פורסם 2008 ביולי 1217 שנים 1 ל 16 אולי, 18-19?... ROFLMAO.הסיויק של הונדה תמיד ניחנה במנוע העוצמתי אך החסכוני שלה. כמובן יחסית למשפחתית.אז זה לא צריך להישמע לך עד כדי כך מופרך...
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים פ'גו 205 FOREVER מודל 97 [גיר ידני כמובן], נפח מנוע 1400, בין 12-14 ק"מ לליטר עד כמה שידוע לי...
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים זה רק אני, או שיש לך אופנוע בתוך הבית? זה לא רק אתה,האופנוע עומד באמצע המטבח ;D + נשמט מראשי, יש לי גם טרקר 50 סמ"ק והוא הרבה יותר בזבזן מהאופנוע, 16.5 ק"מ לליטר :o
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים רנו מגאן 01', ידנית, ליטר לכל 11-13 ק"מ.אך לאחרונה, בעקבות העלייה החדה במחירי הדלק, אני נוהג להעביר לנוטרל כאשר תוואי השטח מאפשר (וכן אני יודע שזה לא ביטחותי וכו..) ואני יכול להגיע גם לליטר לכל 17-18 ק"מ.
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים טויוטה קורולה 93' , 11 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית. 13 ק"מ בנסיעה בין עירונית.
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים טויוטה פריוס 21 ק"מ לליטר פחות כסף לדלק פחות כסף לטרור טויוטה פריוס?אני מנקה כאלו מהגריל של האמר שלי. (Jeff dunham)
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים הונדה ג'אז - בעיר בסביבות ה13 לליטר, מחוץ לעיר בסביבות ה15.פעם עשיתי נסיון ונסעתי לרשל"צ מירושלים בנסיעה הכי חסכונית שאני יכול ויצא לי 20 לליטר (5 ל-100), אבל בדרך חזרה בגלל העליות זה עלה ל6 ל100.רנו מגאן 01', ידנית, ליטר לכל 11-13 ק"מ.אך לאחרונה, בעקבות העלייה החדה במחירי הדלק, אני נוהג להעביר לנוטרל כאשר תוואי השטח מאפשר (וכן אני יודע שזה לא ביטחותי וכו..) ואני יכול להגיע גם לליטר לכל 17-18 ק"מ.אני גם הייתי נוהג לעשות את זה, עד שהסבירו לי שאחרי שאתה מעביר לניוטרל ומחזיר להילוך, זה דופק את הגיר, אז בגדול עדיף לבזבז 10 שקל יותר כל תדלוק במקום להוציא 6K על גיר חדש כל 25K ק"מ
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים רנו מגאן 01', ידנית, ליטר לכל 11-13 ק"מ.אך לאחרונה, בעקבות העלייה החדה במחירי הדלק, אני נוהג להעביר לנוטרל כאשר תוואי השטח מאפשר (וכן אני יודע שזה לא ביטחותי וכו..) ואני יכול להגיע גם לליטר לכל 17-18 ק"מ.ה"חיסכון" המזערי בכסף שזה יתן לך, לא שווה את הסיכון הבטחוני.זה שהבריאות לא שווה שום סכום של כסף זה ידוע לכולנו, אבל בחייאת ראבק, כמה כסף זה כבר חוסך לך? 4-5 שקלים על כל תדלוק של 250?
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים אני גם הייתי נוהג לעשות את זה, עד שהסבירו לי שאחרי שאתה מעביר לניוטרל ומחזיר להילוך, זה דופק את הגיר, אז בגדול עדיף לבזבז 10 שקל יותר כל תדלוק במקום להוציא 6K על גיר חדש כל 25K ק"מ איך זה דופק? אם אתה מחזיר מניוטרל להילוך בצורה נכונה, כלומר שההילוך נכנס בדיוק במהירות המתאימה לאותו הילוך ובאותו סל"ד [בלי גז אז זו המהירות המינימלית לאותו הילוך] אני לא רואה סיבה למה זה פוגע... בדיוק כמו להעביר הילוך רגיל... לא?
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים במקום ניוטרל, אני מכניס להילוך גבוה.ככה אני נשאר בהילוך ומוריד סל"ד כשאני לא צריך להאיץ.
פורסם 2008 ביולי 1217 שנים סוזוקי איגניס - 17KM/L.ההורים שלי הלכו על זה בגלל צריכת הדלק היחסית נמוכה.לא הגיוני, אני בממומצע עושה 8.5אפ אני ממש ממש ממש חסכוני אני מצליח לעשות 9.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.