פורסם 2008 בדצמבר 1316 שנים נו אבל אתה לוקח 2 מכוניות שהן בטיחותיות ולכן קשיחות, ועוד דוגמא קיצונית להבדלי משקל. הנה דוגמא קיצונית למקרה ההפוך, הנה אוטו מאוד לא בטיחותי, אבל אתה לא יכול לחלוק על העובדה שהוא כבד (או גדול)... הנה דוגמא קצת יותר מציאותית
פורסם 2008 בדצמבר 1316 שנים ECSM - חבל שאתה מדבר סתם. תראה איזה יפה ה 500 מגנה על הנוסעים שלה (הכריות פעלו בול). בקיצור הייתי רוצה לראות את התוצאה.
פורסם 2008 בדצמבר 1316 שנים ECSM - חבל שאתה מדבר סתם. תראה איזה יפה ה 500 מגנה על הנוסעים שלה (הכריות פעלו בול). בקיצור הייתי רוצה לראות את התוצאה. אתה מדבר ברצינות? או שפשוט ראית את תצלום ההתנגשות הראשון ואתה ישר מקבל החלטות? תעביר לאזור ב30 שניות ותראה מה קורה לנוסעים ב500. נו אבל אתה לוקח 2 מכוניות שהן בטיחותיות ולכן קשיחות, ועוד דוגמא קיצונית להבדלי משקל. ואתה אמרת שאין קשר למשקל בבטיחות (ברור שבמפגש בקיר אין למשקל שום משמעות) אני הצגתי לך שיש. הנה דוגמא קיצונית למקרה ההפוך, הנה אוטו מאוד לא בטיחותי, אבל אתה לא יכול לחלוק על העובדה שהוא כבד (או גדול)... הקטסטרופה הסינית הזאת (נקראת לנד ווינד) היא ממש לא דוגמא טובה, הרכב זכה לציון עלוב במבחנים עם אזהרות חמורות לפגיעה באזורי הראש. הוא וכל התוצרת הסינית בכלל. הנה דוגמא קצת יותר מציאותית עשה טובה, המבחנים של FIFTH GEAR לא רציניים, מה החוכמה לקחת רכב בטיחותי בן ימינו ולרסק אותו מול וולבוו ענתיקה? הם משווים 2 מכוניות (היה גם לנד רובר דיסקברי מול רנו אספאס) אחת בטיחותית במיוחד והשנייה רק עם סגימות על בטיחות, כמו וולוו (שנחשבו לבטוחות מאוד בעבר) או ג'יפים גדולים וכבדים.
פורסם 2008 בדצמבר 1316 שנים מחבר ג'יפ לא בטוח כבר לפי העובדה שאם הוא מתנגש במכונית כל הג'יפ מתרסק אבל המכונית כמובן שגם,רק מה במכונית יש יותר סיכוי להינצל מאשר בג'יפאם הג'יפ מלא מבחינת מקום,משקל הנוסעים כולו עובר קדימה והג'יפ מתהפך קדימה והתוצאה קטלנית...חוץ מיזה במדינה כמו ישראל מי בכלל צריך ג'יפים?זה סתם בשביל הפוזות...
פורסם 2008 בדצמבר 1316 שנים אם ג'יפ מתנגש במכונית הוא מתרסק? ברור שכן, אבל המכונית נוסעים תתרסק פי כמה (שוב, בהנחה שמדובר במכוניות מודרניות עם אמצאי בטיחות סבירים).אם הג'יפ מלא בנוסעים אז התאונה פי כמה יותר חמורה, אבל זה עדיין לא מבטיח שהג'יפ יתהפך. (אגב לא רק ג'יפים הם בעלי נטייה להתהפך, גם מיניואנים).בג'יפים אין שום דבר רגיש יותר מבחינת השילדה/הקורות/איזורי קריסה/וואטאבר שיעשה אותם לבטיחותיים פחות.עוד לא דיברנו שאנחנו מדברים על "ג'יפים" ישר קופץ לנו לראש איזה ג'יפ אמריקאי משנות ה80, אבל המצב הוא שרוב מה שאנחנו קוראים לו "ג'יפים" (ע"ע יונדאי טוסון/ניסן קשקאי/שברולט קפטיבה/ב.מ.וו X5,X6X3) בדרך כלל יושבים על אותה פלטפורמה כמו שאר הרכבים של היצרן -+ תוספות גובה או אורך.מי במדינה צריך ג'יפים? למה אין איפה לטייל? אתה יודע אנחנו לא אירופה, חצי מהמדינה שלנו היא מדבר - לא חסר איפה לטייל.אבל אכן רוב הג'יפים שתראה ברמת אביב ג' לא יראו סלעים בחייהם אלא בעיקר מדרכות של בתי קפה (ועל הדרך גם חונים בחניים כפולה).
פורסם 2008 בדצמבר 1316 שנים תעשה טובה, לי מי שיש ג'יפ יוקרתי המקסימום שטח שהוא יראה זה חוף הים וגם זה לא חוקי, בכבישי עפר גם רכב ספורט מונמך יכול לנסוע. הג'יפים היחידים שיורדים לשטח זה כל מיני סופות וג'יפים יד חמישית מתחילת שנות ה-90 ולפני זה...ולנקודה: אתה אמרת שרכב גדול יותר הוא יותר בטוח ואני הראתי שלא בהכרח, רכב יכול להיות בטוח או לא אין קשר ישיר לגודל או משקל.
פורסם 2008 בדצמבר 1416 שנים מחבר חצי מדינה היא מדבר זה נכון,אבל כמה כבר בן אדם יותא לטיול ג'יפים בשנה?קונים את הג'יפ וסתם נוסעים איתו לאן שצריך,תאמין לי לא לעשות טיול שטח בנגב ובגליל...תכלס אנשים קונים את הג'יפ בגלל הפוזה,להראות ולהיראות מה שנקרא,שהם חשבים שאם יש להם רכב גבוה זה יותר בטוחהמכונית תתרסק?זה לא בטוח,תלוי בסוג המכונית.אם מדובר על מכונית גרמנית,בדוק היא לא תתרקס כי היא בוני בצורה כל כך מאסיבית שאפילו אם היא תיכנס בקיר בטון לא יקרה לה כלום...קח את זה כנקודה למחשבהמיניואן זה כמו ג'יפ אותו דבר...תאמין לי ג'יפ יכול הרבה יותר בקלות להתהפך מרכב,פנייה אחת לא טובה שאתה עושה עם הג'יפ,והוא מתהפך צ'יק וצאק...
פורסם 2008 בדצמבר 1416 שנים זה לא רק ג'יפים ומיניואנים למרות שזה בעיקר הם. http://www.youtube.com/watch?v=aZF8N9NItHI http://www.youtube.com/watch?v=aAuwd4vrT9E וזה לא התהפכות, סתם EPIC understeer (חרא של מכונית בלי קשר...) עריכה: מקרה יותר מציאותי, ברכב רגיל זה היה נגמר בלי נזק.
פורסם 2008 בדצמבר 1416 שנים מחבר זה רק בא להוכיח שדבר הכי קטן שקורה לג'יפ והוא כבר הפוך אין מה לדבר...מי שבא לעשות פוזות שיקנה ג'יפ,מי שבא לנהוג על בטוח ולהגיע לאן שהוא צריך שיקנה אוטו רגיל ויסע בו בשלוםמה גם שג'פים הם רכבים גדולים,דלק בשבילם יקר מאוד יותר מאשר למכונית,ביטוחים יותר יקרים בהרבהה,וגם המחיר שלהם יקר מאודבנוסף קשה למצוא חנייה מספיק מרווחת לג'יפ היום,ואם מישהו קנה ג'יפ ופוחד להוציא אותו מהחנייה מה הטעם בג'יפ?ומי שאמר שבאמת הג'יפים שיורדים לשטח זה סופות,תכלס זה ממש נכון בעיקר אלה הג'יפים של מדריכי טיולים שעושים טיולים לאנשים,בנגב באיזור אילת וגם בגליל ובגולן בחורף אחרי השלג
פורסם 2008 בדצמבר 1816 שנים מי יכול להרשות לעצמו היום לקנות ג'יפ, השתגעתם? אנשים בקושי יכולים לקנות אוטו, מי ירשה לעצמו ג'יפ?המגמה היום היא לעבור לדו"ג אין מה לעשות. היום סתם לדוגמה אתה קונה דילן (קטנוע 125) חדש בפחות מ-20K וזה עדיין פחות מרכב משומש. לאנשים אין היום כסף, המיתון משפיע ומפתיע אם אנשים קונים בכלל כלי רכב.
פורסם 2008 בדצמבר 2316 שנים אני לא מכיר יותר מדי אנשים שיכולים להרשות לעצמם לקנות ג'יפ. בטח לא במיתון של היום. רק חודש שעבר הוסיף 16.5K איש למעגל האבטלה..חוץ מזה, התחזיות צופות ששוק הדו"ג יגדל במהלך 2009 ואני חושב שזה גם תוצאה של המיתון וגם חלק מהמגמה הירוקה. אני רכשתי CBR ואני חוסך די הרבה כסף גם במחיר וגם בדלק/ביטוחים.
פורסם 2008 בדצמבר 2316 שנים בדלק כן, בביטוח ממש... אגב היום ראיתי קנגו הפוכה, מבלי שנכנסה באף רכב, שדי מצחיק כי זה לא רק ג'יפים ומיניואנים למרות שזה בעיקר הם. http://www.youtube.com/watch?v=aZF8N9NItHI http://www.youtube.com/watch?v=aAuwd4vrT9E וזה לא התהפכות, סתם EPIC understeer (חרא של מכונית בלי קשר...) עריכה: מקרה יותר מציאותי, ברכב רגיל זה היה נגמר בלי נזק.
פורסם 2008 בדצמבר 2816 שנים מחבר אם אוטו בלע 4 גלגלים אוטו פרטי מצליח להתהפך כנראה לנהג הזה לא מגיע רשיוןלהפוך אוטו פרטי זה ממש קשה,אם משיהו מצליח הוא נכראה לא יודע לנהוג או שהוא נהג חדש רק 3 חודשים על הכביש ולכן זה קרה לו...
פורסם 2009 בינואר 116 שנים חן יקר.. להפוך אוטו פרטי זה ממש לא קשה...רנו קנגו ידוע בתור רכב גבוה.. עם המזג האוויר של הימים האחרונים נסיעה על כביש החוף יכול להפוך אותו בקלות בגלל פנייה פתאומית..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.