פורסם 2008 בנובמבר 1217 שנים קיימת פה חוקיות מסויימת.מחיר נמוך = שכר נמוך ותנאים רעים לעובד = מירמור = יחס אנטיפטי ללקוחות.הרי בסופו של יום המטרה של החנות להרוויח ומחירים נמוכים באים ע"ח משהו.אחת כמה וכמה אצל KSP שחיים עם מלאי זמין - שלם וקח.ובמקום הזה ידע הוא בהחלט כסף, ומי שלא מבין/אין לו זמן להתעסק עדיף שישלם עוד קצת אחרת ישלם פעמיים.במקרים אחרים זה אולי נכון, אבל המשכורות ב KSP לא נמוכות משאר החנויות.ההכנסות ברשת גבוהות משמעותית מחנויות אחרות מה שמאפשר להם בתאוריה להעלות את שכר המוכריםייתכן וזה מה שגורם למרמור.
פורסם 2008 בנובמבר 1217 שנים מחיר נמוך = שכר נמוך ותנאים רעים לעובד = מירמור = יחס אנטיפטי ללקוחות.אני יכול להבטיח לך שבאייבורי השכר רחוק מלהיות נמוך, מנסיון אישי.
פורסם 2008 בנובמבר 1217 שנים אני שונא את KSP נתניה (ובפרט את המוכר הקבוע, אני לא יודע את שמו). אני קונה מהם רק דברים ממש זולים שלא יהיה אכפת לי אם יתקלקלו!
פורסם 2008 בנובמבר 1217 שנים אנקדוטה על המשכורות - אין לי הוכחה בדוקה, אבל לדעתי המשכורות לא נמוכות בכלל כי בסניף חיפה אני רואה את אותם מוכרים כבר שנים על גבי שנים, ומדובר באנשים שחצו את גיל שלושים. תנאים רעים בד"כ מביאים עובד למצב של חיפוש עבודה אחרת כמה שיותר מהר. פעם אחת הגעתי ואני רואה מולי בחורה היסטרית שנעמדת באמצע החנות עם ראוטר ביד וצועקת "הראוטר הזה היה מקולקל מהקופסא, בזבזתי כסף על טכנאי פרטי שיבוא ויבדוק וגם הוא קבע שהראוטר מקולקל, ואתם לא מוכנים להחליף לי אותו . אני לא יוצאת מהחנות עד שאתם לא מחליפים לי אותו !!!!!" היא פשוט התחילה להבריח אנשים מהחנות ולצרוח בהסטריה. כן, ככה מקבלים שירות בחנות הזאת, בצעקות ובהברחת לקוחות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.