רוטר של bosch, אבקש עזרה מאנשים שיש להם ניסיון עם רוטרים - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רוטר של bosch, אבקש עזרה מאנשים שיש להם ניסיון עם רוטרים


anatoli

Recommended Posts

שלום חברים,

יש לי אומנם כמה כלים שמספיקים לי לעבודות שלי, אך אני כבר דיי הרבה זמן חושב על רוטר (למרות שלמעשה, לא יהיה לי יותר מדיי שימוש בו). מניסיון עבר שלי עם כלים של אנשים אחרים (לא רוטרים אני חייב לציין), למדתי כי כדאי ללכת על גלים איכותיים יותר. זה למה כל הכלים החשמליים שאני קונה לעצמי הם של bosch שאני רואה בה חברה טובה, ואני דואג להשקיע בכלים טובים יותר גם אם מדובר בדברים בסיסיים יחסית כמו מברגים או כלים שאינם חשמליים.

לעניין, אני עומד בפני פרוייקט או שניים אשר אם לומד את האמת, רוטר יעשה לי בהם חיים קלים הרבה יותר מאשר הפתרונות החלופיים. אומנם זה ייצא יקר יותר, אך אני גם ארוויח כלי שאני משתוקק לו הרבה זמן.

כל החברות עלומות השם ששמעתי עליהן דברים לא מחמיאים/עבדתי עם חלק מהן כדוגמת skilz, wolf, black&decked אני מוותר מראש. נשארתי עם מקיטה ובוש (אולי גם dewalt שאני לא יודע עד כמה מוצלחים). הבעיה היא שהתקציב בכל זאת לוחץ (כן כן, עדיין סטודנט) ולכן אני לא רוצה להוציא סכום גדול מדיי. ראיתי את הבוש הירוק POF1100AE. על פניו נראה כמו אחלה מכשיר, חברה איכותית, שליטה על המהירות, הספק נחמד לחלוטין, מחיר מצוין (700 שקלים). הבעיה שלי היא שאני רואה שהוא מאפשר חיבור של ראשים 1/4" בלבד, האם זו בעיה?

כיוון שלעלות לכיוון הכלים הרציניים יותר כמו ה-GOF1300 אני לא יכול בגלל תקציב, הברירה היא בין לקנות את הדגם הזה עכשיו, לבין לא לקנות עכשיו, ומתישהו בעתיד לחזור לחיפושים. לכן אשמח לשמוע דעות מאנשים שמכירים את הכלי הזה/עבדו עם רוטרים ויודעים מה אני צריך לחפש בכלי כזה (אין לי שום ניסיון עם רוטרים).

תודה,

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי נסיון עם רוטרים, אבל מהנסיון שלי עם כלים אחרים, מקיטה תמיד היו יותר טובים מבוש.

המלצה שלי, תחפש מקום שתוכל לבדוק כמה כלים של שתי החברות ותבדוק מה מתאים לך..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...