עבור לתוכן

שאלה לגבי אחריות יבואן, האם יש צורך ביצירת קשר עם החנות בעת תקלה ?

Featured Replies

פורסם

שלום

אני קונה בקרוב את ה-Samsung 2243BW ורציתי לשאול לגבי אחריות של חיון למשל,

בעת תקלה אני יכול לפנות באופן עצמאי ישירות ליבואן או שאני צריך לפנות לחנות ?

אני שואל כי זו חנות שאני לא הכי סומך עליה ולחנות אחרת צריך לנסוע קצת..

תודה מראש,לירן

פורסם

בעת תקלה יוצרים קשר בלי מעורבות החנות עם מעבדת השירות של היבואן. חנויות לעיתים מוכנות לטפל בהחלפת מסכים במידה ויש מספר מסויים של פיקסלים מתים מסף מסויים ומעלה מיד לאחר קנייה, אבל יש מקרים בהם הן מבקשות מהרוכש לפנות ליבואן לממש החלפה.

היה פוסט שהתייחס לענייני פיקסלים שרופים:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=334713.msg2891411#msg2891411

פורסם
  • מחבר

אוקיי כלומר לא צריך להיות כל חשש לקנות מכל חנות כל עוד היא מביאה אחריות של חיון נכון ?

פורסם

אין כל חשש כל עוד אתה מוודא שאתה מקבל עם המסך כתב אחריות מקורי של היבואן הרשמי. ניתן גם לבדוק עם היבואן במקרה של ספק מי הן החנויות המורשות מטעמו הקרובות לאיזור מגוריך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים