פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים זה כבר הוצג מזמן וזה לא משהו חדש נראה שאלו אחלה צמיגים, אבל הם קצת מוסיפים body roll צריך לתכן אחרת את המתלים ברכב לסוג כזה של צמיג.
פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים ההגיון של רוב האנשים חסרי הידע הוא לקוי. אנשים שבויים בקונספציות "הגיוניות" שבגללן הם לא מקבלים את המידע החדש תסתכל על צורת הכוורת, היא מייצרת לחץ שמחליף את הלחץ הפנימי של הצמיג טוב הלחץ של הכוורת ממוקד בנקודות החיבור לצמיג ולכן מפעיל לחץ נקודתי( שונה ) על קטעים של הצמיג הנוגע במשטח - בזמן שלחץ אוויר מפעיל לחץ שווה . כעת - כל המידע שיש לי זה רק מראיה של התמונה - ולפי התמונה להבדיל מהסירטון של היוטוב ( בו הגלגל תלוי על הסילקים העליונים ) ששם הלחץ על תחתית הצמיג שבא עם הכביש הוא אחיד ותלוי במבנה של הגלגל עצמו . אבל היי , לך תדע , אם הייתי ניכנס לתרד הזה מוקדם יותר היום - אולי לא הייתי קונה ארבעה צמיגים חדשים מלאים באוויר למכונית שלי ,
פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים ואו, אדיר. אם הם מגיעים למחירי דומה לצמיג רגיל זה יתפוס את כל השוק בסערה, לא רק את הצבאיאני חושב שהם דיברו על מחירים דומים למה שיש היום לצבא ארצות הברית ואלו לא צמיגים רגילים ככה שאם זה יגיע לאזרחי זה כנראה יעלה מעל צמיג רגיל בכל זאת יכול להיות משתלם צריך לחכות ולראות
פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים לזה אני קורא חתך נמוך! lolלדעתי הצמיג רך מידי, זה ידפוק את כל הhandling של האוטו
פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים חברה אני לא יודעה אם אתם לא מודעים לזה או לא אבל הצמיגים האלו הוצגו כבר ב אוטומוטור של השנה, הייתי שם וזה היה בדוכן של michelin (החברה של הצמיגים) .
פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים הקטע שפה לא ממלאים אותו בכלום ואגב מכוניות ספורט כמו ה ניסן gtr החדשה ממולאת ב ניטרו בצמיגים כי זה יותר קר מאויר .
פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים זה לא הצמיג של מישלן זה רעיון טיפה אחר. אם זה בעלות דומה לציגי "אל תקר" אז בהתחלה מכוניות יוקרה יבואו עם זה (כבר היום כל BMW ומרצדס מהסדרות הגבוהות באים עם כזה אאל"ט) ולאט לאט זה יחלחל למטה כמו כל טכנולוגיה
פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים הקטע שפה לא ממלאים אותו בכלום ואגב מכוניות ספורט כמו ה ניסן gtr החדשה ממולאת ב ניטרו בצמיגים כי זה יותר קר מאויר .אני לא יודע מה אתה רואה - אני רואה כוורת בצמיג ואחלה רעיון לקירור הצמיג
פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים ואגב מכוניות ספורט כמו ה ניסן gtr החדשה ממולאת ב ניטרו בצמיגים כי זה יותר קר מאויר .לא נראה לי שניטרו אבל כן איזשהו גז יחסית קריר.חוץ מזה אין מה לדבר על ה GTR , זה מכונית שלא ממש אפשר לדעת כמה כ"ס בדיוק יש לה. (אפשר לדעת בערך כמה , אבל הנתון שונה ממכונית למכונית - או לפחות זה מה שאמרו ב טופגיר)
פורסם 2008 בדצמבר 217 שנים מחבר אני מגיב פה כי זה באותה נושא (צמיגים מיוחדים) - מישלין "ממציאה מחדש את הגלגל":http://www.dailytech.com/Michelin+Reinvents+the+Wheel/article13553.htm
פורסם 2008 בדצמבר 217 שנים בהדלק לי ת'אוטו התקינו למישהו צמיגי אל-תקר. אחד שם קדח בצמיג חור עם מקדחה, ולא קרה לצמיג כלום! הוא אמר שאפשר להמשיך לנסוע עם הצמיג הזה 100 ק"מ במהירות של 300 קמ"ש בלי בעיות. בגלל שאי-אפשר לדעת אם יש בצמיג הזה תקר, אז הם התקינו לו בצמיג חיישן תקרים שמחובר למכשיר בלוח המחוונים שמהבהב ומצפצף במקרה של תקר, כדי שתדע שיש תקר בצמיג.
פורסם 2008 בדצמבר 217 שנים אז אם אתה לא יודע שיש תקר והגלגל ממשיך לתפקד למה צריך חיישן ?הגלגל יכול להיות מכשיר מתכלה וזהו , מתקלקל - מכניסים לתיקון , נשבר - מחליפים .
פורסם 2008 בדצמבר 217 שנים אני לא חושב שהבנתם אך בנוי צמיג "אל תקר", בעיקרון הוא בנוי על אותו עיקרון של צמיג רגיל שהוא אוויר שנושא את משקל הרכב, אבל בניגוד לצמיג רגיל הוא כולל מוטות חיזוק ממתכת (סגסוגת מתכתית) שיכולות בעצמן לשאת את משקל הרכב לאורך כמה עשרות קילומטרים של נסיעה רגועה במהירות של עד 80 קמ"ש. בכל מקרה, אחיזת הכביש של צמיג "אל תקר" בזמן פנצ'ר יהיה לוקה בחסר לעומת "אל תקר" שממולא באוויר, ולכן הגבלת המהירות בזמן פנצ'ר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.