פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים תגיד להם שיש להם עד יום שישי לספק לך את החלקים, ואם חסר להם משהו אז אתה רוצה זיכוי מלא והחזר כספי על המוצר ללא שום קנסות.תאיים שאם הם לא יפתרו את הבעיה שכבר עברה את גבול הסביר, אתה תלך ביום ראשון בבוקר ותקנה מחשב ממקום אחר.ואם לא תקבל את כל הכסף חזרה אתה תגיש נגדם כתב תביעה.בתביעות קטנות אפשר לזכות מהר ובקלות כל עוד שאתה דורש מעט, השופטים שם נותנים משקל רב לתביעות שמבקשות פיצוי על נזק אמיתי ללא עוגמת נפש ושטויות כאלה.
פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים אהה . . . אני משתתף בצערך.אני יודע שזה 14 ימי עסקים.אם היה דין ודברים לגבי חלקים מיוחדים - זה היה אמור להיות בכתב. אם זה לא היה רשום בכתב עליהם להחזיר את כל הכסף - אלא אם כן רשום בתקנון שלהם (חפש באתר) משהו שונה או בסיכום שלך איתם.את שאר התגובה שלי כבר רשמת לי בעצמך ידידי. מניסיון לומדים.
פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים מחבר ^^^אז מה אני יכול לעשות עכשו?אלכס?אני יודע שאתה מאוד מבין בנושא, בקניית מחשבים וכו' וגם עבדת בעבר בחנויות וכו'.תוכל להסביר לי בפרטי פרטים מה לעשות וכיצד לנהוג?
פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים זה פשוט מאוד, האם אתה רוצה לסמוך על החנות הזאת במקרה של בעיות אחרי קניה / אחריות / מה לא ?אני אישית לא, וגם אישית לא הייתי מחכה יותר משבועיים למחשב חדש.מה לעשות ? לגשת לשם ולדרוש על המקום ביטול עסקה, לא מייל לא טלפון לא כלום.
פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים להיפך! אני חושב שמחובתך לפרסם באיזה חנות מדובר ואין בזה שום בעייה! זכותך להעביר ביקורת ואין בזה שום הוצאת דיבה.אתה רק יכול לעזור לאנשים לא להיכנס למצב כמו שלך.
פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים לא צעד חכם עד שהוא מתחיל להתעסק עם תהליכי ביטול עסקה מתקדמים. מה האות הראשונה של החנות ?
פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים לכולם - 14 ימי עסקים משמע ראשון עד חמישי משמע שבועיים ועד יום רביעי(כולל) של השבוע השלישי מיום ההזמנה וקבלת אישור על כך בכתב(פקס או אימייל קביל). לא שבועיים כמו שנהוג לחשוב על "14 יום".תשמע, כל זה מיותר.אתה לא ילד קטן שזורק כזה סכום לחנות והם אמרו לו דבר אחד ועשו דבר אחר.אל תכתוב פה כלום לגבי החנות כרגע. מה שכתבת להם אמור להספיק.חנויות נפגעות יותר מפרסום רע מאשר צעקות של לקוח אחד מאוכזב. המועצה לצרכנות יכולה לייעץ לך וגם לטפל בזה.http://www.consumers.org.il/?catid=%7BBF388BEC-2998-46C9-936D-A0F715AAED0B%7Dאו האתר תלונה, לחץ על החנות>הוסף תלונה, היא ברשימה.http://tluna.co.il/companies/category.asp?catID=46בית משפט לתביעות קטנות. שים לב, שמה הסכום עד 16,700 ככה שאולי את המקדמה תוכל להציל ככה.http://www.moital.gov.il/NR/exeres/1A0A7AB5-68D4-4739-801D-44390FEE7A39.htmאני ממליץ לך לגבות כל התכתבות עם החנות למקרה שהדבר יגיע לידי ביטוי מעשי של תביעה.ובסוף, תפרסם פה את החנות, את הסיפור ותשנה את הכותרת.נ.ב - אל תשמיץ ואל תעשה טעויות. תביעת דיבה היא לא צחוק והאתר הזה חווה את זה מהם . ציון עובדות הוא מקובל. השמצה - לא.
פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים מחבר תודה על העצות כולם!אני אחכה לתגובה רשמית שלהםיש עוד דברים שאני יכול לעשות?מישהו התנסה בדברים כאלו ויכול לעזור לי בבקשה?או סתם לתת עצות?
פורסם 2008 באוגוסט 517 שנים תודה על העצות כולם!אני אחכה לתגובה רשמית שלהםיש עוד דברים שאני יכול לעשות?מישהו התנסה בדברים כאלו ויכול לעזור לי בבקשה?או סתם לתת עצות?תשתה הרבה מים ותתחיל להניח תפיליןנ.בלא יודע מי החנות אבל נשמע כאילו מורחים אותך חבל על הזמן
פורסם 2008 באוגוסט 617 שנים דוגמא קלאסית לישראלי שרק צועק וזורק איומי סרק. המסך תקוע במכס, מה לעזאזל אתה רוצה שהם יעשו? יארגנו צוות קומנדו ויחלצו את המסך? המכס עובד לאט ויש עוד סחורות חוץ משלך. אתה לא היחיד שמזמין מחו"ל. וכן, מסך יכול להיתקע חודש במכס ואפילו יותר. לעזאזל, הספרים שלי נתקעו כמעט חודשיים במכס. איומי סרק בתביעה לא מזיזים לאף אחד. ואם הבעלים של החנות עורך דין אז עם התביעה שלך ינגבו את הטוסיק. חבל על הנייר.
פורסם 2008 באוגוסט 617 שנים מחבר ^^קודם כלמי אמר שאני רוצה להגיע לתביעה?!אני רוצה את המחשב.מצידי לחכות עוד כמה ימים - בסדר.אבל,יש גבול, לא?ואם יקח עוד חודש, גם צריך לחכות? ועוד חודשיים?עברו בדיוק (נכון להיום) כ5 שבועות מאז שהזמנתי!הזמנתי ב 5.7.2008לא מספיק זמן?!
פורסם 2008 באוגוסט 617 שנים נ.ב - אל תשמיץ ואל תעשה טעויות. תביעת דיבה היא לא צחוק והאתר הזה חווה את זה מהם (והבעלים גם עורכי דין). ציון עובדות הוא מקובל. השמצה - לא.כל עוד הוא אומר אמת הוא לא צריך לפחד. השמצה זה לכלוך שקרי... מה לעשות שיש לכלוך אמיתי בעולם ועליו אפשר ורצוי לדבר חופשי.
פורסם 2008 באוגוסט 617 שנים מחבר העבודות הן פשוטות מאוד אני הזמנתי המחשב ב 5.7.2008 מאז כל פעם אומרים שלי שמגיע פה ומגיע שם, אבל מחשב עוד לא ראיתי (ותאכלס מה משנה תירוצים ומה אומרים?!), מחר יגידו החתול אכל את המעבד ומזמינים לך חדש, תחכה "רק" חודשיים, אז זה בסדר?! העובדה היא שעד היום לא קיבלתי שום מחשב. חד וחלק. וזה אחרי ששילמתי את המקדמה (בדיעבד הייתי משלם פחות, או בכלל קונה חלקים שונים במקומות שונים מאשר "לשים כל הביצים בסל אחד")
פורסם 2008 באוגוסט 617 שנים אוקיי. עכשיו זה מעצבן. מאד מעצבן. אבל אני לא יודע מה תוכל לעשות. אם הבעלים של החנות עורך דין אני בטוח שהוא ניסח תקנון מאד נקושה עם חסינות לתביעות. אני הייתי דורש מחשב עם מסך חלופי. אחרי שהמסך יגיע תחזיר את המסך של החנות.
פורסם 2008 באוגוסט 617 שנים מצטער לשמוע :-\תתקשר אליהם, תדרוש במיידית לראות את החלקים שהגיעו, אם לפחות 2/3 ממה שהם אמרו שהגיע ונמצא במלאי באמת נמצא ואתה יכול לראות אותו במו עיניך בחנות, תקבע להם דד ליין, לדעתי אל תצעק, אבל תיהיה רציני ותשדר להם "אוירה" של "אני עומד על שלי".אם לפחות 2/3 מהחלקים שהם אמרו שהגיעו ונמצאים במלאי, לא באמת נמצאים ו/או לא מוכנים להראות לך אותם, פשוט תבטל מיידית את העסקה, פה אולי אתה יכול קצת להרים את הקול.בהצלחה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.