עבור לתוכן

משלוח מבוטח - מה זה אומר?

Featured Replies

פורסם

שבוע שעבר הגיע שליח לאסוף את המחשב שלי ולקחת אותו לחנות ממנה קניתי אותו.

המשלוח בוצע דרך החנות ונאמר לי שהוא מבוטח.

היום קיבלתי טלפון מהמעבדה, ונאמר לי שהמחשב הגיע, אך הוא נפגם במהלך המשלוח. לאחר מכן (אחרי שפתחו את הקרטונים והפצפצים) נמסר לי שהפאנל הקדמי יצא ממקומו (מחזיקים אותו פלסטיקים מתוך המארז והם פשוט נשברו) וההארדיסק נפל מהמסילה שלו (ההארדיסק מוחזק ע"י פלסטיקים וכנראה המחשב קיבל חתיכת בומבה ולמרות שהם מצויים ב"לחץ" שמונע מההארדיסק לברוח, הוא נפל).

אני בכוונה לא רושם את שם החנות, כי אני לא רוצה לצאת נגדה, ולפי מה שהספקתי לראות, למרות שכל תהליך קניית המחשב שלי שם היה סיפור ארוך, זה נדיר שקורים דברים כאלה.

כשביצעתי את הזמנת השליחות וגם לפני, נאמר לי שהמשלוח מבוטח. מה זה אומר? מי האחראי? בחנות הנציג מהמעבדה אמר לי שזה אשמתי שלא ארזתי טוב, אבל שבוע לפני שבא השליח לביתי, בא שליח בפעם הראשונה ולא הסכים לקחת את המחשב מפני שהוא לא היה ארוז טוב. זה שהשליח לקח את המחשב בפעם השניה, אומר שהמחשב עמד בסטנדרטים. החנות היא זו שצריכה לדאוג לי ל"פיצויים" או מה שזה לא יהיה (בכל זאת, הזמנתי את השליחות מהם, ואת מספר כרטיס האשראי שלי הם קיבלו) או שאני עכשיו עומד לבד מול חברת השליחויות?

שלחתי את המחשב מפני שלוח האם לא היה טוב, והוא לא היה טוב מההתחלה, כך שנראה לי שהוא נקנה פגום. עכשיו הם יכולים להעליל כל מיני עלילות ואני לא אוכל להגיב, כי יכול להיות שהם לא קיבלו את המחשב כמו שהוא עזב את ביתי.

מה אני יכול לעשות? מישהו נתקל במקרה דומה?

צריך עזרה (או לפחות נחמה).

פורסם

אני חושב שמשלוח מבטוח זה משלוח שיש לו ביטוח במידה וקורה משהו

נופל נשבר נגנב נהרס בדרך

יש ביטוח ואתה תקבל את העלות של המחשב..

פורסם
  • מחבר

ממי אני צריך לדרוש את זה?

הבחור מהמעבדה אמר שהוא מעביר את זה הלאה ושיחזרו אליי.

איך אני אמור לפעול? יש למישהו נסיון?

פורסם

תשאל אותו מיזה הלאה מי ביטח את החבילה מי אלה מה הטלפון שלהם ותתקשר אלייהם תגיד להם שהחבילה ניזוקה ומה לגבי הפצוי והכסף שאתה צריך לקבל לגבי זה

במקביל תדבר עים החנות ותשאל אותם מה עושים וזה אומר לגבייך ..

פורסם

במקרה כזה, הטיפול הוא של החנות. דבר איתם עד שתקבל תשובה ממישהו שזה התחיל טיפול, ברמת העיקרון החנות תפעיל תביעת נזק נגד חברת השליחויות, וברגע שיש להם אישור לגבי קבלת הפיצוי מחברת השליחויות, אתה תקבל מחשב חדש/כסף/מה שלא יהיה.....

ההתנהלות פה היא של החנות מול חברת השליחויות, רק תדאג לבדוק איך זה מתקדם.

הבעיה היחידה היא שזה יכול לקחת קצת זמן.

אפשר לדעת איזו חברת שליחויות זו? אביב פיגור במקרה?

פורסם
  • מחבר

אפשר לדעת איזו חברת שליחויות זו? אביב פיגור במקרה?

וואי, בא לי להרביץ לך. D=

הם ידועים בתור חברה על הפנים? אם הייתי יודע לא הייתי שולח דרכם (עוד אמרתי שאני שולח לחנות רק דרך השליחויות שלהם כי זה הכי בטוח, ועל מה נפלתי...).

לא רק שנפל עליי הסיפור הזה היום, גם עכשיו, בדרך חזרה מהעבודה, ראיתי שני טנדרים שלהם. כאילו בשביל לזרות לי מלח על הפצעים.

אתם ממליצים להתקשר לאביב שיגור, או לדבר רק עם החנות.

גם אני צריך שתרגיעו אותי, כי כל העסק של המחשב הזה הוא למעלה מ-7000 ש"ח+שעות רבות של מודינג למארז, שכל עוד מה שנדפק בו זה הפאנל הקדמי, אז זה לא פגע במודינג). ברגע שהמארז עלה על הטנדר של אביב שיגור חל הביטוח, נכון? אם השליח החליט לקבל את החבילה, אז זה אומר שהיא מבוטחת. הם לא יכולים לבוא לי ב"לא ארזת טוב", נכון?

אני פשוט מתחרפן. ???

פורסם

משלוח מבוטח = משלוח שיש עליו ביטוח לגובה מסויים (רשום בפוליסה בד"כ באתר החברה ו\או מאחורי השטר מטען שקיבלת מהשליח),

הביטוח הוא בד"כ עד גובה של כפול 20 מעלות המשלוח (ככה זה בחברות האמריקאיות UPS\FEDEX\DHL), לא מכיר את אביב פיגור (אהבתי את השם)

במידה ואתה הזמנת את האיסוף לבד ואתה שילמת עצמאית לחברת משלוחים אז אתה צריך לבדוק את העניין מול חברת המשלוח ולחנות אין לצערך קשר לנושא.

במידה ואתה שילמת לחנות על המשלוח והם ביצעו את ההזמנת איסוף, משמע זה על החשבון העסקי שלהם וכנראה הביטוח יהיה הרבה יותר מקיף, למשל ב UPS אפשר להגיע עד ל10,000שח לחבילה ו50,000שח למשלוח (משלוח אחד שמורכב ממספר חבילות לדוגמא)

כמובן ערך שוק ריאלי הוא המקסימום שישלמו על זה בצירוף לחשבוניות או הוכחת עלות אבל זה כבר לא משנה.

מה שאני יודע מהחברות האמריקאיות שהן שלושתן דורשות שמוצרים שבירים \ אלקטרוניקה \ מחשבים, ישלחו רק בקופסא המקורית שלהם ע"מ שהביטוח יהיה מקיף ותקף, לטענתם, אחרת אין לדעת העם האריזה הינה מספקת,

שיש אריזה מקורית, הם לא יכולים לטעון לאריזה לא מספקת - בטוח שגם פה יש מקרים חריגים.

תבדוק מול מי שאחראי על המשלוח - אביב פיגור או החנות איך מתבצעת הבדיקה והתשלום של הביטוח וכמובן מה גובה הביטוח.

תבדוק מול החנות מה הנזק שקרה ומה הערכת עלות תיקון

אחרי 2 הנתונים האלו תהיה חכם יותר ואם תשתף אולי אוכל לסייע לך יותר איך להתקדם עם הנושא.

מזל טוב לי - תגובה 1600!!!!

פורסם

רעמסס השני-

חוץ מהחברות הבינלאומיות, אלו שלא בדיוק עובדות בשביל אנשים פרטיים (פדקס/DHL/UPS), שאר החברות שליחיות בארץ זה דרעק.

וכן, אביב פיגור ידועים בתור "שליחים מצטיינים". יותר מזה אני לא אגיד, שלא יגידו שאני משמיץ אותם או איזו הנפצה אחרת- אני רק מדבר על סמך נסיון אישי, ונסיון של הרבה מכרים.

אכן, ברגע שהשליח מקבל את החבילה- זה אומר שהוא מסכים לקחת עליה אחריות, והביטוח חל עליה.

דבר עם החנות, בקש מהם הכוונה. ברמת העיקרון, הם אמורים להתכסח עם אביב שיגור, ברמה המעשית- תן גם להם לעשות את זה, ותציק להם קצת גם אתה (לאביב שיגור)

פורסם
  • מחבר

ronib, אני לא בא להוציא עכשיו 10,000 ש"ח או סכומים מטורפים. אני רק רוצה לקבל את המחשב במצב טוב, וזה כולל תיקון הפאנל הקדמי, והחלפת רכיבים שנגרם להם נזק (או שייווצר נזק בעתיד עקב התאונה הזו).

איך החנות מעריכה את עלות התיקון? איך הם מחליטים דבר כזה?

אני אתקשר יותר מאוחר לחנות ואבקש תשובות, אבל אני לא יודע שאני יודע מה השאלות...

פורסם

אין הרבה שאפשר לעשות פה-

החנות תצטרך להריץ בדיקה איזה חלקים תקולים, להגיש תביעה נגד חברת השילוח, ולהחליף לך את החלקים שניזוקו.

פורסם
  • מחבר

דיברתי ב-11:00 עם החנות, ודיבר איתי בן אדם לא כל כך נחמד.

בכל מקרה הוא אמר לי שאני צריך לתבוע את חברת השליחויות, ולחנות אין שום קשר לזה. ובנוסף, הם לא נוגעים במחשב עד שאני משלם להם על מארז חדש (רוכש), משלם להם על תיקון או הולך אליהם ומביא להם מארז. עד אז הם אפילו לא בודקים מה הבעיה של המחשב. לא רק זה, ביקשתי לדבר עם המנהל, הבחור אמר משהו שלא הבנתי, אמר בבקשה וניתק.

אתמול שלחתי מייל למנהל החנות והוא דווקא ענה לי בצורה נעימה ומעודדת:

"עוז שלום.

אני אבדוק את העניין של המארז ואומדן הנזקים מחר ואעדכן אותך."

אחרי שדיברתי עם הבחור הראשון, התקשרתי לבדוק לפשר העניין, וענה לי בחור נחמד שבאמת דאג להעביר אותי למנהל, אך המנהל היה תפוס בטלפון, אז השארתי אצלו פרטים להתקשרות.

בגלל שהמנהל נחמד, ורוב אנשי המכירות שם עונים בצורה נעימה, אני לא רוצה לפרסם את שם החנות, מפני שכנראה זה מקרה נדיר, או שפשוט זו בעיית תקשורת (לא אישית, אלא לא כל גורם בחנות מכיר את כל הפרטים או הנהלים).

אני מתכוון להתקשר לאחר שאסיים את העבודה כדי לקבל פרטים, אלא אם כן הם ייצרו קשר לפני.

בכל מקרה, זה ממש מתסכל.

אם אני נכנס לאתר חברת האשראי, רשום שם החנות ליד חיוב המשלוח. האם בהכרך, 100%, הם צריכים לדאוג לי?

פורסם

אם זה דרך החנות, כן.

אפשר לדעת באיזו חנות מדובר?

פורסם

רעמסס השני-

חוץ מהחברות הבינלאומיות, אלו שלא בדיוק עובדות בשביל אנשים פרטיים (פדקס/DHL/UPS), שאר החברות שליחיות בארץ זה דרעק.

וכן, אביב פיגור ידועים בתור "שליחים מצטיינים". יותר מזה אני לא אגיד, שלא יגידו שאני משמיץ אותם או איזו הנפצה אחרת- אני רק מדבר על סמך נסיון אישי, ונסיון של הרבה מכרים.

אכן, ברגע שהשליח מקבל את החבילה- זה אומר שהוא מסכים לקחת עליה אחריות, והביטוח חל עליה.

דבר עם החנות, בקש מהם הכוונה. ברמת העיקרון, הם אמורים להתכסח עם אביב שיגור, ברמה המעשית- תן גם להם לעשות את זה, ותציק להם קצת גם אתה (לאביב שיגור)

פשוט מדהים. חשבתי שאני היחיד שמשתגע מהחברה הזו. אני עובד בחנות קטנה שקנתה בזמנו כמות גדולה מאוד של תלושי

משלוח שלהם ומאז אנחנו רק מצטערים ומחכים לגמור אותם כדי לעבור לחברה נורמלית. בסוף הת'רד הזה יהפוך לת'רד קללות

על אביב שיגור :lol:

פורסם

^^

וכשיש בעייה עם המשלוח מה אתם עושים? מפילים את האשמה על הלקוח או לוקחים אחריות?

פותח התראד,

מי שילם על המשלוח?

לא מבין מה הבעיה שלך לומר באזו חנות מדובר.

פורסם

כמובן שלוקחים אחריות. הבעיה כאן שהוא שלח אליהם ולא להיפך כך שנראה לי שהוא צריך לטפל בעניין. לפותח הת'רד - תהיה מודע לעובדה

שזה תהליך ארוך ומתיש לקבל החזר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים