פורסם 2008 באוקטובר 1117 שנים למה בפרטי ? משהו אישי ?פשוט תרשום פה את המשפטים וכך ניראה לי שתקבל את התשובה הכי מהירה.
פורסם 2008 באוקטובר 1117 שנים בגלל ה3 נקודות האלה היית יכול לקבל עכשיו אזהרה. וזה תקף פה לגבי כולם חברים, בלי ספאם.!
פורסם 2008 באוקטובר 1117 שנים מחבר לשיעמום?, ממש לא.החלטתי לשים את זה פה וזהו, זה בהחלט אתגר למי שמחפש אחד.אנא התייחסו למילה argument כ"טיעון" ולא כ"ויכוח", ולמילה school כ"אסכולה". 1.asserted that when our understanding ponders over the existence of God it encounters nothing but contradictions; the impulses of our hearts, however, are of more value than the understanding, and these proclaim clearly to us the truths of natural religion, namely, the existence of God and the immortality of the soul.2.The Argument of Proper Basis argues that belief in God is "properly basic"; that it is similar to statements like "I see a chair" or "I feel pain". Such beliefs are non-falsifiable and, thus, neither provable nor disprovable; they concern perceptual beliefs or indisputable mental states.3.In Germany, the School of Friedrich Heinrich Jacobi taught that our reason is able to perceive the suprasensible. Jacobi distinguished three faculties: sense, reason, and understanding. Just as sense has immediate perception of the material so has reason immediate perception of the immaterial, while the understanding brings these perceptions to our consciousness and unites them to one another.[23] God's existence, then, cannot be proven (Jacobi, like Immanuel Kant, rejected the absolute value of the principle of causality), it must be felt by the mindנ.בהתרגום הוא לצורך עבודה אישית בלבד, לא לבלבל ת'שכל בנושאי דת ואמונה..
פורסם 2008 באוקטובר 1117 שנים לשיעמום?, ממש לא.החלטתי לשים את זה פה וזהו, זה בהחלט אתגר למי שמחפש אחד.אנא התייחסו למילה argument כ"טיעון" ולא כ"ויכוח", ולמילה school כ"אסכולה". 1.asserted that when our understanding ponders over the existence of God it encounters nothing but contradictions; the impulses of our hearts, however, are of more value than the understanding, and these proclaim clearly to us the truths of natural religion, namely, the existence of God and the immortality of the soul.2.The Argument of Proper Basis argues that belief in God is "properly basic"; that it is similar to statements like "I see a chair" or "I feel pain". Such beliefs are non-falsifiable and, thus, neither provable nor disprovable; they concern perceptual beliefs or indisputable mental states.3.In Germany, the School of Friedrich Heinrich Jacobi taught that our reason is able to perceive the suprasensible. Jacobi distinguished three faculties: sense, reason, and understanding. Just as sense has immediate perception of the material so has reason immediate perception of the immaterial, while the understanding brings these perceptions to our consciousness and unites them to one another.[23] God's existence, then, cannot be proven (Jacobi, like Immanuel Kant, rejected the absolute value of the principle of causality), it must be felt by the mindנ.בהתרגום הוא לצורך עבודה אישית בלבד, לא לבלבל ת'שכל בנושאי דת ואמונה..ככה יותר טוב להבין לא??
פורסם 2008 באוקטובר 1117 שנים אפילו אם ימצא פה מישהו שיהיה מסוגל לתרגם את הצופן הזה, אני לא בטוח שנהיה מספיק חכמים להבין את המשפטים האלה גם בעברית.
פורסם 2008 באוקטובר 1117 שנים .. טען שכאשר ההבנה שלנו שוקלת את נושא "קיומו של האל" היא נתקלת רק בסתירות.נטיות הלב שלנו לעומת זאת בעלות ערך רב יותר מההבנה עצמה, ואלה (נטיות הלב) טוענות בבהירות את האמתיויות של הדת, זאת אומרת, את קיומו של האל ואלמותיות הנשמהתרגום קצת צולע אבל סביר.. ;Dהטיעונים של ... טוענים שאמונה באל היא "בסיסית לחלוטין" ; זה זהה לאמירה כמו "אני רואה כיסא" או "אני מרגיש כאב".כאלה אמונות הם אמונות שאינן ניצנות להפרכה ועל כן, לא מוכחות ולא לא מוכחות; הם מתייחסות לאמונות הקשורות לתפיסה או למצבי נפש שלא ניתן לחלוק עליהן.בגרמניה בית הספר של פרידריך היינריך יעקבי לימד שהשכל הישר (ההגיון) מסוגל לתפוס את העל חושי. יעקבי הבחין בין 3 יכולות: תחושה הגיון והבנה.בדיוק כמו שלתחושה יש תפיסה מיידית של החומר כך להגיון יש הבנה מיידית של הלא חומרי, בעוד ההבנה מביאה את התפיסות\הבנות הללו למודעות שלנו ומאחד אותם אחד לשני. קיום האל אם כן אינו יכול להיות מוכך (יעקבי כמו עימנואל קנט דחה את הערך האבסולוטי של עקרון הסבתיות) הוא (קיום האל) צריך להיות מורגש ע"י השכל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.