עבור לתוכן

שאלה על תיבת הילוכים אוטו'

Featured Replies

פורסם

מה בידיוק הבעיה לסוע בהילוך 3 על 3000-4000 סל"ד במקום רביעי על 2000?? מה מחמם בזה את התיבה? זה בידיוק כמו קיקדאון רק שפה אתה מוריד הילוך עם כפתור ולא עם הדוושה. כמו כן אצלי באוטו יש גם מן מצב בינייים שאני לא יודע מה הוא בידיוק עושה שם אבל זה מצב כזה שבין ההילוכים... כלומר גם בקיקדאון וגם בOD הוא לא ממהר להוריד הילוך, הוא קודם מכניס למצב ביניים הזה ואז רק אם צריך עוד כוח הוא מוריד הילוך (למרות שבאמת יש לי קיק' מדורג ובקיק עד הסוף הוא תמיד מוריד הילוך)

יותר סל"ד = יותר חום, אתה מסכים איתי? מ.ש.ל :) וזה גם משפיע בדרך זו או אחרת על המחשב של ההילוכים, לא התעמקתי בזה יותר מידי.

קיקדאון עושה את השינוי הזה לזמן מוגבל ורק לקבלת כוח. להחזיק את הדוושה לחוצה הרבה זמן זה מאוד לא בריא לאוטו, במיוחד לרכבים שלא בנוים לכך (כמו רוב המכוניות..).

ה"שלב ביניים" הזה זה בדיוק העניין של הסוויצ'ים האלה. לחיצה של נניח 3/4 עומק מוריד הילוך אחד, והדבקה מוריד שני הילוכים, או משו בסגנון :)

אה ועוד משהו, אני לא מאמין שהקיק' הוא עם סוויץ' לפחות לא במכוניות החדשות. אני אומר את זה רק בגלל שבעליות רציניות לפעמים האוטו מכניס לכאילו קיק' רק בלי שאני צריך להזיז את הדוושה בכלל.

גם במכוניות ישנות - האוטו צריך כוח, אין לו כוח, מוריד הילוך וסגרת עניין. שים לב שיכול להיות שאתה לוחץ יותר חזק בלי להרגיש בכלל..

בכל מקרה, בליאנה מודל 2008 זה ככה :)

ומשהו אחרון - הכפתור של ההעברה לא קשור לידיות מודרניות או לא אלא קשור לאיך שהייצרן רוצה לייצר את הידית שלו. סתם לדוגמא שסובארו, מאזדה ופג'ו מייצרות בלי כפתור אבל טויוטה, פורד ואם אני זוכר נכון גם קאיה עדיין מייצרות עם כפתור... אין לזה שום קשר למודרניות

זה הדבר האחרון שעליו אני אתווכח איתך עליו כי זה כל כך לא משנה, אבל בגלל התיבות המודרניות שמאפשרות לך שליטה על ההילוכים (רובוטי או כל מיני דברים כאלה, שכחתי את השם של השיטה השניה המקובלת - כמו שיש באזדה ופורד נניח), המבנה של הידית השתנה בהתאם. זה כמובן לא מחייב, ובינינו? כל כך לא משנה.

אחחחחחחחח אלוהים! יום שבת אני מקבל לשבוע פולו 2006 ידנית!! איזה פינוק! שיגיע כבר! לא צריך לא OD ולא שטויות!

תתחדש, וסע בזהירות!

אז למה לעזאזל לא שמו אותו כמו שאר ההילוכים (מתחת ל D נשמע לי מקום הגיוני) וקראו לו 3?

זה באמת משנה? ברכבים אירופאיים ואמריקאים זה 1-2-3-4 (או D), וברכבים יפניים, קוריאניים וכו' זה יהיה לרוב L-2-D. זה משנה משהו?

  • תגובות 32
  • צפיות 8.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

יותר סל"ד = יותר חום אני מסכים לגמרי אבל אם הOD מעלה אותי ל3000-4000 סל"ד זה ממש לא נורא. המנוע גם ככה בנוי לסל"דים כאלה ואולי זה מאיץ שחיקה אבל שטויות בסל"ד כזה זה ממש לא משמעותי

ובנוגע לפרק הזמן, שאני עושה את זה אני גם כן לא נשאר עם זה הרבה זמן אלא נגיד רק עד סוף העלייה.

ובקשר ללחוץ יותר חזק יכול להיות אבל אני לא מאמין - לא שולל וזה גם לא כזה מהותי

אני חושב גם שלא הבנת אותי נכון בכוונה לשלב ביניים, נגיד אני עושה קיק' אז זה לא שהוא קודם מוריד הילוך אחד ואז עוד אחד. הוא קודם מעלה סל"ד על אותן הילוך (אין לי מושג איך הוא עושה את זה אבל שיהיה, ההשוואה היחידה שיש לי זה נגיד כמו להתחיל לסוע עם אוטו ידני, שאתה מעלה סל"ד יותר ממה שהוא אמור להיות יחסית למהירות) ואז אם ממש צריך עוד כח הוא מוריד הילוך. המצב בניניים לא התכוותי למצב ביניים של הדוושה אלא למצב ביניים בהילוכים. חיפשתי אתמול בספר של האוטו מה באמת הולך שם אבל לא מצאתי תשובה, הספר לצערי לא ממש טכני אלא יותר מיועד לאמריקאי המפגר שקונה את האוטו (כולל הסברים איך אתה סוגר את הפתח של המיזוג אויר :kopfpatsch: )

פורסם

שטויות מה שנאמר פה,

בעליה עדיף לך לשים הילוך שלישי מאשר שהגיר יקפוץ כל הזמן משלישי לרביעי (זה מה שיהרוס אותו, השחיקה לא החום. הוא נועד להתמודד עם חום ואין לגיר בעיה עם זה) בגלל זה כדי שלא תתוכח כל הזמן עם הגיר ותגרום לו להורי הילוך תשים הילוך שלישי ויהיה לך כח זמין כל העליה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים