פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים ואו, אדיר. אם הם מגיעים למחירי דומה לצמיג רגיל זה יתפוס את כל השוק בסערה, לא רק את הצבאי
פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים הם טוענים לנוחות נסיעה דומה. בכל מקרה המתלים משפיעים הרבה יותר על איכות הנסיעה מאשר הצמיגים
פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים יש פיתרון ביניים (בין הצמיגים הרגילים לבין המפלצת שבקישור) והם נקרים "צמיגי אל תקר", שתיאורתית מאפשרים נסיעה של כ-100 ק"מ עם פנצ'ר.
פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים הם טובים אם נכנס מסמר בגלגל וכו, כלומר עדיין יש לחץ אויר בגלגל. אם יש חור רציני בגלגל הם לא עוזרים
פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים לא נראה לי (לפחות לא ביחידת המילואים שלי...).מתי לאחרונה היה לך "חור רציני" בגלגל?
פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים לשימוש אזרחי הם מספיקים. לשימוש צבאי פחות. אם למשל משהו מתפוצץ ליד הגלגל ועשרות רסיסים חודרים אליו. בגלגל הזה לא רק שהרוב פשוט יעברו בלי לעשות כלום, גם אלא שיתקעו יעשו נזק שולי בלבד.
פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים בשימוש האזרחי הם יהיו קשים מידיי ויעניקו נסיעה הרבה פחות מנעימה ( או שידרש שידרוג רציני למערכת הקפיצים של הרכב ) כמו כן אני בספק באשר ליכולת האחיזה של הצמיג בכביש
פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים מה הקשר ליכולת האחיזה? פני הצמיג זהים. אתם ממהרים להחליט שנסיעה בהם תרגיש "קשה" או "רכה" עם אפס ידע מקדים.
פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים מוזר שאנשים ניחנים בחוש נבואי בתרדים של טכנולוגיה שטח הפנים של הצמיג מתאים את עצמו לפני השטח , אחד המשתנים הוא הלחץ הפנימי של הצמיג על הדפנות .ולא צריך שום ידע מספיק היגיון ( או שגם את זה אסור לאנשים )
פורסם 2008 בנובמבר 1817 שנים ההגיון של רוב האנשים חסרי הידע הוא לקוי. אנשים שבויים בקונספציות "הגיוניות" שבגללן הם לא מקבלים את המידע החדשתסתכל על צורת הכוורת, היא מייצרת לחץ שמחליף את הלחץ הפנימי של הצמיג
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.