פריסת ADSL בפריפרייה... האם יש תקווה??? - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

פריסת ADSL בפריפרייה... האם יש תקווה???


KamaL

Recommended Posts

שלום רב..

כמו הרבה אנשים פה, אני גר בפריפריה, לכן אני לא יכול להתחבר ל ADSL.....

שמעתי הרבה על חסרונות החיבור הזה של , וקוויתי שכאשר יכנסו הכבלים לשוק, " הכל יסתדר"...

אבל מהא התברר שהעתיד לא כל כך וורוד, כי מחירי הכבלים לא יהיה כל כך טוב, וגם החיבור עצמו, זה לא משהו.... אז אין הבדל ניכר בין שני החיבורים..

מה שמאוד הרגיז אותי היא העובדה שאני יכול להתחבר ל "טכניון" כספק ל ADSL, לכן חיבור ה ADSL כך יוצא ממש זול!! רק 99 ש"ח בחודש, כי חיבור כזה הוא חינם!!!

אבל כמובן, אין באזורנו אפשרות חיבור ל ADSL...

לכן השאלה שלי היא, האם בכלל תאפשר יום אחד חיבור ל ADSL במקומות כמו אזורנו???? כל הזמן אני בודק באתר אם אזורנו כבר תומך ב- ADSL, אבל הכל לשווא....

האם יש תקווה?????

תודה רבה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מדובר כאן בחסרון ספיציפי בגלל ה ADSL של נזק... אלא מדובר בחסרון משמעותי וספציפי של הטכנולוגיה הזאת, xDSL.

כלומר, המרחק האווירי בין משתמש בציוד הקצה לבין המרכזת קריטי לאמינות תעבורת הנתונים בקו (ייתכן שאע"פי המרחק האווירי, הכבל אשר עובר דרך מס' השכונות עובר פיתולים ואירוכים נוספים אשר בפועל, מקשים על איכות תעבורת הנתונים ומגדילים את המרחק).

בוא נבהיר מס' דברים, משתמשי קצה יכולים להינות ממהירות גבוהה ויציבה יחסית כל עוד הם גרים במרחק אווירי שלא עולה על 4 - 5 ק"מ מהמרכזיה שאליה הם מחוברים.

משתמשים שגרים במרחק של 5 - 7 ק"מ (בישראל) נמצאים על "יחידות רחק" (תחנות להגברת האות החשמלי של הקו) ולכן, עדיין ניתן לחברם לשירות אך אם יבוא היום וההגבלה תוסר, הם לא יוכלו להגיע למקסימום יכולת הקו שלהם...

משתמשים שגרים במרחק אווירי שעולה על 7 ק"מ, לצערנו, לא מסוגלים להתחבר כלל לשירות ולפי מה שהבנתי, אתה כנראה אחד מהאנשים האלה. אם לא, התעזר בסבלנות... ידוע שנזק גוררים כל דבר אפשרי כאשר זה נוגע לחיבור לאינטרנט.

בתקווה שהכבלים סוף סוף ייכנסו ובעתיד, גם טכנולוגיות נוספות שיאפשרו לכל אזרחי המדינה להינות מ"פס-רחב" אמיתי (בעוד מספר דורות)...

:'(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...