פורסם 2008 בנובמבר 2916 שנים אתם לא מבינים שכל אלה שעושים מעט שיעורים אין להם ניסיון על הכביש?!תעשו כמה שצריך וכמה שאתם מוכנים ואז תיגשו לטסטלא בהכרח. אומנם אין לי רישיון ורק התחלתי ללמוד(שיעור 3), אבל כל מי שדיברתי איתו על זה אמר לי שרוב הלימוד וצבירת הניסיון האמיתי זה בתקופת המלווה. לא כולם צריכים לעשות 40 שיעורים כדי לדעת איך לנהוג. (לא שאם מישהו עשה 40 שיעורים זה אומר שהוא נהג מדופלם, כן?)
פורסם 2008 בנובמבר 2916 שנים זה גם נכון, אבל היום יש דגש (מצד הטסטרים) על ההתנהגות שלך על הכביש, והעמידה שלך במצבים שונים. שזה משהו שאפשר לקבל רק מנסיון (יש כאלה שיצטרכו פחות שיעורים כדי להגיע לזה, ויש כאלה שיצטרכו יותר).
פורסם 2008 בנובמבר 2916 שנים אתם לא מבינים שכל אלה שעושים מעט שיעורים אין להם ניסיון על הכביש?!תעשו כמה שצריך וכמה שאתם מוכנים ואז תיגשו לטסטשטויות אחי!השיעורים הם רק כדי ללמד אותך לעבור את טסט!אחרי הטסט אתה תנהג איך שבא לך וחוץ מזה כדי להיות נהג אמיתי ומנוסה ייקח לך כמה שנים טובות של ניסיון ולא 100 שיעורים גם!
פורסם 2008 בנובמבר 2916 שנים שטויות אחי!השיעורים הם רק כדי ללמד אותך לעבור את טסט!אחרי הטסט אתה תנהג איך שבא לך וחוץ מזה כדי להיות נהג אמיתי ומנוסה ייקח לך כמה שנים טובות של ניסיון ולא 100 שיעורים גם! בבקשה, רבותי, בגלל אידיוטים כאלה אנחנו משלמים תעריף ביטוח אסטרונומי עד גיל 24.
פורסם 2008 בנובמבר 2916 שנים מה זה קשור?אתה מתכוון בגלל שהם עושים תאונות ואז זה עולה הרבה כסף?סטטיסטית רוב התאונות נעשות ע"י צעירים... לכן חברות הביטוח גובות מחירים גבוהים בהרבה לנהגים חדשים, משום שברוב הפעמים הם אלה שגם "לוקחים" מהם כסף על שטויות שעושים...ואני ממש לא מסכים עם זה שצריך לעשות את כל ה28 שיעורים לפני הטסט... אני הרגשתי מוכן עוד בסביבות השיעור ה20 לגשת לטסט, ורק סחבתי את הזמן עד שהמורה יגיש אותי... [יש לו גם כלל כזה של טסט פנימי בשיעור 28 לפחות, ככה הוא עושה אצל כולם ככה שממש סחבתי תשיעורים..]... תקופת המלווה היא התקופה שמעצבת את הנהיגה של הנהג החדש... בתקופה הזאת הוא נוהג כמו שהוא רואה לנכון [או במילים אחרות "כמו שהוא רוצה"] ומקבל [אני מקווה] תיקונים מהמלווים שלו בהתאם לצורך... שיעורי הנהיגה מלמדים אותך שליטה בסיסית באוטו.. העברת הילוכים, בלימה וכו', וכמו כן גם קצת על התנהגות הכביש, כמו שהמורה מלמד אותך להתנהג... אבל בין זה לבין נהיגה תכלס על הכביש יש הבדל.... רק אחרי שעברתי טסט ובעיקר אחרי שנגמר לי המלווה התחלתי ממש ללמוד לנהוג ולרכוש קצת מיומנות על הכביש... אני מדבר על מיומנות "לקרוא" את הכביש ואת הנהגים בו...
פורסם 2008 בנובמבר 2916 שנים תאוריה ראשונה.טסט שני.שיעורים? קצת מעל המינימום - 20 שעות.נוהג על האוטו של אבא - מאזדה 6 2007.
פורסם 2008 בנובמבר 2916 שנים בבקשה, רבותי, בגלל אידיוטים כאלה אנחנו משלמים תעריף ביטוח אסטרונומי עד גיל 24. תענה לי רק על שתי שאלות אתה עדיין נוהג עם 2 ידיים על ההגה? ואתה עוצר בכל תמרור עצור? ואדיוט תקרא ל..... שלך אל תגרום לי לרדת לרמה הזאת שוב!!
פורסם 2008 בנובמבר 2916 שנים מספר השיעורים לא קובע את רמת הנהיגה, אם כבר, אז מאוד מומלץ לעבור נהיגה מתקדמת בנוסף ולא רק שיעורים רגילים בשביל טסט.חבל שבארץ לא כמו בנורווגיה שכדי לקבל רישיון נהיגה יש לעבור קורס נהיגה מתקדמת על שמן, מים, קרח[לא בארץ לפחות],איבוד שליטה על הרכב ומצבים מסוכנים נוספים.
פורסם 2008 בנובמבר 2916 שנים אוקיי, אממטסט ראשון, 30 שיעורים...Mitsubishi Lancer 93'עכשיו יש פה משהו שלא הבנתי,מישהו מוכן להסביר לי איךSciFi7 עבר טסט 3 אחרי 27 שיעורים?או איך מישהו פה עבר טסט שני על 20 שעות כשמינימום עובד על 21?? :s05: :s05: :s05: :s05:וofeky1 יקר,אם אתה לא עוצר בתמרור עצור באמת שמגיעה לך שלילה.. אני פשוט שונא אנשים כאלה שחושבים שזה לצורך המלצה בלבד ואחרי זה מתפלאםי על מצב התאונות בארץ...
פורסם 2008 בנובמבר 2916 שנים ^אני מכיר איזה אחד שניגש בשיעור 24 והוא שילם על 28 שיעורים, ועבר בטסט שני... יצא טמבל.
פורסם 2008 בנובמבר 2916 שנים 29 שיעורים, טסט ראשון.10 חודשים על הכביש ונוהג על יונדאי לנטרה 96 אוט'...
פורסם 2008 בנובמבר 3016 שנים שטויות אחי!השיעורים הם רק כדי ללמד אותך לעבור את טסט!אחרי הטסט אתה תנהג איך שבא לך וחוץ מזה כדי להיות נהג אמיתי ומנוסה ייקח לך כמה שנים טובות של ניסיון ולא 100 שיעורים גם!+1תכלס אתה צודק. מה שמלמדים בשיעורים זה איך לעבור טסט. לעצור בעצור ולתת זכות קדימה בכיכר. טכני משו.את הניסיון האמיתי רוכשים על הכביש, וזה לוקח הרבה הרבה זמן.אני מתערב שאין אחד בפורום שאם אני שם עכשיו לידו טסטר הוא עובר.
פורסם 2008 בנובמבר 3016 שנים עכשיו יש פה משהו שלא הבנתי,מישהו מוכן להסביר לי איךSciFi7 עבר טסט 3 אחרי 27 שיעורים?או איך מישהו פה עבר טסט שני על 20 שעות כשמינימום עובד על 21??המינימום זה 18 שעות ו40 דקות.שיעור זה 40 דקות ולא 45.
פורסם 2008 בנובמבר 3016 שנים אוטו. עוד מעט חמש שנים. עשיתי איזה 35 שעורים ועברתי טסט שני. לטסט הראשון ניגשתי אחרי 20 ומשהו, ותכלס לא הייתי מוכן בשיט. ההורים הדבילים שלי לחצו עלי. לשני ניגשתי מוכן ועברתי.ואל תהיה עצוב, אני מכיר מישהו שעבר שישי.בקשר לתקופת המלווה - זה בולשיט אחד גדול. היעילות של התקופה הזאת מבחינת תועלת לנהג החדש היא במאה אחוז כפופה לאדם שמלווה אותו. במקרה שלי אבא שלי שהוא בנאדם לחוץ ומלחיץ ליווה אותי, צעק עלי כל הזמן כמו חמור במהלך השבועיים הראשונים, עד שזה הגיע למצב שפשוט לא נהגתי בחודש וחצי שנשארו לי עד סיום המלווה. עד היום אני לא מסכים לנהוג כשהוא באוטו, כי הוא פשוט חופר לך במוח וחושב שהוא נוהג בעצמו - הוא עושה את זה גם לאמא שלי כשהיא נוהגת.התרומה היחידה של התקופה הזאת היא שהיא מונעת ממך לנסוע בלילות אחרי מסיבות או בכל מני מצבים פחות רצויים בחודשים הראשונים ביותר שלך כנהג החדש, כי אתה חייב מלווה (וגם זה לא תמיד תופס כי יש מלווים צעירים).את הנסיון האמיתי אתה מתחיל לרכוש רק כשאתה מתחיל לנהוג לבד על הכביש. כשאתה נזרק למים העמוקים לבד.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.