עבור לתוכן

הזמנתי מוצר - קיבלתי אחר | או - רשלנות של חנות - &#1

Featured Replies

פורסם

אני לא משמיץ ולא מוציא דיבה - בסך הכל מפרט מה קרה.

לפני דקות אחדות קיבלתי חבילה - UPS שהזמנתי - Advice PRD 650VA - מחירו 500 ש"ח - בתשלום כולל של 545 ש"ח כולל משלוח.

אני פותח את החבילה ולפתע מתגלה בפני קופסא של PRPC 650VA שמחירו 350 ש"ח, חשבתי לעצמי, בטח הם החליפו את הקופסא,

שזה לכשעצמו דבר לא מקובל, אבל ניחא, העיקר הUPS אצלי, פתחתי את הקופסא וגיליתי כי הUPS שנמצא הוא בכל זאת PRPS.

לפני דקות אחדות סיימתי שיחה עם החנות וניתן לסכם את השיחה בשורת המחץ - "חכה, אנחנו נחזור אליך".

נורא מעניין אותי כיצד הם יטפלו בזה, שכן זה נורא מציק לי, וזה לנוכח העובדה שדווקא אני זה שדי הגנתי[?]

וטענתי כי היא חנות טובה - קורבן לרשלנות ::)

פורסם

תוכל לרשום פה איזה חנות שנוכל להזהר בעתיד?

חבל שזה קרה, נראה כאילו רק רמאים נשארו פה...

פורסם
  • מחבר

חוששני שלא אעשה זאת, למרות שזה לא יהיה הוצאת דיבה - אני לא רוצה להסתכן בדרך כזו או אחרת,

אני אפרט יותר בהרחבה לאחר הטיפול של החנות.

פורסם

חנויות יכולות לעשות טעויות, אין אף חנות בעולם שלא עשתה

השאלה האמיתית היא איך ובאיזה מהירות היא תטפל בבעיה

פורסם
  • מחבר

וזה בהחלט מה שחשוב - אופן הטיפול, ולכן אני מחכה לפני שאני מפרסם את שמה.

הרי שבמידה ותקרית זו תטופל כראוי, לדוגמא - החלפת המוצרים כאשר המשלוח על חשבונם - יהיה ניתן להגיד כי החנות נהדרת ואמינה.

ואילו אם היא תמרח אותי, כמובן שניתן להגיד שהחנות גרועה ולהתקרב אליה זו תהיה טעות מצערת.

בינתיים אני ממתין לצלצול מהם.[br]פורסם בתאריך: 16.07.2008 בשעה 16:57:37


אם כן, התקשרתי לפני 2 דקות לחנות, והתבשרתי שיגיע אלי שליח ויחליף את המוצר שקיבלתי במוצר שהייתי

צריך לקבל מלכתחילה [על חשבונם כמובן].

אז יפה מאוד, לשמחתי דעתי לא השתנתה, החנות עדיין טובה ואמינה [וזאת כמובן בהתאם לטיפול]

פורסם

אז אולי תגיד מה השם של החנות?

מה הבעיה..

פורסם

העניין נפתר, אני לא רואה שום צורך להמשיך את הדיון, מי שמעוניין בעוד מידע שיפנה לפותח התראד בפרטי.

ננעל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים