פורסם 2008 באוקטובר 1917 שנים הציעו לי עבודה בכלנית כרמון שהיא חברה שתומכת בלקוחות ווינדוס.העבודה היא לענות לטלפונים ולעזור לאנשים בתקלותהאם מישהו עבד שם פעם? או יכול להגיד לי איך התנאים והאם כדאי לעבוד שם?
פורסם 2008 באוקטובר 1917 שנים תריץ חיפוש על "סיפורי תמיכה שקרו באמת" ותבין לבד..גם השם מעורר חשדות, לא?
פורסם 2008 באוקטובר 1917 שנים השם לא מעורר שום חשד, לפי דעתי.מדובר בחברה מאוד וותיקה שבעבר הפיצה את המחשבי כף יד של Palm בישראל.
פורסם 2008 באוקטובר 1917 שנים מדובר בחברה מאוד וותיקה שבעבר הפיצה את המחשבי כף יד של Palm בישראל.ידעתי ששמעתי אליהם מאיפשהו.
פורסם 2008 באוקטובר 1917 שנים חברת OS (מיקוד חוץ?) די גדולה, מפעילה הרבה מרכזי תמיכה עבור חברות שונות. לא יודע עד כמה זה באמת כדאי. אני עבדתי שם במשך שנה באחד המוקדים. כמו בכל מקום אחד, מצד אחד יש לך שם חברה מאוד מקצועיים, ומצד שני יש לך נעליים.תנאים- תלוי לאיזה מוקד ובחוזה.האם כדאי לעבוד שם? לעבוד בתמיכה טכנאית אף פעם לא כדאי. אם אתה חסר נסיון ומוכן נפשית לכל הקטע של תמיכה בלקוחות, זה יתן לך נקודת התחלה סבירה ואפשרויות להתקדם ( תלוי לאיזה מוקד אתה הולך כמובן ). יש כמובן אלטרנטיבות טובות יותר כמו help desk פני בכל מני חברות וכו'.הכל תלוי בנסיון ובידע שלך, ולאן בדיוק אתה רוצה להתקדם.
פורסם 2008 באוקטובר 1917 שנים מחבר כעיקרון אין לי ניסון ושם אפשר לרכוש נסיון בתחום,האם לאחר שנה של ניסון יהיה אפשר לקבל תפקיד יותר טוב בשוק בגלל הניסון?(שאני ידע אם שווה להתחיל בכלל)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.