פורסם 2008 בדצמבר 916 שנים מחבר תאמין לי,באוטו אם אתה לוחץ ברקס עד הסוף מייד עצירהכמובן צריך לקחת בחשבון מזג אוויר,בגשם להתחיל את הבלימה לפני,לנסוע לאט יותר,להסתכל כל הזמן במראותאופנוע זה כמו אופניים,בלימת פתע אחת והרוכב עף לכביש ויכול להיגמר במוות
פורסם 2008 בדצמבר 916 שנים אופנוע זה גם אמא לא יושנתאני אמא שלי שקניתי אוטו היא גם דואגת עכשיו אבל בקטנה פעם זה הייה ''אתה לא קונה אוטו לא יעזור לך בדן''שדיברתי על אופנוע , חחחחחחחחחחחחחחחח ביכלל היתחרפנה סיפרה לסבא סבתא כולם טלפונים חפירותמאז שאני מיתעצבן רוצה משהו והיא לא נותנת''חכי חכי חודש הבא אני קונה אופנוע שטחחחחחחחח''
פורסם 2008 בדצמבר 1016 שנים נו גם אני בסרט של אמא לא ישנה + שהחברה זרקה אותי ביגלל האופנועה (gsx-r 750 ) יש אנשים שמתחילים תחיים ב 200 קמ'ש
פורסם 2008 בדצמבר 1016 שנים אוי אתה מדבר פשוט שטויות, רכב יכול לבלום יותר חזק ולפנות יותר מהר ואם נתעלם לרגע מיחס כ"ס\משקל הוא גם יכול להאיץ יותר מהר. האחיזה ברכב היא פשוט גבוהה יותר.בלימת חירום נכונה של אופנוע (אתה יודע, שנפוצות כמו זכיות בלוטו) יותר יעילה לרוב מזו של מכונית.
פורסם 2008 בדצמבר 1016 שנים בלימת חירום נכונה של אופנוע (אתה יודע, שנפוצות כמו זכיות בלוטו) יותר יעילה לרוב מזו של מכונית.צר לי, אבל היא פשוט לא יכולה להיות. ארבעה גלגלים - יותר שטח מגע ואיזון עם הקרקע, וזה ממש לא משנה אם יש לך דיסק אחד או כפול מקדימה. כמו גם יש לזכור שנעילת גלגלים בעת בלימה פתאומית תסתיים תמיד יותר טוב במכונית (עם או בלי ABS) מאשר באופנוע, אם כי נעילת גלגל אחורי באופנוע ניתנת ברוב המקרים לשליטה מהירה ולא חייבת להסתיים בספירת נמלים על האספלט. נעלת קדמי? תגיד שלום לחווה, הלוא היא האחות החדשה שלך בתקופת השיקום.החדשות הטובות הן שרוכב מיומן באמת, כזה שיודע את הכוחות הפיסיקליים הפועלים על האופנוע, מרכז כובד, העברת משקל ואיזון נכון בין שני הבלמים -- יוכל לבלום טוב (ומהר) הרבה יותר מנהג מכונית ממוצע ולהימלט מרוב התאונות. החדשות הרעות הן שהתדירות ופוטנציאל הנזק לתאונה גדול הרבה יותר ככל שאתה על דו-גלגלי, ולכן יש לשאוף לשפר מיומנות רכיבה ע"י קורסים מוסמכים (גידי פרדר, כפיר לוין, You name it).נ.ב. סרטוני "אוטו מול אופנוע" ביוטיוב, חוץ מלהעביר קצת זמן בעבודה - לא מוכיחים דבר, ומושפעים בעיקר ממיומנות הרוכב/נהג וכמובן כלי הרכב שברשותם. רוצה הוכחה חותכת אמיתית? גש לספרי הפיסיקה. שא ברכה.
פורסם 2008 בדצמבר 1016 שנים ברור שיש את עניין מיומנות הרוכב/נהג. זה פרמטר שמשפיע מאד על נושא הבטיחות, אבל מן הסתם ברור שקופסת פלדה תהיה בטוחה יותר מדו-גלגלי. בשביל זה יש קורסי רכיבה ואני יכול להעיד שזה שיפר מאד את הרכיבה שלי.אין מה לעשות, אופנוע זה ריגוש והמכורים לדבר יסכימו איתי, אי אפשר לקחת מהם את הרכיבה ולתת להם אוטו.צריך פשוט לנסוע בזהירות.
פורסם 2008 בדצמבר 1016 שנים החדשות הטובות הן שרוכב מיומן באמת, כזה שיודע את הכוחות הפיסיקליים הפועלים על האופנוע, מרכז כובד, העברת משקל ואיזון נכון בין שני הבלמים -- יוכל לבלום טוב (ומהר) הרבה יותר מנהג מכונית ממוצע ולהימלט מרוב התאונות.ועל מה אני דיברתי?
פורסם 2008 בדצמבר 1016 שנים ועל מה אני דיברתי?אני אחזור על זה שוב: שרוכב *מיומן* יוכל לבלום טוב (ומהר) הרבה יותר מנהג מכונית *ממוצע*.מיומן כנגד.. ממוצע. מכאן להגיד שאופנוע בולם טוב יותר מאוטו זה פשוט לא נכון.-useless
פורסם 2008 בדצמבר 1016 שנים החגורה תורמת בצורה מאוד משמעותית למרחק הבלימה של הנהג, של של הרכב קצת פחות...
פורסם 2008 בדצמבר 1016 שנים אתה שוכח שלנהג הממוצע יש ABS. גם לחלק מהאופנועים יש (במיוחד אם אתה עשיר ויש לך אופנוע של BMW).
פורסם 2008 בדצמבר 1016 שנים אני לא מבין מה ההתגוננות הזאת, אופנוע זה מסוכן.תרכבו בזהירות ותצפו סכנות מראש.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.