פורסם 2008 בדצמבר 2316 שנים אהלן,אספר מקרה שקרה לי היום אתמול עם "הדקה ה-90". לכל מי שנוהג להזמין באתר כרטיסים בדרך קבע אולי זה נשמע מוכר (מי שאין לו שום עניין בצרכנות והדברים למטה נשמעים כמו חפירות מוזמן לעבור הלאה).מצאתי אצלהם באתר כרטיסים במחיר טוב ובצעתי הזמנה. הנציג שחזר אליי הודיע לי שהכרטיסים האלה כבר לא קיימים. בתשובה לשאלה "אם הם לא קיימים אז מדוע הם מפורסמים באתר?" הסביר כי היו ואזלו (מה שאמור לגרום להסרתם מהאתר או עדכון המחיר).אבל, למרבה הפלא, הסביר שיש לו כרטיסים *לאותם תאריכים ואותם שעות המראה ונחיתה* (כלומר אותה טיסה) אבל במחיר יקר יותר. אמרתי תודה ושאחשוב על זה, וכעבור שעה הזמנתי כרטיסים דומים במחיר דומה למחיר הראשוני באתר מתחרה.היום התקשר נציג אחר (שנשמע כמו אחראי על משהו) מהדקה ה90 ושאל האם ביטלנו את ההזמנה שלנו. אמרתי שלא ביטלנו כי ההזמנה המקורית שביצעתי לא אושרה והכרטיסים האלטרנטיבים שהוצעו סורבו בנימוס. ואז הוא אמר ש"הכרטיסים שהזמנתם אתמול נצאו" (כאילו מה, אתמול הם נפלו מתחת לשולחן והיום מצאתם אותם??). לאחר שאמרתי לו שזה כבר לא אקטואלי כי ביצענו הזמנה לכרטיסים באתר אחר הוא שאל "כעבור כמה זמן ביצעתם את ההזמנה".לא יחסתי לשאלה הזאת חשיבות באותו רגע ולא הבנתי מה זה עניינו של הנציג בכלל, אבל עכשיו נפל לי האסימון.הנציג רצה לדעת כמה זמן עבר מרגע שקיבלנו הצעה יקרה יותר ועד הרגע שבו הזמנו כרטיסים במקום אחר כדי לדעת האם היה לדקה ה-90 זמן להציע לי שוב את הכרטיסים במחיר ההתחלתי שפורסם באתר. במקרה שלי לקח לי לא יותר משעה למצוא הצעה דומה באתר אחר ולא נשאר להם מה לעשות. אך אם למשל היה זה יום או יומיים זה בהחלט היה פאק של הנציג שלהם שלא הציע לי כרטיסים במחיר זול יותר - מה שמסביר למה המציג נשמע לי כמו אחראי של משהו.בכל מקרה, אם מישהו מכאן מזמין כרטיסים דרכם ומתחילים לשחק איתכם ב"מצטערים נגמר" תנו לזה זמן. כמו ספקיות האינטרנט גם הדקה ה90 תשבור לעצמה את כל החוקים על מנת שאת הכסף בסוף תשאירו אצלם.
פורסם 2008 בדצמבר 2416 שנים מדובר בשיטת מצליח של רוב האתרים בארץ - הם מפרסמים שיש להם מוצר במלאי ואחרי שאתה מזמין, מתקשרים אלייך ואומרים שהמוצר לא זמין ואז מציעים מוצר אחר שהוא כמובן יקר יותר.
פורסם 2008 בדצמבר 2416 שנים לפעמים באמת הסבלנות משתלמתהסיפור שלי לא כל כך קשוראבל הזמנתי מחשב מחנות מסויימת לפני כמה שבועות, עם כרטיס מסך שמסתבר שלא היה במלאי.הבטיחו לי את המחשב תוך שבועיים, אבל כעבור 3 שבועות עדיין אין כרטיס מסך.אז התקשרתי שוב לחנות לבדוק מה מצב ההזמנה, והמוכר התנצל רבות על העיקוב, ובתמורה אמר שיצ'פר אותי בכונן של טרה, במקום ה 640 ג'יגה שהזמנתי.בהחלט הרבה פחות ממורמר מהעיקוב בעקבות זה.
פורסם 2008 בדצמבר 2616 שנים אני לא מבין למה אנשים מפרנסים רשתות/חנויות מסוג זה.אני אישית מעדיף לקנות מחנות קרובה לאיזור מגוריי וזולה, ראה ערך: KSP, שביצעתי ממנה מס' רכישות של מוצרים במחירים זולים מהשוק ובתנאים טובים.מעדיף לקנות ממקום זול, ליד מקום מגוריי ולא לתת לתחמנים ונוכלים כסף. זוהי דעתי.
פורסם 2008 בדצמבר 2616 שנים לא חשבתי שהודעה כזו תצוץ כל כך מהר. אתם מפתיעים אותי מרגע לרגע.בנוגע לשאלהלא הייתי צריך. ואני מכיר את הסיפורים של הבעיות אחריות, אז אם אתה נכנס איתי לנושא הזה אתה מודע שיש גם צדדים חיוביים לנושא האחריות בנוסף לשליליים?ואפרופו אחריות. נשווה אחריות בKSP לדוגמא לחנות מסוג "הדקה ה90"את מצב המוצר אתה יכול להרגיש בקניית המוצר בKSP בניגוד לשנייה.ולנושא העיקרי - לך תממש אחריות של מוצר (שכמובן אתה לא יודע איך הוא מגיע אליך) אצל חנות מסוג כזו שהיא רק "מתווכת". אני לדוגמא גר בדימונה, אתה יודע כמה כסף זה משלוח/נסיעות לממש אחריות?לפחות בKSP אין לי את ביזבוז הכסף והזמן האלו.
פורסם 2008 בדצמבר 2616 שנים שמע אחי אני לא יודע. אבל יש לי תחושה שאתה מוציא את התיסכולים שלך מהחנות כאן. זה לא המקום (לפחות לא בצורה הזו).אם יש לך חוויות קנייה רעה עם החנות הזו תתרחק ממנה, זה לא אומר שהיא גרועה תמיד/לכל הקונים שלה.ד"א, שמת לב שאני מדבר על קנייה בחנות כזו בהשוואה לחנות מסוג הדקה ה90 מכרז (אני אפילו לא יודע איך להגדיר חנויות כאלו).
פורסם 2008 בדצמבר 2616 שנים ואפרופו אחריות. נשווה אחריות בKSP לדוגמא לחנות מסוג "הדקה ה90"את מצב המוצר אתה יכול להרגיש בקניית המוצר בKSP בניגוד לשנייה.ולנושא העיקרי - לך תממש אחריות של מוצר (שכמובן אתה לא יודע איך הוא מגיע אליך) אצל חנות מסוג כזו שהיא רק "מתווכת". אני לדוגמא גר בדימונה, אתה יודע כמה כסף זה משלוח/נסיעות לממש אחריות?לפחות בKSP אין לי את ביזבוז הכסף והזמן האלו.אתה מודע לכך שהוא קונה כרטיס...? איך ממשים אחריות על כרטיס טיסה?או מאיזו סיבה צריך לממש אחריות על כרטיס טיסה?
פורסם 2008 בדצמבר 2616 שנים בנוגע להדקה ה90 לפי מה שהבנתי היא מוכרת כרטיסים בזול קרוב למועד הטיסה על בסיס מקומות פנוים תקנו אותי אם אני טועה אני אישית לא הייתי מתכנן טיול על כרטיסים של הרגע האחרון ולא מבין למה הרבה אנשים עושים את זה יש דברים מסוימים שלא צריך להתקמצן בהם וזה אחד מהם ואני מלך הקמצנים פשוט זה ניראה לי דבילי
פורסם 2008 בדצמבר 2616 שנים אתה מודע לכך שהוא קונה כרטיס...? איך ממשים אחריות על כרטיס טיסה?או מאיזו סיבה צריך לממש אחריות על כרטיס טיסה?לא. קראתי את תגובה 2 ו3 והסתמכתי על המקרה בתגובה 3.אתה זרמת איתי, אז לא ראיתי משהו שהוא לא בסדר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.