חיבור ל-ADSL והקמת רשת ביתית... סיכום. - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חיבור ל-ADSL והקמת רשת ביתית... סיכום.


KamaL

Recommended Posts

שלום רב

סוף סוף אפשר להתחבר באזור שלנו ל ADSL... אני כבר מזמן מחכה לאפשרות זאת, כיוון שהקמת רשת ביתית בכבלים בעזרת ראוטר הוא פתרון לדעתי לא ממש טוב... אני מודע לסיכון להתחברות לADSL (בעיות REBACK-ים וכל מני בעיות אחרות), אבל מה לעשות...זה מה יש! נמאס לי כבר לחכות ולחכות...

ברצוני להקים רשת כזאת:

אני אתחבר לADSL בחבילת 750 KB, אקבל מודם (אני מקווה), ששמעתי שאפשר להפוך אותו לראוטר... השכן שלי הוא לקוח וותיק של נטוויז'ן, לכן הוא זה שיספק את ההתחברות לספק... המרחק בין שתי התחנות הוא מקסימום 40 מ', לכן אין בעייה מבחינה זו...

חשוב לציין שקראתי כבר הרבה על הפיכת המודם לראוטר, וכאם אני רק מסכם את כל השאלות שיש לי על מנת לעשות את "הצעד הסופי" ולהזמין את החיבור...

1) האם זה יעבור בכלל??, כלומר שהוא ישלם לנטוויז'ן דמי חיבור שלא יהיו על אותו מספר טלפון שלו, ואני אשלם לחיבור לבזק??? האם באינטרנט מהיר העניין דומה לאינטרנט ה"ישן", כלומר שאפשר להשתמש בחבילה מכל נקודה שיש בה גישה??

2) מה אני צריך עוד כדי להקים כזאת, כך שלא תהיה תלות בשום מחשב?? אם אהפוך את המודם לראוטר, האם אני אצטרך להאב או סוויץ' נוסף??? איך זה הולך???

3) האם במהלך תקופת ההתחברות אוכל לשנות את חבילת ההתקשרות שלי, ל 1.5 MB למשל???

4) אם במהלך השדרוג חלה בעיה, האם אוכל לאפס אותו מחדש?? אני יודע שזה אפשרי, אבל הכוונה היא אם הוא נתקע או מפסיק לעבוד

כל הערה או המלצה תתקבל בברכה...

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1) כן. גם באינטרנט מהיר אפשר להתחבר בכל נקודה שיש בה גישה. כמובן גישה עם אותה תשתית. למשל, גם אתה אתה משלם לספקית על 1.5Mb, לא תוכל להתחבר ל-1.5Mb אם אתה נמצא במקום שהקו ADSL בו הוא רק 0.5Mb.

2) אם אתה משדרג את המודם לראוטר, או קונה ראוטר ומחבר אותו למודם, אתה תצטרך גם HUB/Switch. את הראוטר אתה מחבר ל-Hub/Switch וגם כל מחשב אליו.

3) כן. טלפון אחד למספקת התשתית (בזק), טלפון אחד לספקית ואתה מסודר. אם אני לא טועה, אפילו אין צורך שישלחו אליך טכנאי הבייתה.

4) לא התנסיתי עם מודם סאמסונג, אבל קח בחשבון שזה יכול לגרום לבעיות..... :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...