"נזק" ב-MP3.... את מי להאשים? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

"נזק" ב-MP3.... את מי להאשים?


Born2Kill

Recommended Posts

שלום,

לפני שבועיים בערך שלחתי את ה- ל"תיקון", עקב זה שהלחצן של הווליום היה חסר לי, בקושי השתמשתי ב- וכבר הוא התנתק לאט לאט.

ושלא נדבר על כל מיני בעיות קודמות, לא ממש מרוצה מהחברה הזאת.

אז היום התקשרו אליי כדי לקחת את ה-, אז באתי וכאשר רציתי לקחת את ה- הוא אמר לי שאני צריך לשלם 90 ש"ח בגלל שזה "נזק" ולא תקלה.

אז אמרתי "מה זה 90 שקל?!" כולה היה חסר את הלחצן של הווליום, דבר כזה לא עולה להם אפילו שקל.

אז הוא אמר זה לא רק "תיקון" (כן ממש תיקון...) זה גם בדיקה.

מאותו רגע ממש "צחקתי", כאילו WTF?!

ביקשתי שייעשו בדיקה?

כולה ביקשתי שייתקינו לי את הלחצן הזה כי זה נאבד לי וחלק כזה קטן אי אפשר למצוא, אז הוא הראה לי מס' כדי לפנות אליו, זה מס' של שירות לקוחות.

מחר אני אתקשר.....

אבל מה אתם חושבים על זה? זה לא חוצפה לשלם 90 שקל בשביל לחצן מפסטיק קטנטן שאפילו לא עולה להם שקל?

אפילו לא הצהרתי על זה בשביל לבדוק, רק חסר חלק.

(לצורך העניין הדגם של הסאן דיסק שלי הוא c240. סימנתי לכם באדום איפה ממוקם הלחצן).

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעיקרון, היו יכולים להיות יותר נחמדים.

אבל בתכלס, כאשר אתה מכניס את המכשיר לתיקון אתה מפעיל מערכת שלמה של פקידות, ניהול מלאי, הנהלת חשבונות וטכנאים.

עלות חלק החילוף היא זניחה יחסית לעלות כח האדם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאשים את עצמך .

הבאת מוצר עם נזק פיזי , חסר כפתור , ועוד לא ציינת בפניהם בכלל שחסר כפתור .

הם לא היו חייבים לתקן לך את העניין הזה , הם לא חייבים לשים לך כפתורים .

אז לוקחים את עלות הכפתור , ואת החצי שעת התעסקות עם הנגן שלך כדי לפרק אותו ולהתקין את הכפתור החדש , וכפי שנמסיס ציין , פקידות, הדפסות ,ניירת, בלאגנים , והופה , 90 שקל .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ביגלל זה שואלים קודם מה המחיר ואם לא מתאים לך אז אתה לא מתקן אותו שמה

+1..

עלות תיקון אצל יבואן/מתקן מורשה היא בד"כ גבוהה לפחות בארץ. מוצר עם נזק פיזי שהוא לא אשמת המפעל (ואפשר להתווכח פה לגבי זה במקרה של הכפתור), העלות לרוב נופלת על הלקוח.

אתה יכול לעשות מה שאני עשיתי ולהזמין את החלקים המתאימים מאיביי- למרות שאני לא מאמין שאף אחד ימכור כפתור בודד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כפתורים לא נופלים מעצמם ...

או שזה שימוש לקוי , או בלאי מכאני כלשהו שהיצרן לא לקח בחשבון , כך או כך , היצרן/יבואן לא צריכים לספוג את העבודה על המוצר שלך .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה שטויות, אם מדובר בפגם ייצור או בכפתור דפקטיבי? כאילו, מה הוא כבר היה יכול לעשות עם הכפתור?...

אולי המבנה של הכפתור פשוט חלש?

למה שהוא יספוג עלות במקרה כזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני רוצה לציין שאני הצהרתי על זה שהבעיה היחידה היא שחסר כפתור.

לא ביקשתי מהם שום בדיקה, הם סתם רוצים שאני אשלם 90 שקל.

ואני לא הפלתי את הנגן אפילו פעם אחת, פשוט זה כפתור דפקתי שלאט לאט ייצא עם השימוש..... (יש נגנים שאתה יכול להשתמש בהם שנים והכפתור שלהם לא יוצא).

אז מה אני אשם בגלל התקנה לקוייה או בלאי מכאני של הייצרן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היית צריך לשלוח את המכשיר דרך אחת החנויות שמכורות את מוצרי .

שלי התקלקל המכשיר ( בעיית מגעים באוזניות), הבאתי לחנות רנדומלית הם פשוט שלחו את אותו עם הסוכן של בנדיק.

קיבלתי יחס מצויין והוגן, עם עידכון מהסוכן מה קורה עם המכשיר בכל רגע נתון. נתנו לי לדבר עם הטכנאי שהמליץ לי לוותר על התיקון בשל עלויות גבוהות ( המכשיר לא היה במסגרת האחריות), וברוב אדיבותם הציעו לי מכשיר מתקדם יותר, עם יותר בשליש ממחיר של חדש.

שתבין, פשוט לא משתלם להם לפתוח את המכשירים המקולקלים ולחפש תקלה ולתקנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה בני זונות!

דיברתי לפני רגע עם אחד הנציגים של באג והוא אמר שאי אפשר לעשות שום דבר, הוא אמר שאני לא השתמשתי נכון (כן ממש, אפשר לחשוב שתינוק משחק בזה).

קיצר, הוא אמר לי שעם/בלי הצהרה הם מיד מביאים את זה לבדיקה וכבר מחייבים אותי ב-90 שקל בלי שביקשתי.

דבר ראשון, נגן חרא.

דבר שני, שירות מזעזע, עושים עליך קופה בלי שיישאלו אותי (פרט שזה במסגרת אחריות).

ומה שנותר לי הוא להסתובב עם נגן בלי כפתור ווליום (לא יכול להגביר או להנמיך).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק....

תאמין לי אתה היחיד שאשם בכל הסיפור, הם לא אשמים בכלום (מי שעובד במעבדה ושרות הלקוחות) כי גם מעליהם יש אנשים והם רק את עבודתם.

חוץ מזה הנגנים של סנדיסק הם יותר ממצוינים, יש לי E250 כבר שנתיים בערך ועדיין עובד כמו חדש, מלא נפילות והכל טוב, בטח יש לך ידי דוב או משהו כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה בני זונות!

דיברתי לפני רגע עם אחד הנציגים של באג והוא אמר שאי אפשר לעשות שום דבר, הוא אמר שאני לא השתמשתי נכון (כן ממש, אפשר לחשוב שתינוק משחק בזה).

קיצר, הוא אמר לי שעם/בלי הצהרה הם מיד מביאים את זה לבדיקה וכבר מחייבים אותי ב-90 שקל בלי שביקשתי.

דבר ראשון, נגן חרא.

דבר שני, שירות מזעזע, עושים עליך קופה בלי שיישאלו אותי.

דבר שלישי, לא קונה את הנגנים שלהם יותר....

ומה שנותר לי הוא להסתובב עם נגן בלי כפתור ווליום (לא יכול להגביר או להנמיך).

ראשית, אם היית טורח לקרוא את טופס שליחה למעבדה עליו חתמת היית רואה שכתוב באותיות גדולות "תיקון תקלה שלא באחריות בעלות עד 400 ש"ח יעשה ללא קבלת אישור מהלקוח"

שנית, תעמיד את עצמך במקום של אחראי מעבדה. אתה מקבל נגן עם כפתור שקוע. יכול להיות שהכפתור באמת שקע בגלל פגם ביצור, אבל מאד קשה להאמין שזה יכול לקרות. זה כמו שתקבל מסך מחשב סדוק והלקוח יגיד זה קרה מעצמו. כן, יום בהיר אחד המסך סתם ככה נסדק. נראה הגיוני? לא כל כך. שוב, יכול להיות שאתה לא אשם, אבל מדובר בתקלה שלא מתרחשת סתם ככה ב-99% מהמקרים. אז נפלת בין הכסאות. באסה, אבל זה מה שיש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ראשית, אם היית טורח לקרוא את טופס שליחה למעבדה עליו חתמת היית רואה שכתוב באותיות גדולות "תיקון תקלה שלא באחריות בעלות עד 400 ש"ח יעשה ללא קבלת אישור מהלקוח"

שנית, תעמיד את עצמך במקום של אחראי מעבדה. אתה מקבל נגן עם כפתור שקוע. יכול להיות שהכפתור באמת שקע בגלל פגם ביצור, אבל מאד קשה להאמין שזה יכול לקרות. זה כמו שתקבל מסך מחשב סדוק והלקוח יגיד זה קרה מעצמו. כן, יום בהיר אחד המסך סתם ככה נסדק. נראה הגיוני? לא כל כך. שוב, יכול להיות שאתה לא אשם, אבל מדובר בתקלה שלא מתרחשת סתם ככה ב-99% מהמקרים. אז נפלת בין הכסאות. באסה, אבל זה מה שיש.

תכלס קרה לי משו דומה אם נגן e250 של סאנסה המסך נסדק מבפנים סתם פשוט נהרס סתם נכנס חמצן איך שהוא לשם וזה הרס את המסך

עכשיו החברה בארץ לא הסכימה לתקן לי התקשרתי לחו"ל לתמיכה בחו"ל אמרו לי לקחת את הנגן ליבואן ויחליפו לי יבואן אמר לי לך חפש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...