פורסם 2008 ביוני 2517 שנים מחבר תשמעו, אני כולה אבל כולה ביקשתי חלק קטנטן!!! אני יודע שזה לא אמור לצאת דברים כאלה ואם היה להם בעיות בייצור בעיה שלהם. אין לי ברירה אלא לחכות שיהיה תקלה פנימית ואז הם ייחליפו לי הכל לחדש, איזה באסה כל פעם יש בעיה אחרת בנגן הזה.
פורסם 2008 ביוני 2517 שנים יש פרט קריטי שלא הבנתי. תגיד איזה מבין התסריטים הבאים הוא הנכון: א. שלחת את הנגן לתיקון. במעבדה אמרו שהנזק נגרם באשמתך, הנגן תוקן וחוייבת ב-90 ש"ח. ב. שלחת את הנגן לתיקון, הנגן נבדק, אמרו שהנזק נגרם לאשמתך, לא תוקן, הוחזר לחנות וחוייבת ב-90 ש"ח. אם תסריט ב' התרחש זו התנהלות לא תקינה. היית צריך לדבר עם מנהל הסניף. בדרך כלל במקרים כאלה אחראי מעבדה מתקשר לסניף, מעדכן את המנהל והמנהל מתקשר ללקוח ואומר שהנגן לא באחריות, התיקון יעלה X ושואל אם אתה רוצה לתקן. (אם בכלל ניתן לתקן)
פורסם 2008 ביוני 2517 שנים מחבר אפשרות א' נכונה.ולא נגרם לו שום נזק, רק החלק הזה ייצא מהמקום עקב זה שהוא לא תוכנן כמו שצריך (לך תדע למה, איך, מי ומו.....).
פורסם 2008 ביוני 2517 שנים שאלה לי אליך-אתה ניסית פעם לפתוח C200 כלשהו של סאנדיסק ולראות איך הדברים בנויים בפנים?ה 90 שקל האלו הם לא על הכפתור המזורגג שעולה רבע אגורה, הם על עבודת מעבדה ועבודה בירוקרטית.לתקוע את הכפתור הזה שם יכול לקחת חצי שעה מורטת עצבים, ולבנאדם מגיעה משכורת על עבודה מגעילה שכזו.נזק פיזי, ולא משנה למה הוא נגרם ואם חייזר מהחלל החיצון בא ודפק לך את הכפתור, הוא באחריות הלקוח תמיד. לגבי דפקט סדרתי של כפתור הווליום- לא שמעתי על אחד כזה אצל סאנדיסק, כמו שאמרו, כנראה השימוש הספציפי שלך גרם לו ליפול.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.