע לשירות של HP ושל יבואניות ניידים בכלל.

חשבתי להוסיף את התרשמותי הנוכחית מהשירות של HP על מנת לאזן קצת את הרושם וגם על מנת להבהיר מה מקבלים כאשר קונים מחשב עסקי בהשוואה למחשב צרכני.

ביום רביעי האחרון שמתי לב לבעיה של רעשים במאוורר. אחרי בדיקה ונסיון בירור סמלי (להגיע למאוורר במחשב שלי זה סיפור מההפטרה) הבעיה המשיכה והתקשרתי ל-HP בשעה 17:00 על מנת לפתוח קריאת שירות.

ביום חמישי בבוקר התייצב אצלי טכנאי בבית. הוא פירק את המחשב לחלקיקים והחליף את המאוורר. הוא גם נראה ממש טוב - בונוס קטן (טוב, זה לקח המון זמן...)

אחרי שהוא סיים הוא ישב איתי ועבר על כל פונקציה במחשב ועל כל חלק על מנת לוודא שהכל עובד כמו שצריך ונמצא במקום.

היום בבוקר קיבלתי טלפון ממישהי ב-HP שהתקשרה לוודא שהמחשב עובד כמו שצריך ואין שום בעיות ושהשירות והתנהגות הטכנאי היו מספקים לטעמי.

בעבר תמיד קיבלתי שירות טוב מהמחלקה העסקית של HP אבל הפעם הופתעתי לטובה במיוחד מהיחס הידידותי והמהירות ולכן מגיע להם אזכור מבחינתי. קריאה של סיפורי הזוועה שאנשים עוברים עם המחלקות הצרכניות רק מחזקת אצלי יותר ויותר את הרושם שאתה באמת מקבל מה שאתה משלם עליו ושמחשבים עסקיים משתלמים יותר ותורמים לשלוות הנפש שלי.

פורסם

יופי.

זה בדיוק היחס שאני קיבלתי מהמוקד שלהם עם PAVILLION הרגיל, למרו שהמשך הטיפול במקרה שלי היה מול מעבדת CPM שגם שם הכל עבר כאילו כלום לא קרה באופן חיובי ביותר. תיקנו וחייכו.

מה ההבדל שאת מתכוונת אליו בין שירות עסקי לבין שירות ביתי, מה התנאים/לאיזה דגמים זה מגיע ומה התשלום עבור זה ?

פורסם
  • מחבר

כל הדגמים העסקיים (ב-HP סדרות P , W ואולי גם B) זכאים לשירות עסקי, אין תוספת תשלום וזה כלול במחיר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים