עבור לתוכן

כמה המכונית/אופנוע שלכם צורך דלק?

כמה המכונית/אופנוע שלכם צורך דלק בממוצע? 2,691 הצבעות

  1. 1. כמה המכונית/אופנוע שלכם צורך דלק בממוצע?

    • בין 1-5 ק"מ לליטר
    • בין 6-10 ק"מ לליטר
    • בין 11-15 ק"מ לליטר
    • בין 16-20 ק"מ לליטר
    • בין 21-25 ק"מ לליטר
    • בין 26-30 ק"מ לליטר
    • בין 31-35 ק"מ לליטר
      0
    • בין 36-40 ק"מ לליטר
    • מעל 40 ק"מ לליטר

אנא התחבר או הירשם על מנת להצביע לסקר זה.

Featured Replies

פורסם

1 ל 16 אולי, 18-19?... ROFLMAO.

הסיויק של הונדה תמיד ניחנה במנוע העוצמתי אך החסכוני שלה. כמובן יחסית למשפחתית.

אז זה לא צריך להישמע לך עד כדי כך מופרך...

  • תגובות 83
  • צפיות 16.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

פ'גו 205 FOREVER מודל 97 [גיר ידני כמובן], נפח מנוע 1400, בין 12-14 ק"מ לליטר עד כמה שידוע לי...

פורסם

זה רק אני, או שיש לך אופנוע בתוך הבית?

זה לא רק אתה,האופנוע עומד באמצע המטבח ;D

+ נשמט מראשי, יש לי גם טרקר 50 סמ"ק והוא הרבה יותר בזבזן מהאופנוע, 16.5 ק"מ לליטר :o :o

פורסם

הנינג'ה 500 שלי עושה משהו כמו 20 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית

פורסם

רנו מגאן 01', ידנית, ליטר לכל 11-13 ק"מ.

אך לאחרונה, בעקבות העלייה החדה במחירי הדלק, אני נוהג להעביר לנוטרל כאשר תוואי השטח מאפשר (וכן אני יודע שזה לא ביטחותי וכו..) ואני יכול להגיע גם לליטר לכל 17-18 ק"מ.

פורסם

טויוטה קורולה 93' , 11 ק"מ לליטר בנסיעה עירונית. 13 ק"מ בנסיעה בין עירונית.

פורסם

טויוטה פריוס

21 ק"מ לליטר

פחות כסף לדלק פחות כסף לטרור :)

טויוטה פריוס?אני מנקה כאלו מהגריל של האמר שלי.

(Jeff dunham)

פורסם

הונדה ג'אז - בעיר בסביבות ה13 לליטר, מחוץ לעיר בסביבות ה15.

פעם עשיתי נסיון ונסעתי לרשל"צ מירושלים בנסיעה הכי חסכונית שאני יכול ויצא לי 20 לליטר (5 ל-100), אבל בדרך חזרה בגלל העליות זה עלה ל6 ל100.

רנו מגאן 01', ידנית, ליטר לכל 11-13 ק"מ.

אך לאחרונה, בעקבות העלייה החדה במחירי הדלק, אני נוהג להעביר לנוטרל כאשר תוואי השטח מאפשר (וכן אני יודע שזה לא ביטחותי וכו..) ואני יכול להגיע גם לליטר לכל 17-18 ק"מ.

אני גם הייתי נוהג לעשות את זה, עד שהסבירו לי שאחרי שאתה מעביר לניוטרל ומחזיר להילוך, זה דופק את הגיר, אז בגדול עדיף לבזבז 10 שקל יותר כל תדלוק במקום להוציא 6K על גיר חדש כל 25K ק"מ

פורסם

רנו מגאן 01', ידנית, ליטר לכל 11-13 ק"מ.

אך לאחרונה, בעקבות העלייה החדה במחירי הדלק, אני נוהג להעביר לנוטרל כאשר תוואי השטח מאפשר (וכן אני יודע שזה לא ביטחותי וכו..) ואני יכול להגיע גם לליטר לכל 17-18 ק"מ.

ה"חיסכון" המזערי בכסף שזה יתן לך, לא שווה את הסיכון הבטחוני.

זה שהבריאות לא שווה שום סכום של כסף זה ידוע לכולנו, אבל בחייאת ראבק, כמה כסף זה כבר חוסך לך? 4-5 שקלים על כל תדלוק של 250?

פורסם

איך זה בדיוק דופק את הגיר?

זה סתם לא בטיחותי

פורסם

אני גם הייתי נוהג לעשות את זה, עד שהסבירו לי שאחרי שאתה מעביר לניוטרל ומחזיר להילוך, זה דופק את הגיר, אז בגדול עדיף לבזבז 10 שקל יותר כל תדלוק במקום להוציא 6K על גיר חדש כל 25K ק"מ

איך זה דופק? אם אתה מחזיר מניוטרל להילוך בצורה נכונה, כלומר שההילוך נכנס בדיוק במהירות המתאימה לאותו הילוך ובאותו סל"ד [בלי גז אז זו המהירות המינימלית לאותו הילוך] אני לא רואה סיבה למה זה פוגע... בדיוק כמו להעביר הילוך רגיל... לא? :nixweiss:

פורסם

במקום ניוטרל, אני מכניס להילוך גבוה.

ככה אני נשאר בהילוך ומוריד סל"ד כשאני לא צריך להאיץ.

פורסם

אתם חושבים שאתם מיכאל שומאכר.

תנו למנוע לעשות את העבודה שלו.

פורסם

סוזוקי איגניס - 17KM/L.

ההורים שלי הלכו על זה בגלל צריכת הדלק היחסית נמוכה.

לא הגיוני, אני בממומצע עושה 8.5

אפ אני ממש ממש ממש חסכוני אני מצליח לעשות 9.

פורסם
  • מחבר

כל עוד המכונית באחריות אפשר עוד לקמבן ניוטרלים בירידות. ;)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים