עבור לתוכן

מה אפשר לעשות עם אנשים בפורום שמתעקשים לייעץ בנושאים שהם לא מבינים בהם דבר?

Featured Replies

פורסם

אם היו נקודות זה היה הורס את הפורום.

כי אם מישהו ישאל משהו אז כולם ינסו סתם לרשום דברים בשביל נקודות .

כאן כולם עוזרים אחד לשני מתוך רצון ולא בגלל נקודות או תגובות .

אם טועים בפורום משחקים או משהו זה בסדר (אני מדבר על דברים שלא עולים כסף) .

אבל בפורום מפרטים וכאלה אם טועים אז לא נורא בכול זאת "רק" פותח התארד נדפק מזה .

  • תגובות 50
  • צפיות 3.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אם היו נקודות זה היה הורס את הפורום.

כי אם מישהו ישאל משהו אז כולם ינסו סתם לרשום דברים בשביל נקודות .

כאן כולם עוזרים אחד לשני מתוך רצון ולא בגלל נקודות או תגובות .

אם טועים בפורום משחקים או משהו זה בסדר (אני מדבר על דברים שלא עולים כסף) .

אבל בפורום מפרטים וכאלה אם טועים אז לא נורא בכול זאת "רק" פותח התארד נדפק מזה .

ברור שאפשר לסדר את המערכת כמו שצריך

1. להגביל את זה רק לפורומים הרלוונטיים

2.רק פותח התראד(שואל השאלה) יכול לתת ניקוד במידה והוא עזר לו או שלא

3.מנהלים יכולים לנקד אנשים עם תגובות איכותיות

פורסם

בסך הכול אני חושב שזה באחריות פותח התרד לבדוק את אמינות התשובות ולראות מה הוא עושה איתן ולא צריך התערבות ברוב המקרים של מנהלים. טעויות וחילוקי דעות תמיד יהיו.

אולי אפשר לשאול את אותו אדם שביקש עזרה לאחר שעזרו לו מה הוא חושב על התגובות ומי עזר לו הכי הרבה, מי נראה לו אמין וכו'.

רק במצבים קיצוניים באמת שבהם אנשים מטעים בצורה בוטה המנהלים צריכים להתערב ולעשות משהו(אזהרה, באן זמני, תמידי וכו').

סך הכול אני חושב שרוב האנשים פה יטו לסמוך יותר על תשובות של מנהלי אותו פורום מסיבה די ברורה.

פורסם

TheReaper אם אפשר לסדר את זה בצורה נורמלית אז זה יכול לעבוד .

כמו למשל שהמונה לא עובד בפורום כללי ואקטואליה .

כי אם מונה הודעות היה יכול להיות פה המון ספאם .

אבל אם כבר ניקוד אז לא ניקוד שאפשר לחלק אותו .

למשל פותח התארד יכול להביא ציון לאותו משתמש או משתמשים שעזרו לו .

כי אם יהיו נקודות אז יהיה פה סחר בנקודות בפורום.

ד"א מי בכלל אחראי על מערכת הפורומים ?

פורסם

אל לפותח הת'רד להיות אחראי על לתת ניקוד לתגובות עוזרות שכן אין הוא בעמדה המתאימה לדעת כמה העזרה נכונה ובאמת עזרה לו,

שכן אם הוא היה יודע כמה העזרה היא נכונה ועוזרת באמת, הוא לא היה צריך לפתוח ת'רד שכזה.

באופן אישי אני נגד מוד של דירוג אנשים, שכן הפורום שלנו הוא לא גיימר, והוא בכל זאת מתיימר להיות מקצועי בתחום שלו.

מאידך, אני בעד מוד לתגובה נבחרת [ע"י המנהלים] כמו שיש בanswers של yahoo.

פורסם

צריך פשוט לשנות את כל הפורום ולהפוך את ההרשמה ל כתובת EMAIL של ספקית אינטרנט שכל אחד יפחד לדבר שטויות (וכן פחד, זה מה שעושה את ההבדל)

היום יש שנותנים לעצמם את הזכאות לדבר ולטעון כנגד עובדות ועוד יותר גרוע, לכתוב פרסום במסווה של משתמש תמים. מי שמבין הבין.

*השיטה נוסתה בפורום אחר בארץ עם הצלחה מסחררת מוכחת ואני כגולש מצדיק מהלך קיצוני שכזה.

כתיבתו של הפוסט הזה מוכיחה את דבריי מבלי צורך לחזקם בציטוטים כאלה או אחרים שפותח הפוסט דיבר עליהם.

פורסם

אם תעשה דבר כזה, אתה אוטומטית מגלח את כמות המשתמשים בפורום ל 10% ממה שהיא יכולה להיות.

אצלי, למשל, תיבת המייל של הספקית תקועה כבר 5 שנים, והם כל פעם מגמגמים שמבקשים מהם לשחרר אותה.

תכל'ס זה לא מפריע לי כי אני לא משתמש בה.... אבל הבנת את הנקודה.

פורסם

נכון. כאשר 10% האלה שווים את משקלם בזהב עדיף איכות על כמות.

פורסם

נכון. כאשר 10% האלה שווים את משקלם בזהב עדיף איכות על כמות.

קראת את כל מה שהוא כתב?

לי למשל אין אפשרות לאי מייל מהספקית - אני מחובר לטכניון, אני לא סטודנט שם ואני לא עובד שם (לצערי :smile1:)

אז באיזה אימייל בדיוק אני אירשם?

אז אולי אני לא מבין הרבה במחשבים (כרגע סטודנט, אני יכול לעזור קצת בתחומים שנלמדים באוניברסיטה) אבל אני עדיין יכול לעזור, ובכל זאת אני לא אוכל להירשם, אז הנה הפסדתם מישהו איכותי :)

פורסם
  • מחבר

הכוונה שלי לא היתה לסנן אנשים מהפורום. הרי בשביל זה הפורום קיים - כדי שכל אחד יוכל להכנס ולשאול שאלות... זה רק החלק של לתת תשובות שמדאיג אותי.

פורסם

יצא, ומנהל פורום עבר במקרה בפוסט בו כתוב בולשיט, פשוט עורך את התגובה שם קו על הכתוב ולמטה כותב

"אני אדם טיפש, בור ועם הארץ, תודה לצוות HW שהעמיד אותי על טעותי".

פורסם

אני חושב שהטענה חסרת שחר לחלוטין, בשביל זה קוראים לזה "דיון",

מישהו שואל משהו, מגיבים לו במספר דעות ומתווכחים קצת

על מנת להגיע לתשובה הכי טובה ואם מישהו החליט לפעול לפי עיצה

מטעה ללא בדיקה מוקדמת, צר לי מאוד, אבל זאת בעיה שלו.

שיילמד מהטעויות בדרך הקשה.

בד"כ לכל שירשור יש יותר ממגיב אחד ולרוב מספר מגוון מאוד של דעות

(אלא אם כן מדובר בשאלה ממש ממש :bash: שלא שווה התייחסות).

לכן, אין שום צורך לסנן דעות מוטעות או לא מקצועיות, כי תמיד יהיה מישהו

שישמח להעמיד את אותו משתמש על טעותו(בד"כ יותר מכמה), בנוסף

משתמש נחרץ בתחום אחד שהוא לא מבין בו, לפעמים נחרץ בתחום

אחר שבו הוא כן מבין ואז הוא רק מועיל(לא שאני מצדיק פאנבויז שמתעקשים

כמו פרד, אבל זאת סתם זווית שונה להסתכל על דברים).

פורסם

לפעמים משתמש "נחרץ" פשוט "נחסם" ;D

פורסם

זו באמת בעיה...

בן אדם מפרסם מפרט שהכין לעצמו, המפרט ממש על הפנים, אפילו חסרים בו חלקים כמו ספק כוח וקירור למעבד כשהוא מתכנן OC.

בקיצור השאלה שלו זה: האם להזמין את המפרט והאם הוא טוב?

ישר נכנס ילד ואומר לו כן זה מעולה תזמין... אפשר להתפוצץ.

אנשים לפעמים לא יכולים לסנן תגובות לא הגיוניות כי הם לא מבינים בעצמם ופתאום נופלים לעמדה של "שופט" בין כמה דעות, לרוב ה"שיפוט" מסתמך על מי צועק יותר חזק או מתבטא ביותר נחרצות (כשזה צריך להיות הפוך אם כבר) וזה בעייתי...

למרות זאת, אין לי פתרון טוב, אולי שיטת דירוג להודעות של הגולשים, כיום מדורגים לפי ותק, יכול להיות שצריך לעבור לשיטה של "כן" או "לא" על כל הודעה של המשתמש ונשמר ממוצע של הדירוג או משהו... שווה מחשבה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים