עבור לתוכן

חווית קנייה מהחנות זיגזאג 2000

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

קניתי שלושה מחשבים מהם ותמיד השרות נעים וטוב, זה הכל.

גם אם נתקלתי בבעיה לא עשו לי בעיות מעולם.

רק אמרתי שיש מקום לציין גם חנויות כאלה זה הכל, אין לי אחוזים שם או אני בעל החנות.

בכל מקרה לא מבין למה יש עויינות כזאת, אולי באמת הפורום בנוי רק להודעות שליליות :lol:

  • תגובות 30
  • צפיות 3.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

ברור שזה חשוב חנות אמינה ונחמדה ומקצועית, מאשר חנות זולה ולא טובה(אתם יודעים על איזה חנות אני מדבר)

ואם היה לי עוד כמה מאות שקלים להוציא על אותו מחשב הייתי קונה משם.

אבל אם היו לי עוד כמה מאות שקלים הייתי קונה מחנות אמינה וזולה יותר מזיגזאג, לטובת שיפור המחשב

פורסם

באמת חדשה מרעישה, חנות נותנת לך בדיוק מה שהזמנת

פורסם
  • מחבר

באמת חדשה מרעישה, חנות נותנת לך בדיוק מה שהזמנת

LOL :lol:

פורסם

שימו לב שהמחירים בזיגזג הם לא למזומן, כששאר החנויות האחרות (סקאי לדוגמא) כן במזומן.

פורסם

אני בעקרון לקוח של לוג'יק. קניתי מהם כבר שני מחשבים חזקים לעצמי, מחשב חלש לאחותי, עכברים, רמקולים, מסכים. ציוד בעשרות אלפי שקלים.

סה"כ אחלה חנות.

יש לי נסיון אחד ויחיד עם זיגזג והוא: כשהזמנתי את המחשב האחרון שלי מלוג'יק, לא היה להם במלאי את הכרטיס מסך שרציתי להזמין. החלטתי לא להתפשר על כרטיס אחר, והזמנתי את אותו כרטיס מזיגזג. מדובר בכרטיס שבזמנו היה מהחזקים בשוק, ועלה יותר מ1500 שקל.

אחרי כמה שעות התקשרו אלי מלוג'יק, והודיעו לי שהם הצליחו להשיג מלאי של הכרטיס, ושאלו אם אני רוצה אותו יחד עם שאר חלקי המחשב. מכיוון שחלק מהעסקה איתם הייתה שהם מרכיבים את המחשב אצלהם, העדפתי לקבל אותו עם כל החלקים מהם.

התקשרתי לזיגזג בלב כבד, מצפה, שכמעט כמו כל חנות בארץ, הם יחייבו אותי על דמי ביטול. למרבה ההפתעה, הבחור בטלפון שמע שאני רוצה לבטל את העיסקה, לא חיכה אפילו להסבר שלי, אמר לי לחכות דקה, ביטל את העיסקה, ובכך הסתיים העיניין.

אני שוקל ברצינות לקנות את המחשב הבא שלי אצלהם, רק בגלל היחס הזה.

[br]פורסם בתאריך: 21.08.2008 בשעה 18:07:44


באמת חדשה מרעישה, חנות נותנת לך בדיוק מה שהזמנת

אני מניח שזה מגיע בתגובה לדיון שהיה פה על שריון מחשבים.

פורסם

[br]פורסם בתאריך: 21.08.2008 בשעה 18:07:44


אני מניח שזה מגיע בתגובה לדיון שהיה פה על שריון מחשבים.

אתה מסכים איתי שאם היה פה דיון על מישהו שקנה פלאפל ומצא בתוכו במקום כדורי פלאפל 5 חרגולים, ולא הסכימו להחליף את המנה או לתת לו זיכוי, ואז מישהו היה פותח דיון "קניתי בשווארמה שמש וקיבלתי מנה עם צ'יפס!" אז תוך שניה היו נועלים אותו.

אם כבר אז תפתח דיון רשמי על החנות ולא "קניתי מחשב וקיבלתי אותו יוהו".

ובכלל, אם כבר הפורום נותן במה לפידבקים על חנויות (לטוב ולרע), זה ללא ספק צריך להיות בתת פורום יעודי(פורום חווית קניה?) לכך ולא בפורום כללי.

פורסם

ובכלל, אם כבר אפשר הפורום נותן במה לפידבקים על חנויות (לטוב ולרע), זה ללא ספק צריך להיות בתת פורום יעודי(פורום חווית קניה?) לכך ולא בפורום כללי.

דווקא זה רעיון מעניין, אבל אם יישמו אותו יצטרכו מנהל פורום קפדני מאוד.

פורסם

שימו לב שהמחירים בזיגזג הם לא למזומן, כששאר החנויות האחרות (סקאי לדוגמא) כן במזומן.

אל תגיד "החנויות האחרות", כי מדובר על דוגמאות בודדות.....

IQPC/FOXPC/נעה/פנדה/זיגזג/TMS- המחירים לכרטיס אשראי, יש טיפה הנחה על מזומן.

סקיי/KSP- מחירים למזומן.

פורסם
  • מחבר

אתה מסכים איתי שאם היה פה דיון על מישהו שקנה פלאפל ומצא בתוכו במקום כדורי פלאפל 5 חרגולים, ולא הסכימו להחליף את המנה או לתת לו זיכוי, ואז מישהו היה פותח דיון "קניתי בשווארמה שמש וקיבלתי מנה עם צ'יפס!" אז תוך שניה היו נועלים אותו.

אם כבר אז תפתח דיון רשמי על החנות ולא "קניתי מחשב וקיבלתי אותו יוהו".

ובכלל, אם כבר הפורום נותן במה לפידבקים על חנויות (לטוב ולרע), זה ללא ספק צריך להיות בתת פורום יעודי(פורום חווית קניה?) לכך ולא בפורום כללי.

אתה נתפס לקטנות, תלמד לקרוא בין השורות...

מחשב שלישי מאותה חנות, המחשב הגיע מורכב בצורה איכותית, וארוז עם כל החלקים (ולא היה חסר כלום, כבר שמעתי על חנויות שלוקחות דברים)

מציין את היחס של החנות, זה שלא ניסו לדחוף לי דברים והיו מאוד סבלנים איתי.

אולי לך חשוב רק לקבל מה ששילמת עבורו וזהו, לי חשובה גם חווית הקניה והיחס.

אם לך זה לא חשוב שיבושם לך.

פורסם

היחס מאוד חשוב..

אבל הדגש שנתת היה בעיקר על כך שלא דחפו לך חלקים (לא חדש אצל חנויות איכותייות) וההרכבה והאריזה היו אחלה (גם דבר טריויאלי).

פורסם
  • מחבר

היחס מאוד חשוב..

אבל הדגש שנתת היה בעיקר על כך שלא דחפו לך חלקים (לא חדש אצל חנויות איכותייות) וההרכבה והאריזה היו אחלה (גם דבר טריויאלי).

וגם זה שקיבלתי את כל החלקים ולא לקחו לי כלום ;

וכבר ציינתי בעבר שגם כשנתקלתי בבעיה, לא מרחו אותי ועזרו לי

שלא נדבר שגם קיבלתי את המחשב לתאריך שביקשתי.

בקיצור לא משנה, תנו לתרד הזה לשקוע העויניות פה זה משהו, אבל ככה זה עם נעורים ;D

אני חושב שצריך איזה HWZONE למבוגרים

ודרך אגב בישראל של היום שום דבר לא טריוויאלי מבחינתי

פורסם

קניתי מKSP שני מחשבים ולקסיקון הקללות הרוסי לא יספיק כדי לתאר את דעתי עליהם... אני הולך לבדוק את החנות של פותח הנושא...

פורסם

אם כבר נפתח הנושא.. ועוד הודעה מעליי ליכלכו על KSP (שזה בסדר גמור מבחינתי, סתם עושה את ההודעה שלי רלוונטית יותר), אז החוויות שלי:

אני קונה ב- KSP כבר שנים רבות, 3-4 מחשבים מורכבים שונים, מצלמה, רמקולים, כרטיס קול, דיסקים קשיחים, כרטיסי זכרון וכו'. כל מה שפותח הת'רד כתב על המחשב שלו תקף לגבי כל אחד מהמחשבים שקניתי, לא ניסו לדחוף לי דברים אחרים, הכל היה מורכב בצורה טובה ועבד פיקס. פעם אחת קניתי חלקים כדי להרכיב בעצמי, ולמרבה הצער קיבלתי סטיק זכרון ולוח אם דפוקים (ארוזים וחדשים לחלוטין), ואחרי הרבה שעות של עבודה הגעתי למסקנה שהסטיק דפוק ולא ידעתי מה הבעיה השנייה כיוון שאין לי מעבדה/חלקים בבית. החזרתי להם את המחשב מורכב, שילמתי את 60 השקלים להרכבה (שממילא הייתי משלם אם הייתי רוצה שירכיבו לי על ההתחלה), הם בדקו הכל, החליפו את הסטיק והלוח, הריצו בדיקות מאמץ כמו שהם תמיד עושים, והביאו לי מחשב עובד + סיפרו לי מה הייתה הבעיה. תוך 2-3 ימים. מתוך הרבה מקרים, הפאשלה הרצינית הייתה פעם שהזמנתי ATP3 + AUDIGY 4 + XTREME MUSIC והביאו לי את הרמקולים אבל שני כרטיסי קול לא נכונים. חזרתי זועם לחנות, צעקתי קצת, החלטתי לוותר על ה AUDIGY 4 וביטלו לי את ההזמנה בלי שאלות, והביאו לי את ה XTREME MUSIC הנכון. הסבירו לי גם למה זה קרה, בגלל תיוג לא נכון של המחסן הראשי והראו לי מספר דברים במחשב. המוכרים שם קבועים, מנוסים וענייניים. חשוב לציין שמדובר בסניף קריות, ומרוב התלונות שאני שומע על KSP, אני מבין איזה סניף יוצא דופן זה. קניתי גם דיסק קשיח בסניף חיפה, אבל זה היה לפני שנים. כמובן שאיני קשור לחנות בשום אופן שהוא, ואין לי שום אינטרס מלבד לאזן קצת את התמונה לגבי חנות שאני קונה ממנה כבר שנים ומרוצה מאוד. אגב, קניתי עכשיו מחשב חדש (מפרט בצד) וגם לגביו הכל תקף.

כנ"ל לגבי אייבורי, רק שהניסיון שלי איתם שטחי ביותר. קניתי שם רמקולים LOGITECH Z5500, לפטופ MSI PR200 וסט מקלדת ועכבר MS Wireless Desktop Elite, אם כי לא נאלצתי לממש אחריות על אף מוצר. הלפטופ הגיע במספר ימים איחור וקיבלתי על כך פיצוי. שני המוצרים האחרים הגיעו מוקדם בהרבה מהצפוי, הכל עבר חלק, והמוצרים מקוריים ותקינים לחלוטין. גם במקרה זה מדובר בסניף קריות/חוצות המפרץ.

משעשע אותי שיש לי הרבה חוויות טובות מהחנויות המושמצות בארץ ;D

כתבתי רק כדי לאזן קצת את הדברים. לא חובה לשלם הרבה יותר לחנות אחרת כדי לקבל את מה שהזמנת תקין ומסודר אחרי בדיקות מאמץ. יחד עם זאת, אין ספק שאני מבין את פקטור ה"לב השקט".

פורסם

גם המחירים "הזולים" של איבורי הם פיקציה. זה נכון רק לגבי חברות מסוימות.

הנה למשל מקרה שב TMS הכרטיס זול יותר.

http://tms.co.il/product/5775

http://www.ivory.co.il/product.asp?productid=1944&CatCode=

כמובן שזה גרושים..אבל הקטע הוא שלא בהכרח צריך לפחד מלשלם יותר בחנויות שהם לא איבורי.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים