פורסם 2008 ביולי 2417 שנים שלוםאני קונה בקרוב את ה-Samsung 2243BW ורציתי לשאול לגבי אחריות של חיון למשל,בעת תקלה אני יכול לפנות באופן עצמאי ישירות ליבואן או שאני צריך לפנות לחנות ?אני שואל כי זו חנות שאני לא הכי סומך עליה ולחנות אחרת צריך לנסוע קצת..תודה מראש,לירן
פורסם 2008 ביולי 2417 שנים בעת תקלה יוצרים קשר בלי מעורבות החנות עם מעבדת השירות של היבואן. חנויות לעיתים מוכנות לטפל בהחלפת מסכים במידה ויש מספר מסויים של פיקסלים מתים מסף מסויים ומעלה מיד לאחר קנייה, אבל יש מקרים בהם הן מבקשות מהרוכש לפנות ליבואן לממש החלפה.היה פוסט שהתייחס לענייני פיקסלים שרופים:http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=334713.msg2891411#msg2891411
פורסם 2008 ביולי 2417 שנים מחבר אוקיי כלומר לא צריך להיות כל חשש לקנות מכל חנות כל עוד היא מביאה אחריות של חיון נכון ?
פורסם 2008 ביולי 2417 שנים אין כל חשש כל עוד אתה מוודא שאתה מקבל עם המסך כתב אחריות מקורי של היבואן הרשמי. ניתן גם לבדוק עם היבואן במקרה של ספק מי הן החנויות המורשות מטעמו הקרובות לאיזור מגוריך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.