פורסם 2008 בספטמבר 1517 שנים קניתי לפני שנתיים וחצי מסך 17" של PROVIEWהחברה ממנה קניתי את המסך (מאשדוד אם זה משנה משהו) כבר כנראה לא קיימתהטלפון לא זמין והמקום כבר מושכר לטובת חנות אחרת....אני יודע שיש בדר"כ אחריות ל 3 שנים... אין לי את הטופס אחריות, אבל יש לי את הקבלה/חשבונית של הקנייה וגם על המסך יש את המדבקה של היצרן שאורמת שהמסך יותר בדצמבר 2005...אפשרי לקבל על המסך אחריות עוד ולהחליפו או לתקנו?איפה אפשר לעשות את זה? (אצל היבואן או במקום כלשהו אחר?)בתודה מראשרמי
פורסם 2008 בספטמבר 1517 שנים תלוי אם החנות שקנית ממנה הביאה את המסך הזה מהיבואן הראשי או ביבוא משל עצמה (ייבוא מקבילי).אם המסך הוא מהיבואן הראשי אז תצטרך לברר מי הוא היבואן של מסכי PROVIEW ולשאול אותם.אם יש לך 3 שנים אחריות ואתה מראה להם תעודת אחריות או קבלה אני מאמין שהם יחליפו או יתקנו לך.
פורסם 2008 בספטמבר 1517 שנים מחבר אחלהמישהו יודע אפה אפשר לבדוק מי היה היבואן?או אם אפשרי אפילו לבדוק את זה מול היבואן?מי כרגע היבואן של מסכי PROVIEW, מישהו יודע?בתודה מראשרמי
פורסם 2008 בספטמבר 1517 שנים רמי,חבל על הכסף שלך,הטלפונים והדלק יעלו כבר יותר מהמסך....תן בראש ותרביץ מסך חדש עם 3 שנים אחריות ותעשה לעצמך טובה...ואם אתה עדיין מאוד מבקש להחליף את המסך הקיים,אני עובד עם מישהו שעובד עם כמה ספרקים ויבואנים,אני אבקש ממנו לברר
פורסם 2008 בספטמבר 1517 שנים נסה לפנות אל חברת ספרינט.. תן להם את המספר הסידורי של המסך והדגם שלו והם יכולים לבדוק אם נרכש אצלם.ל PROVIEW אמור להיות שירות בבית הלקוח, אולי אפילו לא תצטרך לסחוב את המסך למעבדות שירות.
פורסם 2008 בספטמבר 1617 שנים מחבר יש לך במקרה את הטלפון שלהם?ניסיתי בכמה מקומות עם השם הזה, ברוב המקרים הטלפון לא זמין ובשאר המקרים אף אחד לא עונה...מוזר...רמי
פורסם 2008 בספטמבר 1617 שנים רמי,חבל על הכסף שלך,הטלפונים והדלק יעלו כבר יותר מהמסך....תן בראש ותרביץ מסך חדש עם 3 שנים אחריות ותעשה לעצמך טובה...ואם אתה עדיין מאוד מבקש להחליף את המסך הקיים,אני עובד עם מישהו שעובד עם כמה ספרקים ויבואנים,אני אבקש ממנו לברר+1 , ודרך אגב הוא יכול לשמש לאקווריום יפה :> כך שלא ילך סתם !
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.