zam פורסם 2008 באוקטובר 11 Share פורסם 2008 באוקטובר 11 בהמשך לעצות הטובות שניתנו לך...KONTAKT CHEMIE Tuner 600 לא מתאים.הוא בכלל ספריי מגעים שפותח במיוחד עבור טיונרים עדינים.WD-40 איננו שמן ואיננו מיועד לשימון אלא שיחרור מחלודה.הוא מתאדה מהר וה- "שמן" כביכול נעלם כלא היה.שמן מכונות תפירה הוא הכי מומלץ אבל ניתן להשתמש בכל שמן מכונות.קח בחשבון שבסך הכל מדובר בטיפה אחת על הציר.שמן מכונות תפירה ניתן להשיג ברוב החנויות כלי עבודה הקטנות ברחובות הצדדיים בעיר.גם גריז הוא טוב. טוב יותר להשתמש בגריז צמיגי עד נוזלי כדי שייתן סיכה טובה לציר.אני מגרז כרגע חלק מהמאווררים שלי עם גריז גרפיט.זה ניסיון שלי שהולך טוב כרגע.קיצר פעם הייתי עושה על זה עבודת דוקטורט, אבל היום ירדתי מזה.בסך הכל טיפה של שמן או נגיעה של גריז.טיפ אישי וממש לא מחייב:לפני השימון אני מנקה עם WD40 את איזור השימון, מנקה טוב טוב עם אויר כדי שלא יישאר WD40, מנקה את האיזור שוב עם אלכוהול, אויר שוב ואז שם את השמן או הגריז. בהצלחה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Director פורסם 2008 באוקטובר 11 מחבר Share פורסם 2008 באוקטובר 11 צודה , אבלשמתי כבר גריז קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liav12 פורסם 2008 באוקטובר 11 Share פורסם 2008 באוקטובר 11 חחלא מצאתי איזה משהו רע עם WD אבל כן הוא מתייבש מהר, עד כדי חודש +- שאני צריך לנקות שוב.שמן מכונות תפירה אני יקנה השבוע זה נשמע לי מצויין.תגידו, אבא שלי ספר, השמן של המכונות תספורת הוא טוב?יש לו בקבוקון קטן כזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
zam פורסם 2008 באוקטובר 11 Share פורסם 2008 באוקטובר 11 ^^^בפירוש כן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sstephan פורסם 2008 באוקטובר 12 Share פורסם 2008 באוקטובר 12 לדעתי עדיף לא לשמן בכלל.מיסבים של מאווררים באים אטומים מהחברה .בתוך המייסב יש גריז שמשמן אותו.ברגע שהמייסב מתחיל לעשות רעשים מוזרים , או שהמאוורר מסתובב חלש - הלך המייסב.שימון חיצוני יתן פיתרון זמני ולא יעיל לאורך זמן . פלוס , שימון חיצוני ימשוך אבק שיידבק לאיזור ,בסופו של דבר יגרום ליותר צרות .שימון חיצוני יביא גם צרות למאוורר תקין שעובד טוב ואתה משמן אותו "למניעת בעיות בעתיד"... :-XWD40 הוא לא שמן .לא רק שהוא מתאדה , הוא גם נוזל דוחה מים , או כל דבר אחר שנכנס בדרכו , כמו שמן למשל .לא רק שהוא לא משמן , הוא גם יגרום לגריז / שמן שקיים בתוך המייסב לצאת החוצה .כל מה שצריך זה לנקות את המאוורר ואת האיזור מאבק מדי פעם. כך גם המאוורר יחזיק יותר זמן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Bashash פורסם 2008 באוקטובר 12 Share פורסם 2008 באוקטובר 12 ממש שטויות מה שאמרת עכשיו.... כל אבל כל מאוורר מרעיש\איטי אפשר לתקן עם מעט שימון! שמייסב של מאוור ילך אתה צריך חתיחת מאוורר...בקיצור מה שאני מנסה לומר זה שבחיים לא ראיתי ולא שמעתי על מייסב של מאוורר שהלך לעולמו ו\או נשחק.שימון מוסיף המון! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
aviram20 פורסם 2008 באוקטובר 12 Share פורסם 2008 באוקטובר 12 ממש שטויות מה שאמרת עכשיו.... כל אבל כל מאוורר מרעיש\איטי אפשר לתקן עם מעט שימון! שמייסב של מאוור ילך אתה צריך חתיחת מאוורר...בקיצור מה שאני מנסה לומר זה שבחיים לא ראיתי ולא שמעתי על מייסב של מאוורר שהלך לעולמו ו\או נשחק.שימון מוסיף המון! :hizuk: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
oronluko פורסם 2008 באוקטובר 12 Share פורסם 2008 באוקטובר 12 איך שמן של אוטו? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
aviram20 פורסם 2008 באוקטובר 12 Share פורסם 2008 באוקטובר 12 אויי דירואיך שמן קנולה?ושמן זית?נו באמת!הוזכרו פה האפשרויות הכי טובות בישביל לשמן מאוררלמה אתה מפחש קיצורים חחחח?דרך אגבלא ניסיתי ולא ניראה לי שכדאי לנסות חחחחח קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
zam פורסם 2008 באוקטובר 12 Share פורסם 2008 באוקטובר 12 אין בעיה עם כל שמן מכונות (חדש כמובן ולא שרוף).שוב, מדובר בטיפת שמן כדי להחזיר למיסב את כוחו.טיפת שמן זו, לרוב, תישאר הרבה אחרי מותו של המיסב ו/או המאוורר עצמו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.