פורסם 2008 בנובמבר 1317 שנים הסתכלתי לגבי מסך מסויים ומה אני רואה, איסוף והחזרה מבית הלקוח במסגרת האחריות? לדעתי היבואן ח.י לא נותן שירות מספק בייחוד לאור המחירים האטרקטיביים שלו!BENQ ו AOC - יש את השירות הזה במסגרת האחריות.הנה אפשר לראות כאן:http://www.prad.de/en/monitore/review/2008/review-lg-l227wt.htmlWarranty LCD/Backlight (Years): 3/3 incl. Pickup Service, expandable on 5 years עריכה *** אני לא ילד קטן ואני לא מצפה לתשובות פסימיות (אני לא אומר ילדותיות).יש להציג את הנושא הזה בפני LG על מנת לשפר את השירות - לא מספיק שאנחנו משלמים ביד רחבה על המוצרים שלהם, לא מספיק שהמוצרים הם סוג א א, גם אין שירות הוגן!אם כולם ישתקו המצב לא ישתנה וחבל, אני לא מתכוון להסחב לאיזה מחסן עם מסך באוטובוס ולבזבז המון זמן או כסף על דלק בשביל להחליף.
פורסם 2008 בנובמבר 1317 שנים מכיוון שעל תשובה "כי ככה" תעשה פרצופים , אני אנחש שאין להם את המערך הלוגיסטי/רצון לעשות את זה , זה לא שהם חייבים משהו למישהו .
פורסם 2008 בנובמבר 1317 שנים הסתכלתי לגבי מסך מסויים ומה אני רואה, איסוף והחזרה מבית הלקוח במסגרת האחריות? לדעתי היבואן ח.י לא נותן שירות מספק בייחוד לאור המחירים האטרקטיביים שלו!BENQ ו AOC - יש את השירות הזה במסגרת האחריות.אם יעלה את המחיר יוכל לתת יותר במסגרת השירות.
פורסם 2008 בנובמבר 1317 שנים מחבר אם יעלה את המחיר יוכל לתת יותר במסגרת השירות. אם לא הבנת את משמעות המילה אטרקטיבי - זה היה בציניות , מה אטרקטיבי במחירים שלו כלכך? ראיתם מחירים באירופה ?
פורסם 2008 בנובמבר 1517 שנים ראית את המחירים בהונג קונג? ממש ברצפה.שלא לדבר על המחיר בעזה..............
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.