עבור לתוכן

איך זה שאין מתחרים לאייבורי מחשבים ???

Featured Replies

פורסם

כמה משתמשים חדשים יש לנו בשרשור הזה...

מעניין באמת לבדוק מהו המקור לסחורה של Ivory ושל KSP, ולמה המוצרים מגיעים ללא קופסאות Retail...

  • תגובות 35
  • צפיות 5.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

א. הבנתי שאם מבקשים בעת ההזמנה את המקופסאות מקבלים אותם (ואז אפשר לבדוק מס' סיריאלי)

תבינו- הם מרכיבים את המחשבים בפ"ת - מה אתם רוצים שימלאו את המשאיות שלהם שמחלקות את הסחורה עם קופסאות?

ב. הלכתי השבוע לקנות שם משהו והכנסתי למעבדה צורב של חבר ולהפתעתי אחרי 8 - 10 דקות יצאתי עם חדש.

דווקא נושא של מימוש אחריות מוצלח שם (שלא נצטרך ;))

פורסם

כרגיל כולם נגד איבורי.

אני אישית לא מצאתי בהם שום דבר רע חוץ מהרעיון שהם מנסים לדחוף דברים פחות איכותיים.

לי היו 2 מחשבים שלהם לאבא שלי יש בחברה עוד איזה 5 מחשבים שלהם וכל פעם שהיינו צריכים אחריות קיבלנו בלי שום בעיה

פורסם

התלונות שראיתי פה זה נגד המוצרים שהם מנסים לדחוף . אמרתי קודם אם אתם רוצים של חברה אחרת הם חייבים לתת לכם אותה .

פורסם

תאמינו לי שאין לי מושג למה אנשים מלכלכים על KSP.

כבר כמה שנים שאני קונה מהם מחשבים וחלקים, ורק בשנה האחרונה קניתי מהם שלושה מחשבים מוכנים ממפרט (להורים ולדודים לאינטרנט וכאלה), אני ואחי קנינו מחשבים ניידים, ובנוסף קניתי גם חלקים להרכבה עצמית של עוד 4 מחשבים.

אף פעם לא עשו לי בעיות עם החלפה של מוצר פגום (ספק + כ.מסך).

ומה גם, כשקניתי את הנייד שלי קיבלתי אותו עם כרטיס WIFI של ATHROS במקום אינטל שהיה רשום במפרט. אחרי שהתקנתי מערכת הפעלה וראיתי שהדרייברים של אינטל לא מתאימים, פתחתי ת'מחשב וראיתי שמוקתן כרטיס של ATHEROS. בגלל שקניתי את המחשב לקראת שעות סגירה נאלצתי לשוב לחנות אחרי יום, ואחרי הסבר קצר למוכר על הפאשלה בכרטיס הוא ישר הרים טלפון לספק. כשראיתי שהשיחה שלהם סתם מתארכת ביקשתי לדבר עם הספק בעצמי, קיבלתי את הטלפון ואחרי יותר מדי זי*%י שכל ממנהל השיווק שלהם התפרצתי עליו ואחרי דקה הבטיח לי שאקבל כרטיס של אינטל כמו שרשום במפרט. אחרי יומיים שלושה קיבלתי טלפון מKSP, אמרו שהכרטיס הגיע והחליפו לי תוך כמה דקות בלי בילבולי מוח. למזלי גרתי באותה התקופה 5 דק' מהחנות אז לא נגרם שום נזק.

בקיצור, מהניסיון האישי שלי איתם. אין על המחירים שלהם ואין על השירות (כמובן אחרי שאתה מתווכח קצת והם מבינים שאתה לא פראייר ומטומטם :o), אבל ככה זה בכל מקום במדינה הזאת.

אני נותן ציון 9 מתוך 10!

כמה זיוני שכל בהודעה אחת?

תגיד לי, נראה לך שאם באמת היית מקבל למחשב נייד כרטיס WIFI אחר ממה שהזמנת, שיביאו לך לחנות אחד אחר ושהם יחליפו את זה בעצמם כשהם לא מעבדה רישמית של החברה של הנייד שקנית???

זה מחשב שאתה מקבל מוכן מהיבואן, במידה ויש בעיה היבואן אמור לטפל בזה.

רק לפי הטעות הזאת שלך, אפשר להבין שאתה או שתול שלהם שבכל מקרה לא מבין במחשבים, או שאתה סתם פרייאר שעבדו עליו.

פורסם

תאמינו לי שאין לי מושג למה אנשים מלכלכים על KSP.

כבר כמה שנים שאני קונה מהם מחשבים וחלקים, ורק בשנה האחרונה קניתי מהם שלושה מחשבים מוכנים ממפרט (להורים ולדודים לאינטרנט וכאלה), אני ואחי קנינו מחשבים ניידים, ובנוסף קניתי גם חלקים להרכבה עצמית של עוד 4 מחשבים.

אף פעם לא עשו לי בעיות עם החלפה של מוצר פגום (ספק + כ.מסך).

ומה גם, כשקניתי את הנייד שלי קיבלתי אותו עם כרטיס WIFI של ATHROS במקום אינטל שהיה רשום במפרט. אחרי שהתקנתי מערכת הפעלה וראיתי שהדרייברים של אינטל לא מתאימים, פתחתי ת'מחשב וראיתי שמוקתן כרטיס של ATHEROS. בגלל שקניתי את המחשב לקראת שעות סגירה נאלצתי לשוב לחנות אחרי יום, ואחרי הסבר קצר למוכר על הפאשלה בכרטיס הוא ישר הרים טלפון לספק. כשראיתי שהשיחה שלהם סתם מתארכת ביקשתי לדבר עם הספק בעצמי, קיבלתי את הטלפון ואחרי יותר מדי זי*%י שכל ממנהל השיווק שלהם התפרצתי עליו ואחרי דקה הבטיח לי שאקבל כרטיס של אינטל כמו שרשום במפרט. אחרי יומיים שלושה קיבלתי טלפון מKSP, אמרו שהכרטיס הגיע והחליפו לי תוך כמה דקות בלי בילבולי מוח. למזלי גרתי באותה התקופה 5 דק' מהחנות אז לא נגרם שום נזק.

בקיצור, מהניסיון האישי שלי איתם. אין על המחירים שלהם ואין על השירות (כמובן אחרי שאתה מתווכח קצת והם מבינים שאתה לא פראייר ומטומטם :o), אבל ככה זה בכל מקום במדינה הזאת.

אני נותן ציון 9 מתוך 10!

הודעה ראשונה שלך בפורום וזאת התגובה - זה משפריץ שתול מכל כיוון

חוץ מזה אפילו הדוגמא שלך מחורבנת,

שמו לך כרטיס לא נכון, הגעת לחנות, ביררו מול הספק, ההית צריך לדבר עם הספק לבד, להתווכח ואז לחכות עוד 3-4 ימים בשביל לקבל את הכרטיס הנכון.

חברה נורמלית לא היתה מגיעה למצב שמשחררים מחשב עם רכיב לא נכון, גם אם קרתה טעות אנוש היו בודקים ומטפלים בזה באותו יום -יום אחרי

הלקוח לא צריך להתווכח ולהוכיח שהוא לא פרייאר, אתה רק מחזק את מה שאומרים פה שהם מנסים לעבוד על אנשים.

הרי אם היה לקוח רגיל שלא יודע להתקין דרייברים ולבדוק ובטח לא לפתוח את המחשב, היו אומרים לו שהוא עשה טעות בהתקנה וגם לוקחים לו איזה 150שח במעבדה על טעות שלהם בלי להודות בה.

שירות חרא, מוצרים ירודים ומחירים סבירים (חוץ מהמבצעים שלהם שגם ככה לא מעניינים קהל שמבין עניין)

הם מקבלים 4 מתוך 10,

אתה על הדמיון הלוקה שלך והנסיון המגוחך להראות שהם בסדר במקרה כזה מעוות ציון של 2 מתוך 10

פעם הבאה שאתה מפברק תגובה או המלצה, לפחות תחשוב על מה שאתה רושם, כי אתה רק הראת שכולם פה צודקים שהם לא אוהבים את KSP

ד"א המחירים שלהם סבירים ברוב המוצרים, רק המבצעים השבועיים של מחשבים זולים אכן זולים משמעותית.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים