עבור לתוכן

אחריות ללוח של גיגהביט בעיה!

Featured Replies

פורסם

נתחיל את הסיפור מההתחלה...

קניתי לוח של ABIT מדגם FATALITY לוח UATX.

לאחר פחות משנה הלוח מת...

החזרתי אותו לKSP והם נתנו לי זיכוי מלא לכסף...

הוספתי 50 שקלים ולקחתי לוח של גיגהביט מסוג G33MDSR2...

לפני שבועיים הלוח מת....

הלוח עדיין באחריות!!!

החזרתי אותו לחברה והם אמרו לי שעוד שבוע אני אחזור והכל יהיה מטופל...

אחרי שבוע חזרתי...ואמרו לי תתקשר עוד כמה ימים....כמובן שהתקשרתי...ועדיין לא מוכן...

הלוח חזר כעבור שבועיים....

הם החזירו לי לוח של אינטל (לא חדש, או בכל אופן הוא בא בשקית אנטי סטטית) במקום מה שלחתי....אמרתי לא נורא...שאני אצלהם אני רואה שהלוח הוא עם קול של 2 ערוצים (השאלה האם זה הגינוי ללוח G33)...

יש 4 יציאות SATA במקום 6...

האם הגינוי שהיבואן נותן לי לוח של אינטל?? עושים עליי איזה קומבינה??

האם אני יכול לפנות ליבואן ולקבל דרכו לוח חלופי/תיקון כלקוח פרטי??

קיצור משהו פה נראה לי מסריח....מה לעשות...

כי את הלוח של אינטל אני לא מוכן לקחת שהוא ללא כרטיס קול סראונד....

בבקשה תעזרו לי אני בנתיים בלי מחשב..תודה רבה.

פורסם

אני מת על האנשים שקונים זול..לא באריזת BOX..ולא של יבואן רשמי..אני מת עליכם :bash:

לעינינינו:אם הלוח באחריות תשאל מי היבואן ומי נותן האחריות, בעיקרון אתה אמור לקבל לוח שווה ערך או לקבל כסף חזרה או לקבל זיכוי כספי או להוסיף ולקבל לוח שתבחר, בתוספת כמובן.

אם הם נותנים לך לוח אחר יכול להיות שמנסים לכאורה להיפטר מאיזה לוח שיש להם במלאי, או שהם היבואנים והם יתנו לך מה שבא להם במסגרת ההיגיון.

בכל מקרה אם שני לוחות מתו אצלך במחשב...הייתי בודק מה קורה במחשב שלך, כי שני לוחות זה כבר לא מקריות.

פורסם

תראה, לפי תנאי האחריות של החברות, אם עוברת תקופה של יותר משנה, לוח באחריות אומר שהם צריכים למצוא לך לוח, לווא דוקא חדש, לווא דווקא שווה ערך בדיוק (שווה ערך לפלוס מינוס 10% מערכו כיום ברוב החנויות) ובעיקר לוח שיתאים לתושבת של המעבד שלך, לסוג הזיכרונות ולכרטיס המסך שלך. כך שגם אם קנית לפני שנתיים לוח ב1200 ש"ח, יכול מאד להיות שהיום תקבל עבורו לפי תנאי אחריות לוח 945GC כזה או אחר. משומש / משופץ / משוחזר.

אגב, KSP קונה את מוצרי GIGABYTE הישר מהיבואן הרשמי מור לוי. את ABIT בזמנו הם יבאו מארה"ב אם אני זוכר נכון, הרבה מהדגמים היו נפילות!

פורסם
  • מחבר

אני מת על האנשים שקונים זול..לא באריזת BOX..ולא של יבואן רשמי..אני מת עליכם :bash:

לעינינינו:אם הלוח באחריות תשאל מי היבואן ומי נותן האחריות, בעיקרון אתה אמור לקבל לוח שווה ערך או לקבל כסף חזרה או לקבל זיכוי כספי או להוסיף ולקבל לוח שתבחר, בתוספת כמובן.

אם הם נותנים לך לוח אחר יכול להיות שמנסים לכאורה להיפטר מאיזה לוח שיש להם במלאי, או שהם היבואנים והם יתנו לך מה שבא להם במסגרת ההיגיון.

בכל מקרה אם שני לוחות מתו אצלך במחשב...הייתי בודק מה קורה במחשב שלך, כי שני לוחות זה כבר לא מקריות.

קונה רק BOX....מה נראה לך?

איך אני יכול לדעת מי היבואן??

ואני יכול לבקש מהם את הלוח התקול בחזרה ושאני אלך ישירות ליבואן?

פורסם

מועבר לפורום כללי

כי לא מדובר בשום עניין טכני אלא באחריות-שירות ותו לא.

פורסם

קונה רק BOX....מה נראה לך?

איך אני יכול לדעת מי היבואן??

ואני יכול לבקש מהם את הלוח התקול בחזרה ושאני אלך ישירות ליבואן?

תשאל ממי החנות קונה? פעם נכוויתי מעכבר של לוג'יטק ואז חקרתי את הנושא והיום אני "קצת" יותר מבין שעבדו עלי. כשאני קונה כל מוצר היום אני מעדיף לשלם יותר ושיש לי למי לפנות ולממש אחריות מול יצרן ולא מול חנות שהחליטה אתמול לייבא מעבדים כי הצרכן יוכל לחסוך 70 שקלים...

פורסם

קשה מאוד להחליט איזה לוח אם הביאו לך על סמך מספר יציאות הקול שלו וחיבורי הSATA. בכל אופן ממה שקראתי נראה כי KSP פעלו די על פי אמנת השרות שלהם. זה לא קל לנסות להביא לוח דומה לשלך שנקנה לפני שנה...

פורסם

גם אותי הם הפילו עם אחריות בזמנו 7800GT שעלה לי 2000 שקל

אם מדובר בסניף תל אביב תרשה לי להצטרף לדעתך הם פשוט חאפרים

אני לא חושב שהיית צריך להסכים לזה

חוץ מזה כשקיבלת לוח במקום הלוח שלך, לא חתמת / נדרשת לחתום על איזה לוח אתה מקבל? היית צריך להסתכל על הדגם ולבדוק עליו פרטים ברשת לפני שחתמת (במידה וכבר חתמת)

פורסם
  • מחבר

גם אותי הם הפילו עם אחריות בזמנו 7800GT שעלה לי 2000 שקל

אם מדובר בסניף תל אביב תרשה לי להצטרף לדעתך הם פשוט חאפרים

אני לא חושב שהיית צריך להסכים לזה

חוץ מזה כשקיבלת לוח במקום הלוח שלך, לא חתמת / נדרשת לחתום על איזה לוח אתה מקבל? היית צריך להסתכל על הדגם ולבדוק עליו פרטים ברשת לפני שחתמת (במידה וכבר חתמת)

הלוח עדיין אצלהם...אני היום נוסע לשם כדי לקחת את הדגם המדויק...וגם דירברתי עם השירות לקוחות שלהם...

אולי אני אקח זיכוי במקום...לא על הסכום המלא...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים