עבור לתוכן

המחשב החדש הגיע, לפני ההרכבה - כמה אכזבות קשות.

Featured Replies

פורסם

ככה, אחרי 3.5 שנים עם P3 500 מסריח הגיע היום המחשב החדש שהזמנתי מPCH, חשוב לציין שעד שקיבלתי את המחשב עברו יותר מ12 ימי עבודה בניגוד ל7 להבטחת PCH, עוד בעיות איתם היו כאשר המשלוח יצא ולא הגיע. כשהתקשרתי אמרו לי שהוא מגיע תוך 48 שעות והוא לא הגיע, אתמול כשהתקשרתי לברר אמרו שיחזרו צילצול ושעתיים וחצי לא התקשרו וכשאני התקשרתי החנות כבר הייתה סגורה.

היום בבוקר (שישי) מודיעים לי חברת המשלוחים (שהם גם לא בסדר) שהמשלוח מגיע לרחוב X Y ששם זה בכלל הרחוב לקבלה ולא למשלוח, כמובן שלא רציתי לחכות כל סוף השבוע עד שאני אקבל ת'מחשב כי כבר הייתי עצבני ואני ואח שלי עשינו מפגש עם הרכב של המשלוחים (סטייל GTA) ולקחנו ממנו את החבילה מבזל, עוד חשוב לציין זה שהוא לא הסכים להגיע לרחוב שלי למרות שזה המיקום למשלוח ומה גם שזה 5 דקות נסיעה מבזל.

טוב, אז אחרי כל העצבים וההמתנה הממושכת אני בא הבייתה עם החבילה, פותח ורואה כמה דברים ש!!!! מאוד !!!! עיצבנו אותי: :AR15:

1) לא קיבלתי את כל המוצרים באריזה נפרדת אלא חלק היו שפוכים לתוך החבילה של לוח האם (עוד נסבל).

2) הזכרון TWINMOS PC3200 שהזמנתי היה זרוק חופשי בתוך קופסאת לוח האם ! והסטיק השני היה עטוף בשקית ניילון (בלי בועות אוויר ולא בשקית אנטי סטטית).

3) המעבד שכמובן כפי שאתם יודעים מגיע בקופסאת פלסטיק לא היה גם הוא מוגן באמצעי זה או אחר והוא יכול בכיף להימחץ (אני מאוד מקווה שכלום לא קרה לא, עוד לא התקנתי את המחשב).

4)המארז CHIEFTEC שהזמנתי http://www.pchardware.co.il/docs/pd-2106135099.htm בא ארוז יפה ומוגן, אבל חבל שהיו בו רק 2 מאווררים ולא 3 כמו שאמורים להיות ואני מצטט מהאתר "3 Bays, 3 Cooling fans, without P/S".

5) הזכרון TWINMOS שהזמנתי הגיע עם צ'יפים MTEC שרק לאחר הקנייה PCH פיצלו לפתע באתרם את הזכרון לפי סוגים בעלי צ'יפים שונים וכמו כן במחירים שונים, כמובן שאני קיבלתי את הזול הMTEC. (ברור שאף אחד לא מבטיח לי צ'יפים טובים אבל זה לפי דעתי בכל זאת דפיקה במובן מסוים - ולא נאמר לי שהיו הבדלים בזמן הקנייה).

6)וזאת גולת הכותרת ! לא קיבלתי את הCNPS 7000 CU של זלמן שהזמנתי ושלמתי עליו ! לא קניתי אותו בנפרד או משהו לא סיכמתי עם החברה משהו שונה הוא היה חלק ברור גדול ויפה מההזמנה שעליה שילמתי.

7)מהבוקר אני מתקשר לחברה והם אומרים לי את שעות הפיעולת ומה שחבל זה ששעות הפעילות הם עכשיו והשיחה מנותקת ואין תשובה מהחברה.

קיצר... מחשב חדש, התרגשות, שמחה וכל מה שאמור לבוא עם זה - אבל לא ככה זה צריך להיות. זה בזיון.

פורסם

חבל שהשקעת וכתבת את כל זה. עכשיו GHOST DOG יבוא ינעל את ההודעה ויתן לינק למקום שיהיה כתוב שזה לא קשור לאתר.

פורסם

גם אני רוצה להזמין מהם משהו והם לא עונים ואומרים לי את שעות הפתיחה למרות ששעות הפתיחה עכשיו באותם רגעים שאני מתקשר, וזה קרה גם אתמול.... :P:lol: :lol: :lol:

פורסם

חבל שהשקעת וכתבת את כל זה. עכשיו GHOST DOG יבוא ינעל את ההודעה ויתן לינק למקום שיהיה כתוב שזה לא קשור לאתר.

לא.

אבל אם תמשיך עם הספאם, תסמוך על זה שאני ארחיק אותך מהפורום.

פורסם

זהו לא קונים מpchw

מקום גרוע!

פורסם

אני קונה מ-PCH לי זה לא קרה יכול להיות שזה מיקרה חד פעמי

פורסם

לדעתי הכי טוב זה לוותר על המשלוח (שזה גם ככה שחיטה) וללכת אליהם ולבדוק אחד אחד מה מקבלים.

מאז שהתחלתי עם הנוהג הזה גיליתי שניצלתי ממוצרים של החזרות שנארזו מחדש (אתה אומר להם ומייד מביאים לך אחד חדש אורגינל)

והכי הכי זה שניסו לתת לי לוח אם דומה אבל לא מה שהזמנתי..

פורסם

אני קונה מ-PCH לי זה לא קרה יכול להיות שזה מיקרה חד פעמי

זה לא מקרה חד פעמי.

לי הם שלחו לוח אם וסורק (אולי עוד משהו, לא זוכר כבר מה היה שם) לכתובת הלא נכונה ואת הלוח אם הלא נכון.

עם זיגזג לא הייתה לי בעיה כזאת, הם שלחו בדיוק מה שהזמנתי ואפילו טרחו ועידכנו אותי בקשר לחיוב.

פורסם

הרשו לי לשפוך את דעתי

העובדה שאתם קונים מוצר מסוים ממותג מסוים ומקבלים משהו אחר , זה ממש לא בסדר זה אפילו בעיניי שקר, לפחות החנות צריכה להודיע לכם על שינוי ולתת זיכוי אם המוצר זול יותר...

לגבי משלוח - אף פעם לא היה הצד החזק של החנויות המפורסמות שקניתי מהן, זורקים הכל פנימה ושלום על ישראל, מה גם שהן עובדות עם חברות משלוחים גדולות ואלה עובדות עם עסקים גדולים, ככה ש5 לקוחות ביתיים עם איזה קופסא קטנה , סלחו על הביטוי, מעניינים להם את הביצה השמאלית.

מבאס לראות שככה זה בארץ וזה הזלזול שאנו מקבלים, הדרך הכי טובה שאני יכול להציע זה ללכת לחנות ולקחת ביד ולראות את מה שאתם קונים, לא לקנות על עיוור, שומדבר לא בטוח בחנויות בארץ.

זו דעתי.

Mortar תתחדש על אף המקרה..

פורסם

אני קניתי לפני איזה חודש את המחשב החדש שלי מהם וסך הכל הם היו בסדר גמור.

לקח להם שבועיים להכין אותו, ולפי דעתי לחכות שבועיים זה לא כזה נורא, תזכור, שלרוב העיקוב נובע מהייבואן.

אבל אני מסכים איתכם שהעניין של הטלפון איתם ממש מעצבן.

פורסם

הרשו לי להגיב.

ככה, אחרי 3.5 שנים עם P3 500 מסריח הגיע היום המחשב החדש שהזמנתי מPCH, חשוב לציין שעד שקיבלתי את המחשב עברו יותר מ12 ימי עבודה בניגוד ל7 להבטחת PCH, עוד בעיות איתם היו כאשר המשלוח יצא ולא הגיע. כשהתקשרתי אמרו לי שהוא מגיע תוך 48 שעות והוא לא הגיע, אתמול כשהתקשרתי לברר אמרו שיחזרו צילצול ושעתיים וחצי לא התקשרו וכשאני התקשרתי החנות כבר הייתה סגורה.

החבילה נשלחה ב-16.6.2003 ( הרחבה כאן : http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=19;action=display;threadid=40281;start=8 )

זה שזה הגיע לכתובת החשבונית, זה טעות חמורה שלנו. נעשה את מיטב יכולתינ לא לטעות כך בעתיד.

היום בבוקר (שישי) מודיעים לי חברת המשלוחים (שהם גם לא בסדר) שהמשלוח מגיע לרחוב X Y ששם זה בכלל הרחוב לקבלה ולא למשלוח, כמובן שלא רציתי לחכות כל סוף השבוע עד שאני אקבל ת'מחשב כי כבר הייתי עצבני ואני ואח שלי עשינו מפגש עם הרכב של המשלוחים (סטייל GTA) ולקחנו ממנו את החבילה מבזל, עוד חשוב לציין זה שהוא לא הסכים להגיע לרחוב שלי למרות שזה המיקום למשלוח ומה גם שזה 5 דקות נסיעה מבזל.

טוב, אז אחרי כל העצבים וההמתנה הממושכת אני בא הבייתה עם החבילה, פותח ורואה כמה דברים ש!!!! מאוד !!!! עיצבנו אותי: :AR15:

1) לא קיבלתי את כל המוצרים באריזה נפרדת אלא חלק היו שפוכים לתוך החבילה של לוח האם (עוד נסבל).

אם לשלוח כל מוצר בחבילה נפרד - עלות המשלוח תעלה פי 10 מהמחיר הנוכחי. חלק מהמוצרים מגיעים ללא אריזה מהיבואן ( OEM, BULK ) - וכך נשלחים ללקוח סופי. לשם הנוחות, מכניסים אותו לקופסא של לוח אם.

2) הזכרון TWINMOS PC3200 שהזמנתי היה זרוק חופשי בתוך קופסאת לוח האם ! והסטיק השני היה עטוף בשקית ניילון (בלי בועות אוויר ולא בשקית אנטי סטטית).

זו הצורה שהסטיק מגיע מהיבואן. אנו מנסים לעטוף אותו בשקית אנטיסטטית או שקית רגילה. לפעמים אין אפשרות לעשות את זה ( לידע כללי : בזמנו חברה גיגאבייט שיווקה באנדל לוח אם + זכרון. הזכרון הגיע ללא כיסוי בכלל, בתוף הקוספא שך הלוח.) כמובן שיש ללקוח את מלאו האחריות על הזכרון החדש, והוא יכול להחליפו במקרה של תקלה.

3) המעבד שכמובן כפי שאתם יודעים מגיע בקופסאת פלסטיק לא היה גם הוא מוגן באמצעי זה או אחר והוא יכול בכיף להימחץ (אני מאוד מקווה שכלום לא קרה לא, עוד לא התקנתי את המחשב).

בעיניין הזה לא הבנתי מה אתה רוצה להגיד.

4)המארז CHIEFTEC שהזמנתי http://www.pchardware.co.il/docs/pd-2106135099.htm בא ארוז יפה ומוגן, אבל חבל שהיו בו רק 2 מאווררים ולא 3 כמו שאמורים להיות ואני מצטט מהאתר "3 Bays, 3 Cooling fans, without P/S".

