איך אפשר להוריד קובץ מהאינטרנט ישר לתיקיית יעד? - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך אפשר להוריד קובץ מהאינטרנט ישר לתיקיית יעד?


3d7

Recommended Posts

כשאני מוריד מהאינטרנט קובץ גדול (כמה מאות MB) עם IE7 בXP, אז אני אומר לו לאיפה להוריד (לדוגמה, מחיצה D). אבל, הוא מעתיק את הקובץ לתיקייה זמנית במחיצה C, ואח"כ מעתיק אותו לתיקיית יעד.

זה די מעצבן, והייתי רוצה שהוא לא יעשה את זה.

מישהו יודע אולי מה צריך לעשות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי בC איזה 5GB פנויים. אבל, קרה לי כבר שהיה לי קצת מקום בC וההורדה נכשלה באמצע, למרות שבמחיצה בה היתה תיקיית היעד היה מספיק מקום.

זה יכול לעזור להעביר את התיקייה הזמנית למחיצה D שיש לי בה די הרבה מקום פנוי. איך אני עושה את זה?

דרך אגב, אותה הבעיה קיימת גם בWinRAR. אאל"ט יש בWinRAR אפשרות לשלוף קבצים ישירות לאותה תיקייה בשיטה מסויימת, אבל אני אוהב להשתמש בDrag&Drop. יכול להיות מצב שאני רוצה לחלץ קובץ בנפח של 6GB, ואין מקום פנוי לא במחיצה C וגם לא במחיצה בה הקובץ נמצא, כך שאני חייב לחלץ למחיצה אחרת, והוא מתעקש לחלץ קודם לC. עכשיו, בעיקרון אני יכול אולי להעתיק את הקובץ למחיצה בה יש מקום ולחלץ אליה. אבל, נניח שבאותה מחיצה יש רק 8GB פנויים, וזה לא מספיק גם לקובץ המכווץ וגם לקובץ הפתוח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה! מצאתי את זה!

רק כדי שאני אדע שאני משנה את השדה הנכון, ברירת המחדל היא "C:\Documents and Settings\UserName\Local Settings\Temp" (אני מדבר על XP)? יש לי בתיקייה הזאת הרבה GB. אני מניח שאני יכול פשוט לסמן את כולם ולשלוח אותם לoblivion ללא חשש, נכון?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...