arkadur פורסם 2008 ביולי 14 Share פורסם 2008 ביולי 14 ^^ חח לחתימה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Born2Kill פורסם 2008 ביולי 14 מחבר Share פורסם 2008 ביולי 14 זאת הבעיה, שהעולם תלוי בזה וכנראה על זה תתפתח מלחמת העולם הבאה לא, דילגת. קודם תהייה מלחמת עולם על הטיל הגרעיני באיראן, אם נשרוד מזל טוב, אם לא אז לא. במקרה ונשרוד השלב הבא הוא הלחימה על הנפט אני מאמין. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
BURTON פורסם 2008 ביולי 14 Share פורסם 2008 ביולי 14 זה בא ביחד קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2008 ביולי 15 Share פורסם 2008 ביולי 15 מיצובישי קולט 1.6 ידנית 120hp/ton.מעורב (75% בינערוני 25% בעיר) בממוצע 14.5 ק"מ לליטר, בשבועות חמים כשצריך מזגן כל הזמן 13.5 ק"מ לליטר.בינערוני, אחת הפעמים היחידות שכמעט כל המכל הלך רק לנסיעה בינערונית יצא 16 ק"מ לליטר, וזה אחרי שהנסיעה כללה גם בדיקת יכולה, האוטו הגיעה ל-200 קמ"ש, לפחות זה מה שהספידומטר אמר, והוא עוד אמור לזייף למטה ב-5% בגלל שינוי מידת הצמיגים.גם קחו בחשבון שבגלל יחס העברה מוזר של הילוך חמישי ב-120 המנוע כבר ב-3500 סל"ד ובנוסף גם הצמיגים רחבים יותר (בהשוואה למקור) מה שמעלה את הצריכה.עריכה: ושגיא מה אתה מזיין בשכל S2000, פיאט אונו זה לא בושה, כלומר זה כן, אבל זו לא סיבה לשקר, אם אתה נוסע ב-S2000 אני מחר משתיל מנוע איבו.לא שבמצב הנוכחי היא לא מהירה מספיק...http://www.youtube.com/watch?v=6LHeHdO5aSA(אותו דגם, ואותו דגם מנוע 4G92 16v SOHC) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Automatics פורסם 2008 ביולי 15 Share פורסם 2008 ביולי 15 אפשר רק לשאול איך הגעת ל- 120 כוחות סוס לטון? ביוחד שהמנוע כלל לא מוציא קרוב ל- 120 ולא משנה מאיזו שנה, והוא מן הסתם שוקל יותר מטון ולמה? מכיוון שביחד עם הנהג ועוד כמה דברים קטנים בבגאז' וכו', אתה עובר את הטון כבר. במיוחד כשהרכב כמעט כמעט שוקל טון בעצמו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2008 ביולי 15 Share פורסם 2008 ביולי 15 113/0.95=118.947אם אתה ממש רוצה להיות קטנוני... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Automatics פורסם 2008 ביולי 15 Share פורסם 2008 ביולי 15 בכל מקרה, כמה אתה שוקל? ידעת שהמשקל הזה זה ללא דלק? אז המשקל שלך פלוס עוד משקל הדלק, פלוס עוד כמה דברים קטנים בבגאז', ואתה כבר עובר את הטון ולאט לאט, זה יורד כבר מה- 113.[br]פורסם בתאריך: 15.07.2008 בשעה 03:35:16 link=topic=346947.msg2998543#msg2998543 date=1215809502]כן, במיוחד שאני מקבל את החשבון ויזה בסוף החודש... :2gunsfiring:1. כמו שנאמר, 5 ק"מ לליטר בלמבו זה נסיעה רגועה במיוחד, ברגע שאתה נוגע בדוושה זה משתנה מהר מאוד2. זה יותר מ 300 כ"ס...3. אין בעיה, רק תביא מצלמת slow moution כדי שנספיק לראות את המד דלק קופץ בנג'י לכיוון המנורה האדומה4. אם אני לוחץ חזק אז אני מאמין שגם פחות מ ק"מ לליטר... מה נראה לך ?תגיד אתה כל פעם מחליף לרכב חדש או...? משום מה כל פעם יש לך רכב אחר, מעניין.2) אימפרזה טורבו איזו? איזו שנה? STI ? WRX? כי אם זאת אימפרזה רגילה טורבו 2 ליטר, אתה יכול רק לחלום על מעל 300 כוחות סוס ולא לשקר בבקשה, מכיוון שעל מנת שאתהת גיע עם מנוע טורבו 2 ליטר של האימפרזה הפשוטה לא STI ולא WRX אתה זקוק לכזה שדרוג, שיעלה לך רבע מהאוטו. אנשים שוברים את הראש ואת הכיס על מנת להגיע לכזה הספק ומחליפים 60 אחוז מנוע על מנת להגיע לכזה הספקים, מתלים וחיזוקי שלדה וכו', אבל לך כמובן יש יותר מ- 300 כוחות סוס...4) אם אתה לוחץ חזק פחות מ'"מ לליטר? אתה צוחק נכון? כשלמבורגיני עם מנוע של כמה ליטרים מכובדים עושה יותר מזה גם בלחיצה כבדה, הרכב שלך אוכל יותר ממה כן? כשהוא שליש מנפחו של הלמבורגיני. במקרה הטוב.תראה חבר, לא בא לפגוע, אבל לנצל את הקהילה הזאת ולמכור להם סיפורים על מכוניות שונות כל פעם ועל כוחות סוס דמיוניים זה אולי כיף, אבל לשקר לעצמך זה לא.[br]פורסם בתאריך: 15.07.2008 בשעה 03:42:41audi a6 4.7T בערך 4 ק''מ לליטר.אפילו פחותאני כול פעם ממלא אותה בפול שם 500 שקל... וזה מחזיק יומ וחצי גג תגיד זה מנוע חדש? תנסה יותר בכיוון ה- 4.2 וללא טורבו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2008 ביולי 15 Share פורסם 2008 ביולי 15 הבעיה איתך היא שאין לך מושג על מה אתה מדבר... ל-NOS יש אמפרזה GT משופרת, וגם איבו 8 סטנדרטית משקל רכב תמיד מודדים יבש, טוב שלא בקשת אני גם לא אשקר ואתן את הכ"ס בגלגלים... : קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Automatics פורסם 2008 ביולי 15 Share פורסם 2008 ביולי 15 לא ניתן לדעת על אדם שכל היום מדבר שיש לו רכב X ואז רכב Y ואז עוד רכב A מבלי לקבל הוכחות קטנות, אם כן יש לו, כל הכבוד.רק שאולי בקטע של השיפורים, אתה זה שלא מבין כלום. כן אני יודע איך מודדים, אבל תקבל את העובדה כי בתכלס, אין לך לא 120 ולא 113 ולא קרוב לזה, שלא נדבר בגלגלים.... ששם אתה יכול להוריד כבר 20 אחוז עקב מאפיינים רבים ועד שזה באמת מגיע לגלגלים.בקשר לסובארו GT שלו, אם יש לו מעל 300 כוחות סוס, אתה יודע בערך איזו מורכבות זאת להגיע לכאלו הספקים? דרוש כיס מאוד רחב והחלפות ושדרוג מאוד נרחב של המנוע, חשבת שאתהמ גיע לחנות שם "צי'פון" ויאללה, יש לך עוד 150 כוחות סוס? אז זהו שלא.אם הוא כן הגיע מעל 300 כוחות סוס, הבן אדם כנראה השקיע מאוד מאוד, אשמח לראות מפת גדישה, אולי איזה דיינו קטן... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.