פורסם 2008 בספטמבר 217 שנים שלום, תנו לי לשתף אתכם בשירות שאני מקבל מ K.S.P, חוויה לא נעימה בכלל האמת.-לפני כשבוע בדיוק הגעתי לרשת K.S.P עם המחשב שכולו מהם (למעט הספק והמארז), הגעתי לשם בפעם החמישית באותו שבוע (סניף רעננה) כאשר אני בכלל מתגורר בקצה השני של הרצליה.בכל הפעמים שהגעתי לחנות טענתי שהלוח אם תקול, כל החלקים במחשב (כולל הספק) חדשים למהדרין, כולם של חברות "ידועות" אם תרצו, מה שתורם להורדת הספקות לגבם.קייאפסי שמו לי את המחשב ב s&m לאחר שראו כי נפל בביתי פעמיים, עבר יום, המחשב נפל אצלהם וגם פעמיים, בכל זאת קייאספי ניסו לשלוח אותי הביתה בטענה שלוח האם\המחשב בסדר גמור, אני כמובן, התעקשתי שלוח האם לא בסדר בכלל, הראתי להם את הביצועים הירודים של המערכת ושל המעבד שנקנה יומיים לפני (E8400) הביצעוים אגב היו זהים למעבד הישן E6700, מספר משחקים הראו ביצועים ירודים, טענתי שמשהו בלוח אם תקול אף שבכל משחק אני מקבל 60-90 פריימים, משהו פשוט לא מנצל את שאר החומרה וזה הלוח!, רוצים דוגמה?, Assassin's creed עובד על 90 פריימים וזז כמו crysis על ultra high, אפילו קרייסיס בעצמו קורס אחרי 5 דקות של משחק.מכאן לשם, צעקות, הטחת ניבולי פה מצד הטכנאי של הסניף, התחמקות, טענות שהמחשב בסדר גמור...אני שואל אותכם, זה נראה לכם נורמלי?.בקיצור המחשב כבר שבוע אצלהם, רק עכשיו שולחים אותו לחיפה, ומחליפים לי לוח אם, אבל מה אומרים לי היום?, זה יקח עוד שבוע, נו טוב, כבר במילא נדפקתי.אני לרשת K.S.P לא חוזר!.אז אנא ממכם, אם מישהו מכיר חנות שמחליפה חלקים תקולים ב-מ-ק-ו-ם באזור הרצליה-רמה''ש-רעננה, שיגיד!.
פורסם 2008 בספטמבר 217 שנים תגיד תודה שלא קנית בIVORY. מה שאתה מספר פה נשמע דבש לעומת מה שהיית עובר אצלם.
פורסם 2008 בספטמבר 217 שנים כן, KSP הם חארות זבלים !! שאלוהים יקח אותם...אבל בשביל מה אתה צריך חנות שמחליפה אם הרי קנית אצל KSP אז שום חנות לא יכולה לטפל בזה...?
פורסם 2008 בספטמבר 217 שנים קניתי משם מסך ועכבר ולמזלי עדיין אין שום בעיות.חומרה למחשב לא קונים משם וזה ברור לכולם.
פורסם 2008 בספטמבר 217 שנים חנויות כמו KSP ואייבורי הם פשוט בית חרושת ענק, אין אצלם שום סיכוי לקבל יחס אישי או במקרים רבים, בדיוק את מה שהזמנת.אפשר להשוות אותם לרשת מזון מהיר לעומת מסעדה איכותית...
פורסם 2008 בספטמבר 217 שנים אין לי מושג על מה אתם מדברים כי אני לא מכירה את סניף רעננההייתי כבר שלוש פעמים בסניף ראשון לציון, ודווקא קיבלתי יחס מצויין קניתי HD, כבל HDMI (3 מטר ב-32 ש"ח!!!! - זול זאת לא מילה)מקלדת סיליקון ומשטח קירור למחשב ניידואני מרוצה מכל המוצרים, לא הייתה לי בעיה אחת עד עכשיו...אז אולי יש בעיה ספציפית בסניף רעננה, כי אני שומעת משם המון תלונות...פשוט אל תלכו לסניף ההוא, זה לא אומר שכל החברה לא טובה, לא ככה...?
פורסם 2008 בספטמבר 217 שנים אין לי מושג על מה אתם מדברים כי אני לא מכירה את סניף רעננההייתי כבר שלוש פעמים בסניף ראשון לציון, ודווקא קיבלתי יחס מצויין קניתי HD, כבל HDMI (3 מטר ב-32 ש"ח!!!! - זול זאת לא מילה)מקלדת סיליקון ומשטח קירור למחשב ניידואני מרוצה מכל המוצרים, לא הייתה לי בעיה אחת עד עכשיו...אז אולי יש בעיה ספציפית בסניף רעננה, כי אני שומעת משם המון תלונות...פשוט אל תלכו לסניף ההוא, זה לא אומר שכל החברה לא טובה, לא ככה...?חכי שיתקלקל משהו ואז תלכי לKSP
פורסם 2008 בספטמבר 217 שנים אני ואבא שלי שמכיר את קי אס פי לפני קונים בסניף תל אביב מלאאאא אבל מלאאא זמן ורק לפני לא הרבה זמן גילינו בעייה הזמננו מחשב לאמא והם פילחו את כל המאוררים ושמו לנו קירור סטוק למעבד ומארז בלי איורור אז באנו והתחלנו לריב איתם בסוף השר*****האלה אמרו לנו ועוד בטון של אחד שעושה טובה שהם יביאו לנו זיכוי... אם אתם קונים חלקים אז זה זול וטוב בקי אס פי (מעבדים וכרטיסי מסך...) כל השאר לא קניתי אצליהם מקלדת סיליקון שלוש פעמים החליפו לי אותה למקלדת פגומה קיצר אני מזדהה עם פותח התארד
פורסם 2008 בספטמבר 217 שנים לי לא הייתה בעיה כזאת איתם - יחס טוב ולא עשו בעיות עם ההחלפה.מה שכן, אחרי שנה שכח מהם...(אה ועוד משהו, בסניף בראשון החנות מסריחה. ז"א מילולית - יש שם ריח מאוד מוזר.. :-X)
פורסם 2008 בספטמבר 217 שנים סוד קטן, כל סניף של KSP זאת חברה בע"מ כל חנות "נפרדת" מהרשת ככה שאם תיפול על חנות טובה - נתניה\תל אביב השלום חנויות דיי טובות לטעמי לא יהיו לך יותר מידי בעיות. חוץ מזה אף חנות בארץ לא תחליף לך לוח אם חדש במקום, זה תמיד נשלח ליבואן. חיכיתי ללוח מפנדס וזיגזאג כמה שבועות בגלל היבואן.
פורסם 2008 בספטמבר 217 שנים KSP נתניה? ממש ממש לא! תתרחקו משם כמה שאתם יכוליםהבן אדם היחיד שם שנחמד ושמבין משהו בכלל מהחיים שלו זה המחסנאי שמספק לכם את המוצרים שקניתם.המוכר שם- ואני אומר מוכר כי יש שם תמיד את אותו מוכר- לא מבין כלום מהחיים שלואני אומר לו אני רוצה ככה וככה וככה והוא מקשקש לי שהזיכרון יעשה בעיות ואני צריך לקנות רק סטיק אחדמדבר דברים שלא קשורים לחיים מנסה לגרום לי לקנות דברים אחרים שלא רציתי בכללולכל אלו שאמרו שהם נחמדים- כנראה שההגדרה שלכם למילה נחמדות היא שונה ממה שהיא באמת.נחמד זה בן אדם שלא משקר. נחמד לא מדבר על דברים שהוא לא מבין בהם. והחשוב מכל- נחמד יעזור לכם עד שתפתר לכם הבעיה ולא מעיף אתכם לכל הרוחות כשאתם באים לנצל אחריות.KSP ואייבורי הם המכות ה11 וה12!! תתרחקו משניהם!!
פורסם 2008 בספטמבר 217 שנים לי היה קטע עם K.S.P. ת"א שסירבו להחליף לי הרד דיסק תקול במקום (אחרי שנבדק ע"י טכנאי שלהם ונמצא תקול), אני לא יודע מה מקובל בחברות אחרות אבל אני חושב שחנות שמוצאת בעצמה שהדיסק תקול יכולה לתת לי דיסק אחר במקומו (היה במלאי) ולא להשאיר אותי שבוע בלי דיסק בשביל לשלוח ליבואן
פורסם 2008 בספטמבר 217 שנים גם אני נפלתי ב- KSP וב- IVORYב- KSP קניתי הארדיסק 1TB והמחיצה (היחידה) נפלה עם כל המידע החשוב (מאוד !!! יש לציין) לאחר שבועיים (!!!) אז לקחו ממני כסף על שיחזור - 500 (!!!) ש"ח לשיחזור.ב- IVORY - קניתי מחשב (הכי זול - 1100 שקל) - כל הזמן היו לו מסכים כחולים - החליפו לי 3 פעמים לוח אם - טענתי שיש בעיה בספק - אחרי שנה וחודש הבאתי שוב את המשב על אותה בעיה - מה מצאו - יש בעיה בספק - נגמרה האחריות - קנה ספק חדש - אין ג'נרי - שילמתי 250 על הספק הכי זול שהיה שם - אחרי זה בעיות שונות - זכרונות החליפו - אחרי 3 שנים וחודשיים שוב אותה בעיה - סליחה - נגמרה האחריות - עברו 3 שנים - זרקתי על הבחור מהמעדה את המחשב - והלכתי !!!
פורסם 2008 בספטמבר 217 שנים אני לא יודע איך אנשים מגיעים לסיפורים שכאלה.לי אף פעם אין בעיות כאלה עם חנויות.אני קניתי בKSP רמת גן והחזרתי חלק שהתקלקל אחרי חודשיים.עשו RMA וקיבלתי החלפה לחדש.האנשים שם נחמדים ומבינים.לדעתי פותח הדיון ואולי אחרים שמגיעים למצבים האלה פשוט לא מוכיחים שיש בעיה טכנית עם אותו חלק.אם ילד בא אלי לחנות (לא שיש לי חנות) ואומר לי הביצועים שלי לא כמו שאמור להיות, אבל הכול נראה שעובד, אז גם יכול להיות הרבה סיבות אחרות כמו דרויירים ותוכנה ומה לא..החנות לא אמורה לבזבז יום שלם כדי לפתור תעלומות לא ברורות, או להחליף חלק שלא ברור בכלל שהוא לא תקין, רק בגלל שילד שלא מבין איך לבדוק מגיע ודורש.וגם סביר להניח שפותח הדיון או אנשים אחרים שמגיעים למצבים האלה מדרדרים מאוד מהר את העניין לוויכוח לא סימפטי.ואם כן יש בעיה ברורה בחלק מסוים אז חכו עד שיחליפו את זה אצל היבואן או היצרן.אז מה אם זה לוקח שבוע שבועיים ?אף חנות לא תחליף לכם במקום כל חלק בכול זמן ובכול מצב.פשוט תהיו סבלנים ותתחשבו גם בהם.כאיש מחשבים וותיק שמכר מחשבים מהבית לפני 10 שנים שעבד גם מול יבואנים וגם מול לקוחות, אני תמיד רואה מולי את הצד השני ואנחנו תמיד מסתדרים יפה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.