עבור לתוכן

הזמנת מחשב ולא הגיע לאחר חודש של המתנה, דיברו איתי והרגיעו אותי :))

Featured Replies

פורסם

עדכון: לקרוא עדכון בסוף ההודעה, הכי חשוב.

שלום

אני לא יודע מה הזמן התקין שבו מחשב אמור להגיע

אבל

הזמנתי מחשב(טוב מאוד ויקר!) לפני חודש (ואולי טיפונת יותר)

מחנות מאוד ידועה - שכרגע אני לא רוצה לפרסם את שמה, אך בהחלט מי שרוצה יכול לשאול אותי בפרטי, או שאפרסם פה בהמשך (או בפורומים מתאימים אחרים)

החנות הבטיחה לי שהמחשב בגלל החלקים המורכבים וכו', יגיע תוך שבועות ספורים.

(3-4)

כאשר המסך שהוא הזמנה מיוחדת מארה"ב יגיע תוך חודש.

כאמור

עבר כחודש, כאשר במהלכו דברים מסויימים כמו מארז שאמרו לי "כן כן יש את זה במלאי, ויש ליבואן וכו'" לא הגיע ולא יגיע!

(הוחלף למשהו אחר)

המעבד - גם אמרו שיש במלאי ותוך שבוע מגיע וכו' - עד היום לא הגיע!

כנ"ל גם לגבי כרטיס הקול.

לגבי שאר החלקים טוענים שהגיע - כמה נכון אני כבר לא יודע ולא מאמין או סומך עליהים.

מן ההתחלה אמרו לי שרוב הדברים יש במלאי וכו', ורק המסך יקח זמן ושאר המחשב יגיע מהר מאוד, ומקסימום נביא לך מסך אחר כך ועוד כל מיני תירוצים וסיפורים (שאני האמנתי כמובן)

עד כה לא ראיתי דבר מן המחשב!

כמו כן

אמרו לי שאם אני רוצה, יביאו חלקים אחרים בנתיים וכשיגיע ישימו את מה שהזמנתי וכל מיני קשקושים כאלו!

לא מעניין אותי האמת

אני הזמנתי משהו, שילמתי מקדמה, מחכה פול זמן וכלום!

שילמתי מקדמה על המחשב (כ10 אחוז, קצת יותר שלמתי אם כי הם דורשים 10 אחוז)

השאלה שלי

מה אני יכול לעשות עכשו?

ואם אני רוצה לבטל הכל אם יחזירו לי את הכסף?

והאם יש איזה שהוא משהו שאני יכול לעשות בנידון לזרז או לקבל כסף ולבטל או לא יודע מה?

מבקש את העצות ועזרה שלכם לגבי הנושא.

עדכון:

דיברתי עם החנות

עד כה נשמע שיש להם כבר כמה דברים כמו הכרטיס קול שהגיע

הבעיה העיקרת היא המעבד :(

עדכון:

אמרו לי שהמעבד בדרך ממש בקרוב, וכבר עד סופ"ש יהיה אותו

וכנל לגבי שאר הרכיבים

רק המסך מתעכב

נראה שהם לא כאלו רעים, וכל מי ששלחתי לו בפרטי שם או רצה שם, אני מבקש התנצלות מן החנות, ובסופו של דבר מאמין שיצא רק לטובה (מקווה - כשיגיע סופית המחשב אני אעדכן)

עדכון נוסף וחשוב!

התקשרו אליי היום מן החנות, הסבירו הכל לפרטי פרטים.

אמרו שיפצו אותי על כל הזמן שחיכתי וכו'

אמרו שהרבה לא היה באשמתם אלא בגלל שהזמנתי רכיבים שלא היו בארץ (לדוגמא מעבד QX9770), ושלרוב לא מזמינים ולקח זמן רב עד שהמוצר הגיע על ידי הספק.

והם עושים ככול יכולתם לספק את המוצרים.

סה"כ יצאו בסדר גמור!!!

אני ממליץ על החנות בחום רב!

לומרות הכל, ולומרות התחושה וכו', הם ירכיבו את המחשב, ותוך ימים ספורים (תחילת שבוע הבא כנראה) הכל יהיה אצלי.

כבר יש להם כל החלקים פרט למעבד (שכבר בארץ ודרכו לחנות) והמסך (שגם בארץ כבר ובדרכו)

תודה לכולם על העזרה!!!

וכנראה שלומרות הכל יצא לי אחלה מחשב ואני הולך להנות מאוד :)

עריכה:

המחשב הגיע !!!

יצאו סופר בסדר

שמח מאוד שקניתי שם

ותמונות:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=291245.840

  • תגובות 88
  • צפיות 7.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אמרו לך לפחות מתי החלקים אמורים להגיע? חודש לחכות זה קצת הזוי(אם כי אני לא יודע איזה מפרט לקחת רק רשמת שהוא יקר)

נראה לי תחכה שבוע ותראה איך הענינים זזים אם תראה שהם עוד פעם מתחמקים הייתי מבטל את הקנייה

פורסם
  • מחבר

זהו

השאלה האם אני יכול לבטל את ההזמנה?

