עבור לתוכן

ולנושא הנדון ביותר בפורום מחשבים כלשהוא בארץ - אייבורי

Featured Replies

פורסם

שלום.

אני קניתי כבר 3 מחשבים מאייבורי. עד היום הכל עובד חלק. אני מחליף את המחשב שלי בגלל שעבדתי בחופש ואני רוצה להשתדרג בכל זאת הוא בן 3 והוא לא ממש מהיר.

התקלה היחידה היתה שפעם אבא שלי רצה לנקות תמחשב מבפנים ושאב חלק מהלוח אם XDD ואז הוא נדפק, והוא הוחלף ללא תשלום!

אנשים בכל מקום מודאגים ומדאיגים לגבי אייבורי, אבל אחרי הכל,

הרבה יותר קל למצוא חוות דעת רעות מאשר טובות? האם אתם נוהגים לפרסם באתרי חוות דעת ביקורת טובה על מוצר שקניתם? לא, לרוב לא. אתם פשוט משתמשים בו מרוצים ושמחים.

אך כשאתם קונים משהו שטיפה לא מצא חן בעייניכם, שהוא לא הדבר המושלם בשבילכם, אתם הופכים עולם, כמיטב הישראליות...

לדעתי, להתלונן על מוצר שהתקלקל באייבורי זה כמו להתלונן שקיבלת חלב מקולקל מתנובה. קורה! אני בטוח גם שחלק גדול מהאנשים לא התנסו באייבורי וזה סתם כמה עשרות מקרים בודדים שהשפיעו על כולם בו זמנית.

על אחת כמה וכמה, בפורום מחשבים.

כמות הלקוחות שלהם מדברת בשם עצמה. אם הם היו כל כך גרועים, למה יש להם מלא לקוחות?

תפסיקו לחיות באנטי. אז קרה שלחבר של חבר של חבר שלכם קרא באינטרנט על מישהו שחבר שלו נדפק לו המחשב הרבה פעמים והמוצר לא היה טוב. אז פתאום גם אותו אדם שקרא את זה חושב שאייבורי גרועים.

הם עד כדי כך אמינים, שהם מוכנים שתעמוד לצידם ותפקח על הרכבת המחשב אם אתה לא מאמין. אבא שלי עשה זאת מסקרנות. אתם רשאים גם לקבל את האריזות של המוצרים שהורכבו במחשבכם.

בנוסף, אני בטוח שמישהו שהתנסה בעבודה בחנות מחשבים יודע, שבשביל למכור מחשב לאדם שלא מבין גדול במחשבים, צריך לייפות את הכל ולגרום לזה להיות משכנע. אז בזה הם לא יוצאי דופן. כל אחד ייכתוב על המארז שלו "מארז מפח איכותי עבה ששומר על המחשב בלה בלה בלה..", הרי זה מה שנקרא שיווק בסופו של דבר.

אז נכון שלפעמים אנשים לא יודעים מה הם קונים. בגלל שהם לא מבינים במחשבים!

בגלל זה שקונים משהו חשוב וגדול, מתייעצים עם אנשים שמבינים, בלי קשר לאיפה ומה.

אז אם אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים, ויש לכם טיפת ידע או שהתייעצתם אם מישהו שיש לו, אין סיבה שלא תצאו מרוצים.

ולגבי השירות, יש מה שנקרא שעות לחץ. אם תגיעו למעבדה בשישי בצהריים, כל עם ישראל ואשתו יהיו שם. מה אתם רוצים? שיבוא מנכ"ל אייבורי וינשק את כפות רגליכם?

מצטער על החפירה, אייל.

פורסם

היו כבר מליון וחצי דיונים על אייבורי ואיזו חנות הכי טובה ואיזו חנות הכי רעה.

אני מניח שינעלו את הדיון הזה בקרוב

פורסם

אוקיי ברני הבנו...

מחר תקבל עובד מצטיין

:yelclap:

פורסם

אוקיי ברני הבנו...

מחר תקבל עובד מצטיין

:yelclap:

חחח... ;D אחלה יציאה.

פורסם

לדעתי, להתלונן על מוצר שהתקלקל באייבורי זה כמו להתלונן שקיבלת חלב מקולקל מתנובה. קורה! אני בטוח גם שחלק גדול מהאנשים לא התנסו באייבורי וזה סתם כמה עשרות מקרים בודדים שהשפיעו על כולם בו זמנית.

על אחת כמה וכמה, בפורום מחשבים.

כמות הלקוחות שלהם מדברת בשם עצמה. אם הם היו כל כך גרועים, למה יש להם מלא לקוחות?

תפסיקו לחיות באנטי. אז קרה שלחבר של חבר של חבר שלכם קרא באינטרנט על מישהו שחבר שלו נדפק לו המחשב הרבה פעמים והמוצר לא היה טוב. אז פתאום גם אותו אדם שקרא את זה חושב שאייבורי גרועים.

הם עד כדי כך אמינים, שהם מוכנים שתעמוד לצידם ותפקח על הרכבת המחשב אם אתה לא מאמין. אבא שלי עשה זאת מסקרנות. אתם רשאים גם לקבל את האריזות של המוצרים שהורכבו במחשבכם.

בנוסף, אני בטוח שמישהו שהתנסה בעבודה בחנות מחשבים יודע, שבשביל למכור מחשב לאדם שלא מבין גדול במחשבים, צריך לייפות את הכל ולגרום לזה להיות משכנע. אז בזה הם לא יוצאי דופן. כל אחד ייכתוב על המארז שלו "מארז מפח איכותי עבה ששומר על המחשב בלה בלה בלה..", הרי זה מה שנקרא שיווק בסופו של דבר.

אז נכון שלפעמים אנשים לא יודעים מה הם קונים. בגלל שהם לא מבינים במחשבים!

בגלל זה שקונים משהו חשוב וגדול, מתייעצים עם אנשים שמבינים, בלי קשר לאיפה ומה.

אז אם אתם יודעים בדיוק מה אתם רוצים, ויש לכם טיפת ידע או שהתייעצתם אם מישהו שיש לו, אין סיבה שלא תצאו מרוצים.

ולגבי השירות, יש מה שנקרא שעות לחץ. אם תגיעו למעבדה בשישי בצהריים, כל עם ישראל ואשתו יהיו שם. מה אתם רוצים? שיבוא מנכ"ל אייבורי וינשק את כפות רגליכם?

מצטער על החפירה, אייל.

אז אתה אדם עם הרבה מזל. אייבורי מוכרים לא כי הם כאלה איכותיים, אלא בגלל שהם פונים למכנה המשותף הנמוך ביותר. הם מנצלים חוסר ידע של לקוחות ודוחפים חלקים של יצרניות גרועות במחירים זולים. הלקוחות מרוצים כי חושבים שעשו "דיל", דפקו את המערכת, חסכו כסף, לא יצאו פראיירים או במילים אחרות פשוט התנהגו כמו ישראלים טיפוסים שרק מחפשים איפה לחסוך את הכסף הקטן.

בנוסף, אייבורי מוכרים מוצרים רבים בייבוא אפור. אסביר מה זה ייבוא אפור - דמיין שאתה טס לחו"ל ורוכש שם 20 יחידות PSP. אתה חוזר לארץ ומחליט למכור את המכשירים במחיר נמוך במטרה לשבור את השוק. אז אתה מוכר ועושה הרבה כסף. פתאום אחד הלקוחות חוזר עם בעיה. מה תעשה? היבואן לא יקבל את המוצר כי הוא לא נרכש דרכו. אז או שאתה מתקן או שאתה מחליף. בכל מקרה, הכסף יוצא מכיסך. אתה תעשה הכל כדי לא להחליף במטרה לא לאבד כסף. על אותו עיקרון פועלים אייבורי. הם רוכשים המון בחו"ל ממקורות אפורים ונותנים את "האחריות". אתה, כנראה, רכשת לוח אם של MSI. לאייבורי אין בעיה להחליף את הלוח כי הם היבואנים של MSI בארץ, אבל אם היה מדובר על מסך או כל חלק אחר בייבוא אפור תאמין לי אתה תירק דם כדי לקבל אחריות.

עבדתי אצל מתחרים של אייבורי, באג. אפילו שזאת רשת יקרה, הגיעו אלינו לקוחות שאכלו חרא באייבורי והיו מוכנים לשלם יותר. אתה יודע שאייבורי, בסניף אשדוד, לא מאפשרים לבדוק פיקסלים מתים בזמן רכישת מסך? נשבע לך. הגיעו אלינו לקוחות שהיו מוכנים לשלם עוד 200 - 300 שקלים על מסך והם חיפשו חנות שהייתה מוכנה להפעיל מסך לפני רכישה. אנחנו עשינו זאת כי לא אכפת לנו. אם היו פיקסילים מתים (והיו, לפעמים), המסך חוזר ישירות ליבואן.

פורסם

חשבתי שבעלי אינטרסים שקשורים לחנוית צריכים להזדות מול הנהלה

פורסם

כמו שאמרו לך פה, יש לך הרבה מזל

לי נדפק הדיסק הקשיח ולא הסכימו להחליף אותו רק בגלל שהוא היה שרוט בצד מזה שכל הזמן העברתי אותו בין מחשבים

כבר קרה לא פעם שנתתי את המחשב לתיקון והוא חזר במצב עוד יותר גרוע ממה שהיה

הם אף פעם לא תיקנו לי תקלה במחשב. רק הרסו

פורסם

מחזק.

עד היום יצא לי לקנות מאייבורי מחשב אחד שעובד אחלה. הייתה לי תקלה לפני שנה בערך שניקיתי בספריי לחץ אוויר את השקע בספק מאבק וכמו טמבל ניקיתי ישר.

זה יצר קצר שדפק לי תזכרונות. נשארו רק יומיים או שלושה לאחריות והשארנו שם תמחשב בלי בעיות.

מסתבר שהקצר בספק דפק לי תזכרונות, אייבורי החליפו לי תלוח ושמו לי זכרונות DDR2 בגלל שלא היה להם DDR או שלא יצרו יותר, משהו כזה.

עריכה: עכשיו אני קורא פה שאייבורי זה היבואנית של MSI אז אני לא מופתע שהחליפו.

גם קניתי שם כבל 10 מטר VGA, אמא שלי הלכה לשם ובגלל שלא היה במלאי הזמנתי, תוך שלושה ימים היא הביאה את זה משם כי התקשרו אליה שהגיע.

בקיצור אחלה חברה, את המחשב הבא אני מתכוון לקנות מהם.

פורסם

אמא שלי קנתה מהם מחשב לפני כמה זמן...(הייתי איתה..)

אז ככה:

1) שבנינו מפרט עם המוכר הוא התחיל לעשות איתנו "קומבינות"...הוא הציע שהוא יתקין לי WIN XP למחשב תמורת 150 שח ניראה לי ולא יביא לי רשיון ולא שום דבר...רק יתקין לי WIN XP (ניראה לי בדרך לא חוקית.. הרי אם זה היה חוקי הוא היה מביא לי את הרשיון.. לא ככה?)... עזבו את זה שכבר מלפני חודשיים בערך לא מוכרים מחשבים עם WIN XP אלא רק עם ויסטה...אמרתי לו:"אממ חשבתי שכבר לא מוכרים מחשבים עם XP כי הוא יצא מהמדפים ומוכרים רק עם ויסטה.." ולו כמובן לא היה מה להגיד ושינה נושא.."רוצה אני יביא לך מקלדת+עכבר "מעוצבים" (היו הכי מכוערים בעולם!!!) ב100 שקל (מחברה לא מוכרת בכלל..)" חחח

2) השירות שלהם היה גרוע...ולא היה יום שישי או משהו.. לא היה לחץ..

3) אמרו שיגידיו לנו מתי המחשב יגיע דרך הטלפון והוא יגיע גג אחרי 3 ימים... עבר כמעט שבוע ואמא שלי התעצבנה כי היא הייתה צריכה את זה לעבודה..התלוננו והביאו לנו פיצוי...כמובן פיצוי בשווי "יקר מאוד"...הביאו לנו פד ג'ל לעכבר מהזולים האלה שמוכרים בכל חנות ב-10 שקל שנקרעים אחרי שבוע..

נ.ב... מה שהכי לא אהבתי זה שהם מדביקים לך מדבקה על המארז עם הטלפון שלהם בגודל של אוטובוס ואסור לך להוריד אותה... :pissed:

דניאל.

פורסם

במילה אחת ....

לנעול

פורסם

ברני ברוך הבא מה הביא אותך לכאן ;D?

בכל מקרה שתבין דבר אחד על הפורום, בנאדם שמוציא מלה טובה על אייבורי פה ומזלזל בכל אלה ששונאים אותם...בדרך כלל נגרר לת'ארד של אייבורי בעד ונגד (ויש המון נגד, לידיעתך).

פורסם

אין לי שום בעיה שאנשים ישבחו כאן חנויות כאלו ואחרות.

הנעילה כאן היא מסיבה אחת בלבד, שהתראד הזה יתדרדר ויכיל ברובו ספאם.

מי שרוצה לקרוא חוות דעות (חיוביות\שליליות) מוזמן לעשות חיפוש בפורום.

ננעל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים