שאלה לגבי אחריות יבואן, האם יש צורך ביצירת קשר עם החנות בעת תקלה ? - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי אחריות יבואן, האם יש צורך ביצירת קשר עם החנות בעת תקלה ?


OutRaGe

Recommended Posts

שלום

אני קונה בקרוב את ה- 2243BW ורציתי לשאול לגבי אחריות של חיון למשל,

בעת תקלה אני יכול לפנות באופן עצמאי ישירות ליבואן או שאני צריך לפנות לחנות ?

אני שואל כי זו חנות שאני לא הכי סומך עליה ולחנות אחרת צריך לנסוע קצת..

תודה מראש,לירן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעת תקלה יוצרים קשר בלי מעורבות החנות עם מעבדת השירות של היבואן. חנויות לעיתים מוכנות לטפל בהחלפת מסכים במידה ויש מספר מסויים של פיקסלים מתים מסף מסויים ומעלה מיד לאחר קנייה, אבל יש מקרים בהם הן מבקשות מהרוכש לפנות ליבואן לממש החלפה.

היה פוסט שהתייחס לענייני פיקסלים שרופים:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=334713.msg2891411#msg2891411

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין כל חשש כל עוד אתה מוודא שאתה מקבל עם המסך כתב אחריות מקורי של היבואן הרשמי. ניתן גם לבדוק עם היבואן במקרה של ספק מי הן החנויות המורשות מטעמו הקרובות לאיזור מגוריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...