פורסם 2008 ביולי 217 שנים אכן כן. פיקה עבד בחנות מחשבים איכותית. א' זה יותר כמו שוק. מגיעים לשם הדפ"רים של מדינת ישראל שיחצו את הארץ ברגל בשביל לחסוך את ה-200 שקלים, עמוס מטורף (כמו קופת חולים) ולחץ מצד המנהל לדחוף כמה שיותר "מותגים" של א'. אגב, אני לא יודע אם סיפרו לך, עמלות בא' מקבלים רק על "שדרוגים". (אם לקוח מבקש Gigabyte צריך לדחוף MSI) בנוסף, א' מפרסמים מפרטים במחירים מאד נמוכים כדי למשוך קונים. מדובר במחיר הפסד. אתה תהיה חייב לעלות את המכירה ואם תמכור מספר מחשבים במחיר הפסד תאבד את מקום עבודתך. לך תעבוד אצלם, תמכור מחשבים במחירי הפסד, תדפוק אותם, ובסוף יפטרו אותך ותקבל פיצויים בעיקר אם זה נגמר ב י'
פורסם 2008 ביולי 217 שנים עוד ילד/חייל משוחרר שחושבים שאם הם בבית עושים קצת ממבו ג'מבו עם המחשב, מרכיבים מעבד ומתקינים ווינדוס, העתיד שלהם טמון בעסקי המחשב.אין דבר כזה עבודה " שכיף לי". שאתה עובד שאתה עושה את זה נטו בשביל הכסף...בייחוד בגיל צעיר שהאפשרויות היחידות הן עבודות מינימום- עבודות עמל.בין אם זה מלצר, פקיד קבלה או מוכר מחשבים, הכל חרא. אתה חושב שאם אתה מבין קצת בנושא זה מענין ? שבאים אליך עשרות אם לא מאות לקוחות ביום, מה שנשאר מהעבודה זה תימרון, שקרים, יחסי אנוש, והרבה רשימות של סופר.לא יהיו לך דייונים מעמיקים וויכוחים על הלקוח - למה הati x5123 הולך יותר טוב עם זיכרון מסוג pi מאשר Intel 8 ליבות בOc וכרטיס גרפי עם קירור פאסיבי.אתה מוכר סחורה, ופתאום הקשר למחשבים- לא קיים עוד, מלבד שמות ומספרים על הדף.
פורסם 2008 ביולי 217 שנים אני באמת נכנסתי לא מזמן לסניף א' מול בייתי (סניף רעננה אשר ממוקם בחניון של מרכז מסחרי נטוש). באמת היה שם תור ממש כמו בקופ"ח. אנשים אשכרה מחכים בתור עצום בשביל לקנות שם מחשב. הזוי. רציתי להתעניין עם אחותי בניידים שם (למרות שהערכתי שהקניה לא תתבצע שם), אבל פשוט יצאנו מהחנות ברגע שראינו את התור. והמשכורות שצויינו פה נשמעת כמו שקר גס. אם כי כאשר חושבים על זה, זה לא דבר חריג בתרבותה העיסקית של א'.
פורסם 2008 ביולי 217 שנים עוד ילד/חייל משוחרר שחושבים שאם הם בבית עושים קצת ממבו ג'מבו עם המחשב, מרכיבים מעבד ומתקינים ווינדוס, העתיד שלהם טמון בעסקי המחשב.אין דבר כזה עבודה " שכיף לי". שאתה עובד שאתה עושה את זה נטו בשביל הכסף...בייחוד בגיל צעיר שהאפשרויות היחידות הן עבודות מינימום- עבודות עמל.בין אם זה מלצר, פקיד קבלה או מוכר מחשבים, הכל חרא. אתה חושב שאם אתה מבין קצת בנושא זה מענין ? שבאים אליך עשרות אם לא מאות לקוחות ביום, מה שנשאר מהעבודה זה תימרון, שקרים, יחסי אנוש, והרבה רשימות של סופר.לא יהיו לך דייונים מעמיקים וויכוחים על הלקוח - למה הati x5123 הולך יותר טוב עם זיכרון מסוג pi מאשר Intel 8 ליבות בOc וכרטיס גרפי עם קירור פאסיבי.אתה מוכר סחורה, ופתאום הקשר למחשבים- לא קיים עוד, מלבד שמות ומספרים על הדף.אתה כל כך לא צודק שקשה לי לתאר לך. אולי ככה זה ברשתות כמו א', אבל לא במקומות קצת איכותיים יותר.קשה לי להגיד שרוב הלקוחות הבינו הרבה, אבל לפחות בסיס היה להם. לא יצא לי לשמוע משהו בסגנון "אני רוצה מארז מפואר 500 וואט"ורק שתדע שמספר לא קטן מהם הבין ברמה טובה. היו לקוחות שישבתי איתם חצי שעה לקשקש תוך כדי שעבדנו על מפרט, דברים כאלו העבירו את היום בכיף.אז אם אתה עובד במקום טוב- בהחלט שתוכל להתעסק במה שאתה אוהב.
פורסם 2008 ביולי 217 שנים אבל אתה עבדת בחנות מחשבים שקהל היעד שלה הם אנשים עם קצת ידע בתחום, נגיד מעל הקונה הממוצע.הבן אדם פה רוצה לעבוד בחנות המונית, ומה שהוא לא מבין שבסופו של יום אתה כמעט לא נוגע במחשבים, כל מה שיש לך זה רשימות, שידרוגים ומספרים.
פורסם 2008 ביולי 217 שנים תכלס. ברגע שעומדים מול לקוח שלא מבין דבר בתחום הדבר היחיד שישכנע אותו לקנות זה המחיר. אפשר להסביר ללקוח עד מחר ש-Cowon זו יצרנית בינלאומית, מובילה בתחומה וידועה בזכות מוצרים מעולים, בזמן ש-IKO או Prosound אלה חברות מדבקה סיניות שלא קיימות ומדובר במוצרים נחותים. לקוח שלא מבין ולא מכיר חברות מבין רק דבר אחד - COWON עולה 500 ש"ח, PROSOUND עולה 200 ש"ח. זהו. א' עובדים על אותו עיקרון. אל תצפה לנהל דיונים מרתקים על חומרה. זה פשוט לא יקרה. [br]פורסם בתאריך: 2.07.2008 בשעה 13:05:04והמשכורות שצויינו פה נשמעת כמו שקר גס. אם כי כאשר חושבים על זה, זה לא דבר חריג בתרבותה העיסקית של א'. אם מעסיק משקר לעובד פוטנציאלי, אני מפחד לחשוב מה הם מספרים ללקוחות.
פורסם 2008 ביולי 217 שנים מחבר טוב אייבורי ירד מהפרק.אני לא מעוניין לעבוד בחברה של שקרנים ונצלנים.אם אתם מקירים חנות מחשבים מקצועית באזור ת"א והשרון,ציינו זאת.כל החנויות האיכותיות שפונות לאנשים שמבינים עניין נמצאות בחיפה, קיסריה וכאלה.תודה.
פורסם 2008 ביולי 217 שנים למה אתה חייב לעבוד בחנות מחשבים לא הבנתי?chymes, א' הם פשוט שקרנים. אין מילה אחרת.KSP, לדוגמה, עם כל הירידות עליהם, לא ישקרו ללקוח בפנים. א' לא בוחלים בשום שיטה בשביל למכור. פשוט מגעיל.אני יכול להיות שמנסים "לדחוף" דברים ושמנסים לשכנע ב"יצירתיות". אבל יש את זה ויש להגזים.הבהרה: כל הנאמר פה מביע את דעתי, המובססת על שיחות אישיות שלי עם המוכרים והאזנה לשיחות שלהם עם לקוחות הדיוטות.אציין כי מדובר על סניף רעננה, אם כי אני מעריך שזה תקף לכל סניף.
פורסם 2008 ביולי 217 שנים היה לי כעבר MX518 וכל הגומי התקלף אחרי פחות מחצ שנה, וגם הכפתור הימני נדפק לחודש ואז חזר לעצמו, העכבר נקנה ב KSP והם החליפו לי בחדש. אני לא יודע אם סתם הטכנאי התל-אביב נחמד או שזה בגלל שאני ילד. מחשב/מסך לא הייתי קונה שם אבל ציוד היקפי פשוט אולי לא כ"כ נורא.מה שלא אהבתי הוא כשקיבלתי את העכבר החדש הם לקחו את הישן שלי ושמו בקופסא של החדש ואת החדש שמו בקופסא שלי... זה נראה כאילו הם עומדים למכור עכבר משומש...
פורסם 2008 ביולי 217 שנים שנתיים חוזה .... נראה לך ? חברה שמעסיקה בתנאים לא חוקיים כבר צרך להדליק לך אור אדוםאתה הולך לעשות טעות. תהיה עבד.לך תתחיל ב HD או איזה טכנאי PC מכירות זה חרא. זה גם לא קשור לתחום זה בסך הכול מכירות ולר משנה מה יגידו.
פורסם 2008 ביולי 217 שנים מוזר שאתה מזכיר את זה, גם ה mx518 שלי נקנה מKsp לפני 3 חודשים, וכבר מתחיל להתקלף השכבה שמעל הגומי השחור.....נראה כמו עור מתקלף.האם זה דפקט בעכבר, או שככה זה ...מתקלה כל כך מהר?
פורסם 2008 ביולי 217 שנים היו לקוחות שישבתי איתם חצי שעה לקשקש תוך כדי שעבדנו על מפרט, דברים כאלו העבירו את היום בכיף.אז אם אתה עובד במקום טוב- בהחלט שתוכל להתעסק במה שאתה אוהב.בגלל אנשים כמוך אני מתייבש בתור שעה! תתבייש לך! ;D
פורסם 2008 ביולי 217 שנים ממש לא מיידל'ע P:שאין תור אין תור, אפשר לקחת ת'זמן. שיש תור אומרים לבחור הנחמד אחרי שמסיימים להרכיב מפרט מתאים "אם אתה רוצה לקשקש תיאלץ לחכות שאני אשחרר פה את הלקוחות האחרים". זה מה יש P:
פורסם 2008 ביולי 217 שנים מה לקשקש? מה אתה נשנש? אומרים לדבר... ;Dלפותח התארד, כדאי לנסות להשתלב במעבדת מחשבים (חנויות קטנות יותר, כמו זיגזג לדוגמא) יותר טוב שם נראה לי, למרות שזאת לא עבודה לחיים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.