לפי החוק לא תהיה בעיה וכו'?

כלומר

יחזירו לי הכסף כולל המקדמה?

זה לא מחשב של 4 אלף, אלא 20 ומעלה

(כולל ציוד היקפי וכו')

אז שילמתי מקדמה מכובדת.

ולא מוכן לותר עליה גם כן.

מי שרוצה אין לי שום בעיה בפרטי לתת את שם החנות

פורסם

חתיכת מחשב בטח קנית, ממה שאני יודע אתה יכול לבטל את העסקה במסגרת 14 ימים מיום קבלת המוצר, אבל עדיין לא קבלת אותו...

אפילו אם תבטל עכשיו אני חושב שתקבל איזשהו קנס (ואין לי מושג באיזה גובה הוא יהיה) על כך שבטלת את העסקה.

אם הם מנפנפים אותך כבר חודש שלם ולא כל החלקים הגיעו לחנות זה די מחשיד, ומה הם אמרו לך בקשר למה החלקים לא הגיעו לחנות?

פורסם
  • מחבר

מה אמרו?

מה לא אמרו?!

לגבי מסך - אמרו שמגיע מארה"ב וטיסה וכו'

טוב בסדר

ולפני איזה שבוע וחצי כבר אמרו שהגיע (סוף שבוע לא שעבר, אלא לפני) ותקוע במכס וכו'.

כמה זמן מסך יהיה במכס?!

חודש?!?!

אנשים הזמינו למבורגיני והיא לא במכס כל כך הרבה זמן!!

מעבד - אמרו שאולי יש הנחה אז מחכים וכו', ובסוף אין הנחה, ובעצם ליבואן אין בארץ וכו'.

כמובן שסופו של הסיפור שכרגע אין מעבד ולא רק שאין, אלא אפילו אם להם תאריך לתת לי

בקיצור

הרבה סיפורים

מה שמצחיק - אמרו לגבי מקלדת שאני לא יכול לבטל (שרציתי אולי לשנות איזה שבוע אחרי הקנייה) ועכשו לפני יומיים בכלל אומרים לי שאין להם אותה עדיין.

מעניין מה יגידו מחר

שלא הגיעו המאוררים של המארז?!

פורסם

חחח :lol: איזה תירוצים, בהחלט מצער לשמוע

אני הייתי צועק על בעל החנות/סניף שאם לפחות לא תקבל חלק מהציוד שהזמנת תבטל את ההזמנה או שכמו שאמרתי לך תן להם מקס עוד

שבוע ותראה איזה סיפורים הם ימציאו הפעם...

פורסם

לדעתי אתה צריך להתקשר לבעלים של החנות לדבר איתו להגיד לו תשמע זה לא בסדר מה שאתם עושים ואני לא מוכן שתמשיכו למשוך אותי.

אתם מבטיחים לי כבר חודש את המחשב כל פעם נותנים לי תירוצים אחרים. אני לא מוכן להמשיך לחכות כ"כ הרבה זמן ואני רוצה לבטל את ההזמנה.

הוא בטח יגיד לך לא לא וזה תוך שבוע זה מגיע. תגיד לו אתה מתחייב שתוך שבוע זה מגיע? ואם זה לא מגיע תבטל את ההזמנה ואם לא יתנו לך תאיים בתביעה כי מצד אחד הם לא עומדים בחוזה אז הם לא יכולים לאסור עליך לבטל.

פורסם
  • מחבר

לדעתי עד סוף השבוע זה די והותר!

בכל מקרה

גם לא מעוניין בסיפורים - אני קונה מחשב או סיפורים?!

מבחינתי שיגידו שהחתול אכל את המעבד, מה זה מעניין אותי בתור לקוח?!

אני צודק או לא?

הזמנתי מוצר

מוצר שאולי הוא יקר, אבל זה מחשב, לא איזה מכונית ספורט שצריך ייבוא מיוחד ואישורים וכו'.

יכולתי להזמין בעצמי כל חלק וחלק מEBAY (ולשלם מיסים גבוהים - לכן ויתרתי על זה, וגם אחריות בעייתי), והייתי מקבל עם משלוח הכל כולל הכל תול שבועיים גג!

בעבר הזמנתי לדוגמא כרטיס קול

קיבלתי אותו תוך שבוע מארהב!!!

להגיד שמעבד לוקח לו כול כך הרבה זמן?!

זה הדבר שהכי קל לעלות הכי למטוס ולשלוח, אפשרי תוך שלושה ימים גם להביא אותו מכל מקום בעולם.

ממש לא מבין את זה

תסלחו לי

אבל לא מבין!

לדעתי אתה צריך להתקשר לבעלים של החנות לדבר איתו להגיד לו תשמע זה לא בסדר מה שאתם עושים ואני לא מוכן שתמשיכו למשוך אותי.

אתם מבטיחים לי כבר חודש את המחשב כל פעם נותנים לי תירוצים אחרים. אני לא מוכן להמשיך לחכות כ"כ הרבה זמן ואני רוצה לבטל את ההזמנה.

הוא בטח יגיד לך לא לא וזה תוך שבוע זה מגיע. תגיד לו אתה מתחייב שתוך שבוע זה מגיע? ואם זה לא מגיע תבטל את ההזמנה ואם לא יתנו לך תאיים בתביעה כי מצד אחד הם לא עומדים בחוזה אז הם לא יכולים לאסור עליך לבטל.

העניין הוא שאין פה ממש חוזה, זה לא שרשום בקבלה "בתאריך 1.8.2008 המחשב יהיה אצל הלקוח"

כלומר יש אולי מילים שאמרו בע"פ

אבל אין לי ממש הסכם על דף ונייר חתום וכו'.

יש לי קבלה על המקדמה (שילמתי בערך פי שתיים יותר ממה שצריך - כלומר שילמתי 20 אחוז לומרות שביקשו רק 10)

ואת המפרט עצמו שהתחייבו לספק (שמאז קצת שניתי, ממש קלות, כמו נניח קצת יותר זכרון, תוספת של GAMEPAD ושינוי מארז - בגללם! שלא מסוגלים לספק המארז המקורי)

אני ממש בעצבים על זה!

אני בעצבים בעיקר כי שבוע שעבר עוד אמרתי "נו טוב, לא הגיע, יגיע שבוע הבא"

ואז דיברתי איתם

ואמרו "כן כן התכנון הוא שבוע הבא וכבר יש הכל וכו'"

ואמרו גם "המארז החלופי אפשרי להשיג תוך יום יומיים וכו'"

ועכשו שוב דוחים את זה, ככה שהמסך רק יגיע (אולי) בשבוע הבא באמצע שבוע, ומעבד וכרטיס קול בכלל לא יודעים מה איתם וכו'

פורסם

תשמע, אתה צודק במאה אחוז, תתקשר אליהם מחר ותן להם דד ליין - נגיד עד עוד שבוע, אם המחשב לא מסופק עד אז, שיגידו יפה שלום לכסף שלך.

איזה חנות ד"א?

ותרשום את המפרט שהזמנת, נשמע מעניין מפרט ב20k.

פורסם

אני גם חושב שאתה צודק.

ובדר"כ חנויות מתחייבות שתוך 14 יום המוצר אצלך וכאלה... הם לא יכולות למשוך אותך ככה חודש.

פורסם
  • מחבר

לא משנה כרגע החנות - אני יענה בפרטי, לצערי כבר עברתי את המגבלה הטיפשית שיש פה באתר שאי אפשר יותר מ10 הודעות בשעה.

בכל מקרה

חנות מאוד רצינית וגדולה וידועה.

(לא חנות של פינת רחוב כזאתי)

ולגבי מפרט, זה ממש לא מה שמשנה.

בדיעבד לא הייתי מזמין גם בחצי מזה.

סתם לא קיבלתי כלום ובזבזתי את הזמן לחכות.

אני מקווה שעד סופ"ש יגיע, אם לא, אז יום שישי אני לא עובד והולך לחנות ומבטל כל הסיפור, עושה כל השיחות ובירורים שאפשרי ומקווה לקבל בחזרה כמה שיותר מן הכסף שלי.

אבל באמת שזה פשוט מרתיח :bash:

פורסם

תתחיל לאיים בתביעות ותן להם דד ליין שהגעת המחשב שאם לא יגיע עד אז תבטל את הההזמנה ותדרוש החזר כספי מלא(כמובן ..).

ואגב הצעה, בכותרת תכתוב את נושא התרד שאתה פותח ובתוכן(בהתחלה נגיד בכוכבית תרשום שאתה לא בטוח שזה קשור לפורום וכל זה ככה יהיה יותר נוח בקריאה של הנושאים בפורום.

תחשוב שכל אחד שהיה נותן כותרת כמו שלך, זה לא היה נעים להיכנס לפורום כזה.

פורסם

מזא"ת הגבלה של 10 הודעות לשעה?

אתה באמת צריך לעשות עם זה משהו.

לדעתי תדבר איתם מחר תגיד להם אם את סוף השבוע המחשב לא מגיע אני מגיע לבטל את ההזמנה, זה לא יתכן שעברו 4 שבועות וכל פעם אתם אומרים משהו אחר.

פורסם
  • מחבר

כן זה מה שכבר שלחתי להם במייל.

אמרתי ככה:

" לא מעניין אותי עם המסך במכס או לא יודע איפה, מבחינתי אני קובע זאת כעובדה שאם עד סוף השבוע המחשב לא מגיע, אני מבטל את כל ההזמנה"

נראה לי שזה חד וחלק ודי ברור, לא?

ולגבי אנשים ששואלים אותי פה - מצטער, האתר מגביל הודעות פרטיות, אי אפשר לשלוח יותר מ10 לשעה.

אז או שארשום מחר או אני לא יודע מה (או שבעלי האתר פה יתקנו את זה ;D )

פורסם

אני מאוד מקווה שכל ההשקעה וכל הזמן שבזבזת לא ירד לטמיון אחרי הכל לא כל יום יש 20K לבזבז על מחשב

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים