עבור לתוכן

רכב\אופנוע-נהיגה

Featured Replies

פורסם

העניין הוא שהמסים בארץ על אופנועים גבוהים יותר מאשר על קטנועים. זה ממש לא הוגן לדעתי אבל אני מבין מאיפה זה בא. המדינה מנסה לעודד רכישת כלי תחבורה בטוחים יותר ומעדיפה להפנות את רוכבי הדו"ג לקטנועים מאשר לאופנועים. דילן חדש יכול לעלות פחות מ-20K (שלקטנוע חדש זה כלום) לעומת DR נגיד שהוא מעל 25K. נו במה תבחרו?

  • תגובות 164
  • צפיות 12.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

בסובארו שנת 80. אופנוע זה מסוכן.

בכלל - אני מפחד לעלות על הכביש בלי הג'יפ שלי. רק בו אני מרגיש בטוח ! :lol: הדיון הזה מראה כמה נהגים גרועים יש על הכביש (ואני עוד חשבתי שאני גרוע!). :kopfpatsch:

פורסם
  • מחבר

רק שתדכ שג'יפ הרבה פחות בטוח ממכונית

ג'יפ מתהפך הרבה יותר בקלות,ונוהגים בו מסתכנים בצורה גדולה מאוד...

עשו על זה פעם כתבה בטלוויזיה,שבתאונה ג'יפ יהרס הרבה יותר מאוטו

פורסם

לג'יפ יש גם שלדה יותר גדולה ומאסיבית ותא נוסעים יותר מוגן.

המצב היחיד בו ג'יפ הוא מסוכן הוא כשאתה נכנס במשהו נייח מאד. אם אתה מתהפך/נכנס ברכב אחר אתה הרבה יותר בטוח בג'יפ.

פורסם

זה ממש לא נכון, רכב גדול יותר\כבד יותר לא בהכרח בטוח יותר, ליותר דיוק אין שום קשר בין שני הגורמים הנ"ל. מספיק להסתכל על קטגורית הטנדרים שעד לאחרונה לא היתה נבדקת על ידי ה-EuroNCAP.

פורסם

מאזדה 323, 95, סדן ספיישל אדישן, אוטומטית- אחלה אוטו.

תאוריה ראשונה, טסט ראשון, 19 שיעורים. רישיון כמעט 3 שנים.

:hat:

פורסם
  • מחבר

ג'יפ זה אוטו גבוה מה שכאילו מקנה לך ביטחון על הכביש

אבל,וכאן האבל גדול שלא נדע...במקרה שאתה נקלע לתאונה עדיף שזה יהיה על אוטו רגיל קטן ופשוט מאשר על ג'יפ

דבר ראשון עלות התיקונים לג'יפ הרבה יותר גבוהה,דבר שני כמו שאמרו כאן במבחני ריסוק מכוניות נמצאו הרבה יות בטוחות מג'יפים בזמן תאונה

אז איך אפשר להוכיח שג'יפ זה כלי בטוח יותר ממכונית?

חוץ מיז הייתה כתבה שבעלי ג'יפים פוחדים בכלל להוציא אותם מהבתים שלהם מהחניות במיוחד בתל אביב,בגלל שאין חנייה..אז מה הקטע לקנות רכב כזה יקר?!בשביל פעם ב ללכת לטיול שטח?ואיפה יש לנו כבר במדינה הקטנה שלנו טיולי שטח?המקום היחידי שבאמת אתה מרגיש שטח זה במדבר יהודה ליד ים המלח שם זה מסלולי ג'יפים

דבר שני,אלה עם הג'יפים מה שהם עושים איתם זה סהכ נוסעים עד הקניון ויושבים על כוס קפה ועוגה בקנוין ואחרי זה מחזירים את הג'יפ הבייתה זה הכל

חוץ מיזה הגיוני שרכב כבד פחות בטוח בתאונה,הרי כל המשקל הולך קדימה והרכב מתהפך הרבה יותר בקלות

פורסם

אחרי שבביצפר היתה לנו הרצאה של נכה שסובל משיתוק ברגליים כתוצאה מתאונה עם אופנוע (לא באשמתו) ואחרי שאמא שלי הארתה לי צילומי רנטגן של מישהו שהיא בדקה שעבר תאונה עם אופנוע...אני לא מתקרב לחפצים ממונעים בעלי מספר גלגלים שקטן מ4 ;D

פורסם

אחרי שבביצפר היתה לנו הרצאה של נכה שסובל משיתוק ברגליים כתוצאה מתאונה עם אופנוע (לא באשמתו) ואחרי שאמא שלי הארתה לי צילומי רנטגן של מישהו שהיא בדקה שעבר תאונה עם אופנוע...אני לא מתקרב לחפצים ממונעים בעלי מספר גלגלים שקטן מ4 ;D

למרות שאתה יכול למצוא לא מעט אנשים בבית לוינשטיין, ולא מעט נכים, ולא מעט צילומי רטגן מזעזעים, של תאונות דרכים בין כלי רכב בעלי 4 גלגלים :bash:

פורסם

תיאוריה שלישית

טסט שני

43 שיעורים

נוהג על דייהו סופר רייסר 97 ידנית,כיף של אוטו...אני מכור להילוכים

בקרוב אלינור שלי תיכנס למוסך...גולף 81 קבריולט DK דור ראשון...אגדה מימי החופש :xyxthumbs:

בתחילת השירשור כתבו על שיעורי נהיגה...הם לא נותנים כלום

הכל תלוי אם אתה בא לטסטר בטוב ועד כמה הוא קטנוני

טסטרים לא מסתכלים על מכלול הנהיגה שלך ובוחנים האם אה כשיר ויודע לנהוג

אלא מעניין אותם שתטעה

בכל מקרה מקפיד על דברים כמו איתותים..במידה ואני רואה הכביש זורםואפשר להגביר מהירות

המנימום שצריך לעשו זה לאותת בין נתית לנתית

פורסם
  • מחבר

צודק

כמות שיעורים וטסטים בכלל לא מעידה על רמת נהיגה

מה ששמעתי שהמון אומרים שאלה שעברו טסט ראשון הסיכוי שלהם להיות מערובים בתאונה גדולה בהרבה מיזה של מישהו שעבר טסט שני ומעלה

פורסם

יש מצב, אבל אני עדיין שואף לעבור טסט ראשון. אין לי חשק לשלם עוד 400 שקלים עבור טסט.

פורסם

צודק

כמות שיעורים וטסטים בכלל לא מעידה על רמת נהיגה

מה ששמעתי שהמון אומרים שאלה שעברו טסט ראשון הסיכוי שלהם להיות מערובים בתאונה גדולה בהרבה מיזה של מישהו שעבר טסט שני ומעלה

:lol: עכשיו זה סתם נראה כאילו אתה מנסה לשכנע את עצמך שאתה נהג יותר טוב מאלה שעברו בטסט ראשון

פורסם
  • מחבר

לא מנסה,זה נכון ואמיתי כמה שזה נשמע מצחיק

פורסם

זה ממש לא נכון, רכב גדול יותר\כבד יותר לא בהכרח בטוח יותר, ליותר דיוק אין שום קשר בין שני הגורמים הנ"ל. מספיק להסתכל על קטגורית הטנדרים שעד לאחרונה לא היתה נבדקת על ידי ה-EuroNCAP.

יש גם יש.

ראה סרטון ביוטיוב בו ריסקו פיאט 500 (5 כוכבי בטיחות) באודי Q7 (שלה 4 כוכבים).

בוצע ע"י ADAC.

http://www.youtube.com/watch?v=MfbU1iQJwCg

כמו שניתן לראות, מהנוסעים שהיו אמורים להיות ב500 לא נישאר הרבה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים