איך היה בבגרות במתמטיקה? - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך היה בבגרות במתמטיקה?


BrAvE_HeArT

Recommended Posts

השאלה עם הcosx*cosx-4cosx והשאלה האחרונה עם הex=e2x היו כ"כ פשוטות שזה עצוב לחשוב שהן היו שאלות בבגרות... ראיתי תלמידים שאשכרה פתרו את המבחן ב20 דקות והלכו הביתה...

גם השאלה עם הוקטורים והמנסרה המעוינת היתה פשוטה עד גיחוך...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 36
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני מצטער ממש על ריבוי הסמיילים אבל אני פשוט חייב להוציא את זה

אני טיפש!!!!!!!!!!!דפוק!!!!!!! !!!!!!!מטומטם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:AR15: :AR15: :AR15: :bash: :bash: :bash: :bash: ???

??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

:bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :bash: :AR15: :AR15: :AR15:

טעיתי ב2 מתוך חמש - 1. שכחתי מינוס 2. החלפתי בין ציר אקס לוואי.

:AR15: :AR15: :AR15: :AR15: :AR15: :AR15: :AR15: :AR15: :AR15: :AR15:

***מישהו כאן אמר מועד ב'**** ::)

פחחחחחחחחחחחחחחחחח................................

לא משנה יש מועד ב'.... מה אתה אומר אני יראה אותך.?????

ומתי הוא????? 17.7?????

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

12 נראה עם אופציות ללהתבלבל וסתם מבזבז זמן

13 לעומת זאת, איכות... למי יש בעיה לגזור cosx*cosx-4cosx?

אפילו כשבודקים את המינימום מקסימום צריך לבדוק רק עם המכנה משותף שלילי או חיובי כי בתוך הסוגריים יש +4 תמיד.

14 גם היה שטותי למוות.

עשיתי את 13...ואת 15.

היה קל רצח ..

(למי שלא היה לו את תרגיל 15, זה בתוכנית הרגילה, אצלנו יש את התוכנית הלימודית החדשה...)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נקרעתי מצחוק על העיתון!

6 הכי קשה!? למה? כי הם לא למדו הנדסת המרחב...

מי שלא יודע נפח לא צריך להיות בחמש יחידות

המורים מקובעים מדי! השאלות היו לא סטנדרטיות

ומעט קשות אבל בהחלט לא "הבחינה הכי קשה מזה 35 שנה"

6 היתה שאלת מינימום מקסימום פשוטה מאוד! אפילו למדנו אותה ל 4 יח'...

אז איך 5 יחידות לא יודעים לפתור אותה?

ואגב ממש אין כאן קשר להנדסת המרחב. איך לחשב נפח של קוביה כל תלמיד כיתה ד' יודע.

בנוגע ל 3 מתוך 4 - בחינה קלה מידי ואפילו ארחיב ואומר שהיא היתה בזיון. שאלה 7 היתה קלה מידי, כנ"ל השאלה עם הסדרות , והשאלות עם הסטטיסטיקה שלא דרשו שום ידע אמיתי בסטטיסטיקה.

ו ה 1 מתוך 4 היתה בזיון אמיתי!!!

סיימתי אותה לאחר רבע שעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

6 היתה שאלת מינימום מקסימום פשוטה מאוד! אפילו למדנו אותה ל 4 יח'...

אז איך 5 יחידות לא יודעים לפתור אותה?

ואגב ממש אין כאן קשר להנדסת המרחב. איך לחשב נפח של קוביה כל תלמיד כיתה ד' יודע.

בנוגע ל 3 מתוך 4 - בחינה קלה מידי ואפילו ארחיב ואומר שהיא היתה בזיון. שאלה 7 היתה קלה מידי, כנ"ל השאלה עם הסדרות , והשאלות עם הסטטיסטיקה שלא דרשו שום ידע אמיתי בסטטיסטיקה.

ו ה 1 מתוך 4 היתה בזיון אמיתי!!!

סיימתי אותה לאחר רבע שעה.

אבל למה להתלונן? ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

6 היתה שאלת מינימום מקסימום פשוטה מאוד! אפילו למדנו אותה ל 4 יח'...

אז איך 5 יחידות לא יודעים לפתור אותה?

ואגב ממש אין כאן קשר להנדסת המרחב. איך לחשב נפח של קוביה כל תלמיד כיתה ד' יודע.

בנוגע ל 3 מתוך 4 - בחינה קלה מידי ואפילו ארחיב ואומר שהיא היתה בזיון. שאלה 7 היתה קלה מידי, כנ"ל השאלה עם הסדרות , והשאלות עם הסטטיסטיקה שלא דרשו שום ידע אמיתי בסטטיסטיקה.

ו ה 1 מתוך 4 היתה בזיון אמיתי!!!

סיימתי אותה לאחר רבע שעה.

בכול מקרה שאלה השישת בדרך כלל אינה מוצגת כך היא קצת יותר מבלבלת בשביל 5 יח' (עקב שהיא באה מילולית יותר מהרגיל ) היא באה בדרך כלל לסטודנטים יותר מאשר לתלמידים. מתלמידים מצפים ידיעה בחומר מאשר הבנה מעמיקה הם לא צריכים שתדע את החומר מילולי ושתסיק מכך מה רוצים ממך דורשים זאת מסדודנטים ממדעים מדויקיים עקב שהמידה אינו תמיד בא בצורה מפורשת יחסית אלה גם מפסקה מסויימת שאינה כול כך ברורה ... למשל הקטע עם המחיר הוא יחסית קטע מחשיל כי הוא אינו קשור ישירות לשאלה ויחלו לתת מחיר לא אחיד ולב דפקה אחיד כמו הפעם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...