פורסם 2003 ביוני 3022 שנים אז הם איחרו ביום מה אתה משתגע...כשמצפים לאינטרנט מהיר בבית אחרי המודם המעפן, תאמין לי שגם אתה תתעצבן.בכלל בזמן האחרון אני שומע המון תלונות נגד חברות הכבלים בארץ.
פורסם 2003 ביוני 3022 שנים אם אתה חושב שאצל YES המצב טוב יותר אז חביבי, אתה חי באשליות... ב-YES לא רק שלא תשיג נציג שירות אלא עכשיו יש להם "חוק" חדש שאסור לנתק מנויים אלא רק באישור ממישהו בכיר בחברה... זאת אומרת שהכסף שלך שייך להם ואכלת אותה.זאת לצערינו הרמה של השירות בארץ אבל במקום להצביע בשלט אנחנו ממשיכים להתחבר ולשלם ולאכול ת'חרא...
פורסם 2003 ביוני 3022 שנים אם אתה חושב שאצל YES המצב טוב יותר אז חביבי, אתה חי באשליות... ב-YES לא רק שלא תשיג נציג שירות אלא עכשיו יש להם "חוק" חדש שאסור לנתק מנויים אלא רק באישור ממישהו בכיר בחברה... זאת אומרת שהכסף שלך שייך להם ואכלת אותה.זאת לצערינו הרמה של השירות בארץ אבל במקום להצביע בשלט אנחנו ממשיכים להתחבר ולשלם ולאכול ת'חרא... ידידי זה לא תופס בערכאות משפטיות. אין דבר כזה שאתה נמצא בכיס של בכירי החברה.כמובן הכל בהתאם למה שחתמת והתחייבת.
פורסם 2003 ביוני 3022 שנים אצלנו היתה בעיה בממיר אחד בבית שהוא לא קלט בכלל ואי אפשר היה לראות בו. התקשרנו אליהם בערב והם אמרו חזרו אלינו בבוקר שיבוא מישהו בין 19:00 ל22:00 בערב. אתם יודע מתי הוא בא? 19:15! מה שקרה לך הוא מקרה פרטי ולי אף פעם לא ניתקו את הטלפון
פורסם 2003 ביוני 3022 שנים כבלים, בזק, אינטרנט, תחבורה ציבורית, משק המים, רשתות שיווק, משרדים ממשלתיים, הבעיה לא רק בתבל אלא בכל דבר שנוגעים בו ישראלים, אין בארץ שום ידע על שרות לקוחות בסיסי ובכל מקום שתלך תראה את זה.
פורסם 2003 ביוני 3022 שנים כבלים, בזק, אינטרנט, תחבורה ציבורית, משק המים, רשתות שיווק, משרדים ממשלתיים, הבעיה לא רק בתבל אלא בכל דבר שנוגעים בו ישראלים, אין בארץ שום ידע על שרות לקוחות בסיסי ובכל מקום שתלך תראה את זה.חברות גז פירטיות.כמה שזה נכון.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.