בשאלה הזו פניתי עכשיו ליבואן הרשמי, וקיבלני תשובה. במשלוח ראשון של המארזים האלו היה 3 מאווררים בתוך המארז, מאוחר יותר - זה נהיה 2. כפיצוי על הטעות שלנו - תקבל מאוורר שלישי ללא תשלום נוסף. כמובן שנתקן גם באתר

5) הזכרון TWINMOS שהזמנתי הגיע עם צ'יפים MTEC שרק לאחר הקנייה PCH פיצלו לפתע באתרם את הזכרון לפי סוגים בעלי צ'יפים שונים וכמו כן במחירים שונים, כמובן שאני קיבלתי את הזול הMTEC. (ברור שאף אחד לא מבטיח לי צ'יפים טובים אבל זה לפי דעתי בכל זאת דפיקה במובן מסוים - ולא נאמר לי שהיו הבדלים בזמן הקנייה).

לעיניין הזה כבר התייחסתי - http://www.hwzone.co.il/community/index.php?board=19;action=display;threadid=40281;start=8 . אם אתה לא מרוצה מהציפים, נשמח לזכות אותך ולתת לך משהו אחר.

6)וזאת גולת הכותרת ! לא קיבלתי את הCNPS 7000 CU של זלמן שהזמנתי ושלמתי עליו ! לא קניתי אותו בנפרד או משהו לא סיכמתי עם החברה משהו שונה הוא היה חלק ברור גדול ויפה מההזמנה שעליה שילמתי.

זה משהו שבאמת הפתיע אותי.דברים כאלה לא אמורים לקרות. כבר ביום ראשון אני אדבר עם המחסנאי שלנו, ואברר את הסיבה שהחלק לא הגיע אליך. אני רואה את התקלה הזו בחומרה רבה. תקבל את החלק אליך הביתה - המשלוח כמובן עלינו.

7)מהבוקר אני מתקשר לחברה והם אומרים לי את שעות הפיעולת ומה שחבל זה ששעות הפעילות הם עכשיו והשיחה מנותקת ואין תשובה מהחברה

היום 20.6.2003 - אנו לא עובדים. הודענו על זה למי שיכולנו, אך מתברר שלא לכולם.

עקב אירוע אישי מאוד מאוד מאוד משמח לכל משפחת ה-PCH , כל צוות החברה קיבלו יום חופשי.

קיצר... מחשב חדש, התרגשות, שמחה וכל מה שאמור לבוא עם זה - אבל לא ככה זה צריך להיות. זה בזיון.

חלק מהטענות מבוססות לגמרה - יטופלו בהקדם !

אני שוב ושוב מבקש, יש פתרון לכל דבר. אנא פנו אלי אישית ב-ICQ - ותקבלו תשובה ופתרון לכל דבר.

אני יודע שכתיבת הודעה בפורום משחררת הרבה קיטור - אבל פנייה ישירה אלי הייתה פותרת את הבעייה הברה יותר מהר, ומפנה זמן יקר שכולנו מבזבזים על הקלדה.

בברכה,

אלכס רזניקוב

PCHARDWARE

מנהל.

לצוות המנהלים : אנא קבלו התנצלותי על הבירורים וההסברים האלה בפורום, אבל יש דברים שאני חייב להתייחס אליהם.

:)

פורסם

יפה שאתה עונה ומגיב

כל הכבוד

פורסם
  • מחבר

תודה רבה מאוד על התשובה, אני מאוד מעריך את זה ואני מקווה שדברים כאלו לא יקרו בעתיד...

תרשה לי להגיב על כל סעיף

1) אני מבין את זה.

2) גם את זה אני מבין אבל בכל זאת חתיכת דבק על השקית יכלה לעזור, אני מניח שאתם לא רוצים שאנשים יממשו אחריות ישר אחרי הקנייה והצרכן על אחת כמה וכמה.

3)המעבד היה קצת משוחרר יתר על המידה... זה לא הכי טוב בעולם אבל זה אחד הדברים הפחות חשובים.

4)מבין את המקרה, ותודה.

5)לא הספקתי להציץ עוד פעם בת'ראד הזה, ושוב תודה.

6)... ERM כן טוב זה קצת עיצבן אותי אבל אני מבין שיש טעויות.

7)מזל טוב ? :smoke:

תודה על התשובה, לגבי פנייה אישית אליך לא הייתה לי דרך לעשות את זה וגם לא ידעתי איפה, והחנות הייתה סגורה.

הכוונה שלי לא הייתה לתקשר איתך דרך הפורום ואני מבין את ההשלכות של זה (גם העיסקיות ... אחרי הכל).

לגבי המשלוח... פעם מאה שזה קורה לי עם אתרים באינטרנט, אבל הבעיה הרצינית יותר הייתה עם החברת משלוח שהייתי צריך להפיגש עם השליח ברחוב, נשמע מצחיק... אבל בסוף לא קיבלתי את זה לאף כתובת והטענות שלי הן בעיקר לחברה שלא הסכימה לנסוע 5 דקות מהכתובת השנייה.

החברה באמת נראית לי בסדר ואני מקווה שזה היה מקרה חד פעמי. ולגבי המשלוחים, אני באמת לא מזמין אותם יותר, הכי טוב זה באמת להגיע לחנות ולקחת הכל שם ולעשות בירורים.

פורסם

באותו זמן שאתם מתקנים כמה טעויות באתר אלכס, תתקנו גם את זאת -

http://www.pch.co.il/docs/pd-1258488211.htm

שים לב שהזכרון הוא Pc3200 אבל בתמונה רואים Pc3700

זה יכול להטעות כמה אנשים...

פורסם

אני קונה מ-PCH לי זה לא קרה יכול להיות שזה מיקרה חד פעמי

כעקרון, גם אני חשבתי ככה - אבל מכוון שלא היה חלק של מחשב (או מחשב שלם) שלא נאלצתי להוסיף בו כסף או לוותר על חלקים - כנראה שהדבר הוא לא חד פעמי.

דוגמאות:

במחשב אחד, יש לי עדיין בעיה עם הזכרונות. כשקניתי את המחשב, הם הציעו לי להחליף ספק כי "לדעתם הספק לא מספיק חזק". כמובן שהספק היה סביר בהחלט (300W לAMD 2100, הרדיסק אחד, סידי אחד וR9500P).

מחשב שני: בהתקנת המחשב, נשרף הלוח עם והכרטיס מסך, אצלהם במעבדה. כרטיס מסך חלופי לא היה להם וכדי לא למשוך את זה עוד (שוב להזמין מהיבואן, שוב הוא ידפוק אותם וזה יקח מלא זמן?) נאלצתי להוסיף 150 שקל כדי לקבל כרטיס אחר. בנוסף לכך, הם "שדרגו" לי את ההיטסינק למשהו יותר זול, כי לא היה להם מה שהזמנתי (Volcano 9 מVolcano 7+).

באותו מחשב הזכרון היה דפוק, הפתרון שלהם: להוסיף 50 שקל ולקבל זכרון יותר מהיר.

מחשב שלישי: הזמנתי כרטיס מסך. עבר שבוע התקשרו להגיד שהגיע. התקשרו למחרת: "עשינו טעות - לא הגיע". מתי יגיע? שבוע הבא. אפשר מנהל? לא. הוא לא נמצא - אישתו בחדר לידה (מזל טוב). אחרי כמה הבטחות להתקשר (ולא התקשרו) - התחלתי לקבוע איתם לו"זים להתקשרות. "עד 12 תתקשרו, גם אם אין חדש - שאני אדע שזה בטיפול". לא עזר.

מה אפשר לעשות בנתיים? להוסיף 100 שקל ולקבל כרטיס אחר. לא הייתי מוכן (מן הסתם, זה כבר נהיה רוטינה).

בסוף לקחתי מה שיש (במקום R9100 לקחתי Gforce MX440. מהתסכול - וזה כל מה שהיה להם).

איפשהו הם מתגלים כחברת מחשבים שלא משקיעה בלקוחות שלה בכלל.. לא יודע אם אני אקנה שם שוב וזה אחרי חודש וחצי בו קניתי שם (לעצמי ולחברים) בבערך 12000 שקל.

זהר

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים